ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

02177615826

support@mobilesalam.com

آموزش تعمیر کردن موبایل اپل

آموزش تعمیرات موبایل آیفون اپل به صورت فوق تخصصی

اگر شما دوستان عزیز ، به  دنبال این هستید  که  در شغل تعمیرات موبایل  میزان درآمد بالا داشته باشید ، و شغل پر سود و  پر بازده ای برای تان باشد ، باید به این نکته مهم  و خاص توجه ویژه ای داشته باشید  که  در این حرفه  باید خاص و منحصر به  فرد باشید  و عمل  کنید و به صورت کاملا  تخصصی تر نسبت به این حرفه نگاه کنید .

یکی از مهم ترین بخش ها در حوزه  شغل تعمیرات موبایل ، تعمیرات موبایل های هوشمند آیفون می باشد .

هنگامی  که  تعمیرات موبایل را به طور کامل آموزش دیده و یاد گرفتید ، باید سعی کنید دانش و مهارت خود را روی  کار تخصصی متمرکز کرده و آن را ارتقا دهید .

با آموزش تعمیرات موبایل آیفون اپل به صورت کاملا  تخصصی و حرفه ای ، می توانید بیشترین میزان درآمد در حوزه  تعمیرات موبایل را کسب کنید .

تعمیرات محصولات  برند آیفون یک امر کاملا تخصصی است و نیازمند داشتن  تخصص و مهارت  فنی می باشد .

به همین دلیل برای تعمیرات موبایل های هوشمند آیفون ، باید از قبل در خصوص  حرفه ی تعمیرات موبایل  پیش زمینه ای داشته باشید ، تا بتوانید آن ها را به درستی و به  راحتی تعمیر کنید .

البته ما سعی کردیم در مقاله ی تعمیرات موبایل چیست ، تمام اطلاعات مورد نیاز درباره ی این حرفه را برای شما عزیزان به طور کامل بیان کنیم .

و همان طور که در مقاله معرفی شغل تعمیرات موبایل به طور مفصل توضیح داده ایم و می دانید ، امروزه  به دلیل  استفاده ی  روز افزون  افراد از تلفن های همراه ، روز به  روز تعداد موبایل های هوشمند زیادی  نیاز به  تعمیر و خدمات  پیدا می کنند و رفع این نیازها  فقط  توسط  تعمیر کاران حرفه ای موبایل صورت می پذیرد .

برند گوشی های هوشمند آیفون ، یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین  برند های موبایل های هوشمند  در سراسر جهان می باشد .

و می توان گفت ، در کشور ما هم  یکی از پر فروش ترین برند های گوشی های هوشمند محسوب می شود .

و درصد  بالایی از افراد جامعه  و به خصوص قشر پر درآمد جامعه ی ما  ، از موبایل های هوشمند برند آیفون استفاده می کنند .

به  دلیل این که موبایل های هوشمند برند اپل ، قیمت  بالاتری نسبت به   بقیه  برند های گوشی های هوشمند دارند .

از این رو ، تعمیر کردن آن ها  هم  نسبت به تعمیر کردن گوشی های هوشمند دیگر هزینه ی زیادی را در بر می گیرد .

به همین دلیل ارائه ی خدمات تخصصی تعمیرات موبایل های هوشمند آیفون ، یکی از مهم ترین و اساسی ترین نیاز های جامعه ی امروز ما  شده است .

در نتیجه همین موضوع  باعث شده است  که ، بسیاری از تعمیرکاران حرفه ای موبایل به  سمت تعمیر موبایل های اپل تمایل  بیشتری پیدا  کنند .

با توجه به این موضوع که ، به  دلیل  تفاوت های بسیاری که  گوشی های هوشمند برند آیفون در مقایسه با موبایل های هوشمند برند های دیگر از لحاظ  نوع  ساختار نرم افزاری و سخت افزاری که دارند وجود دارد ،

تعمیرات موبایل های هوشمند آیفون هم مانند بسیاری از برند های دیگر تلفن های همراه نیاز به تخصص ، تجربه  و مهارت  ویژه ای دارد .

چرا آموزش تعمیرات اپل؟

چرا آموزش تعمیرات اپل از اهمیت زیادی برخوردار است ؟

در حال حاضر گوشی های هوشمند برند اپل ،  با توجه  به  ویژگی ها و امکاناتی که می تواند برای کاربران خود  فراهم کند در میان مردم  بسیار محبوب  و پرطرفدار بوده  و است .

و همچنین ،  به دلیل شناخته بودن  و مشهور بودن موبایل های هوشمند برند اپل به دلیل نوع ویژگی ها و امکاناتی که  این برند دارد ، قیمت بالاتری  نسبت  به سایر موبایل های هوشمند برند های دیگر دارد .

و همین موضوع  باعث می شود ، خیلی از افرادی که  از تلفن همراه های  برند اپل استفاده می کنند  به دلیل  قیمت بالای آن ها ، در صورت ایجاد یک  سری مشکلات ، نتوانند گوشی های هوشمند خود را تعویض کنند و برایشان مقرون به صرفه نباشد .

از این رو ، ترجیح می دهند به جای تعویض موبایل های هوشمند شان ،  آن ها را به  تعمیر گاه های موبایل ببرند و آن ها را تعمیر کنند .

به همین دلیل ،  تعمیرات آیفون ، تبدیل به  یکی  از مهم ترین و اساسی ترین نیاز های افراد شده است  و بسیار حائز اهمیت می باشد .

آموزش تعمیر کردن گوشی آیفون

چرا آموزش تخصصی تعمیرات اپل؟

با توجه به این که  ساختار گوشی های هوشمند برند اپل با ساختار سایر گوشی های هوشمند برند های دیگر بسیار متفاوت است ، تعمیرات موبایل های هوشمند برند اپل نیز با  تعمیرات سایر موبایل های هوشمند برند های دیگر نیز متفاوت خواهد بود .

و به همین علت ،  تعمیرات گوشی های هوشمند اپل نیاز به آموزش تخصصی تر ،  تجربه ی لازم  و مهارت  فنی ویژه ای دارد .

این امر موجب می شود ،  افرادی که در حرفه ی شغل تعمیرات موبایل فعالیت می کنند باید نگاه  ویژه  و عمیق تری نسبت به آموزش تخصصی تعمیرات اپل داشته  باشند .

خیلی از افرادی  که در این حرفه مشغول  به کار هستند  و با توجه  به  داشتن تجربه ی  بالا و شناخت کامل در حوزه ی تعمیرات موبایل های هوشمند ، ممکن است  در مواجه شدن با گوشی های هوشمند آیفون با یک سری  مشکلاتی رو به  رو شوند .

و به وجود آمدن این مشکلات  به این  دلیل است که ، قطعات  و  برد های موبایل های هوشمند برند اپل از حساسیت بالایی نسبت به سایر موبایل های هوشمند برند های دیگر برخوردار هستند و همین ساختار متفاوت و حساس بودن گوشی های هوشمند اپل ،  باعث متمایز شدن از گوشی های هوشمند برند های دیگر می شود .

همین دلیل باعث می شود  ، هر تعمیر کار موبایلی  نتواند موبایل های هوشمند برند اپل را تعمیر کند و نیاز مند فردی است که در حوزه  تعمیرات موبایل متخصص  و تعمیر کار حرفه ای موبایل باشد .

درآمد تعمیرات گوشی های اپل ؟

همان طور که در بخش های قبلی به آن اشاره شده است بیان کردیم که ، موبایل های هوشمند برند اپل با داشتن ویژگی های  خاص و امکانات پیشرفته و به روز و  پیچیدگی هایی که دارند ، نسبت به تمام موبایل های هوشمند برند های دیگر شناخته شده تر و محبوب تر و همچنین طرفداران  بسیاری دارند .

همان گونه که می دانید  ، به دلیل داشتن قیمت بالای گوشی های هوشمند اپل تعمیرات آن ها نیز نسبت به تعمیرات گوشی های هوشمند برند های دیگر از هزینه ی بالاتری بر خوردار هستند .

در نتیجه می توان گفت ، با توجه به ظریف بودن و حساس بودن موبایل های هوشمند برند اپل ، درآمد تعمیرات گوشی های اپل قطعا  از درآمد تعمیرات گوشی های هوشمند برند های دیگر بسیار بالاتر  می باشد .

البته نا گفته نماند که ما در مقاله ی ، درآمد شغل تعمیرات موبایل ، مفصل درباره ی میزان درآمد در این حوزه صحبت کرده ایم .

اهمیت کیفیت تعمیرات اپل برای کاربران

اهمیت کیفیت تعمیرات اپل برای کاربران و هم برای تعمیرکاران موبایل بسیار زیاد می باشد .

به این منظور که ، چون موبایل های هوشمند برند اپل قیمت بالاتری نسبت به سایر موبایل های هوشمند برند های دیگر دارند ، بسیاری از کاربران ترجیح  می دهند تا با پرداخت هزینه های بیشتری  ، تعمیرات موبایل های هوشمند خود را به فردی بسپارند که در این زمینه با تجربه تر و  حرفه ای تر می باشد .

تا از کیفیت تعمیرات گوشی  های هوشمند خود اطمینان خاطر داشته باشند .

به همین علت تعمیرکاران موبایل باید آموزش تخصصی و حرفه ای در زمینه ی آموزش تعمیرات گوشی آیفون را طی کنند .

تفاوت های تعمیرات اپل با تعمیرات موبایل های اندرویدی

حال ممکن است شما دوستان عزیز بخواهید بدانید که ، تعمیرات گوشی های هوشمند برند اپل با تعمیرات گوشی های هوشمند برند های دیگر  چه تفاوت هایی دارند ؟

همان طور که در بخش های قبلی توضیح دادیم ، این تفاوت ها عبارت است از :

1 – ساختار سخت افزاری       2 – ساختار نرم افزاری

موبایل های هوشمند برند اپل در نوع ساختار سخت افزاری و نرم افزاری با دیگر موبایل های هوشمند برند های دیگر بسیار متفاوت هستند .

و همین تفاوت ها موجب می شود تعمیرات گوشی های هوشمند اپل با تعمیرات گوشی های هوشمند برند های دیگر متفاوت باشد .

داشتن همین ساختار متفاوت ، باعث به وجود آمدن ویژگی ها  و امکانات منحصر به فرد در موبایل های هوشمند برند اپل شده است .

تعمیر کردن گوشی اپل

تفاوت های تعمیرات نرم افزاری موبایل های اندروید و اپل

به دلیل متفاوت بودن سیستم عامل موبایل های هوشمند برند اپل و موبایل های هوشمند برند های دیگر  ، تعمیرات نرم افزاری آن ها نیز با یک دیگر فرق می کند .

به عنوان مثال : یکی از مهم ترین موضوعی که در تعمیرات گوشی های هوشمند  برند اپل وجود دارد ، مربوط به تعمیر فیس آیدی این موبایل ها می شود که این موضوع اصلا برای موبایل های هوشمند برند های دیگر مطرح نمی شود  .

از این رو ، تعمیر کاران حرفه ای موبایل باید  دوره ی آموزش تعمیرات موبایل اپل را به طور کامل بگذرانند و با شیوه های مختلف تعمیرات موبایل آشنا و  به آن ها مسلط شوند .

تفاوت های تعمیرات سخت افزاری موبایل های اپل و اندروید

همان گونه که در بخش های بالا به آن اشاره کردیم ، موبایل های هوشمند برند اپل ساختار بسیار متفاوتی نسبت به موبایل های هوشمند برند های دیگر دارند .

و همچنین به دلیل ظریف بودن و حساس بودن قطعات گوشی های هوشمند اپل و این که قطعات و برد های موبایل های هوشمند اپل با موبایل های هوشمند برند های دیگر تفاوت دارند  ، سیستم های سخت افزاری آن ها نیز با گوشی های هوشمند برند های دیگر کاملا متفاوت است و برای تعمیر کردن آن ها نیاز به آموزش های جداگانه می باشد .

که با استفاده از دوره ی تخصصی آموزش تعمیرات موبایل آیفون ، می توانید تمام راهکار های لازم جهت تعمیرات گوشی های آیفون را به طور کامل آموزش ببینید .

البته یکی از موضوعات بسیار مهمی که در بخش تعمیرات سخت افزاری موبایل های هوشمند برند اپل مطرح می شود ، تعمیر آنتن آیفون می باشد که کاربران زیادی با مشکل عدم آنتن دهی آیفون رو به رو هستند .

که ما در یک مقاله ی جداگانه به طور مفصل در مورد ، تعمیر آنتن آیفون و رفع مشکل No service  آیفون و روش های برطرف کردن آن  به صورت کامل و جامع توضیح  داده ایم .

بهترین دوره آموزش تعمیرات اپل

بهترین دوره آموزش تعمیرات اپل کدام است و چه ویژگی هایی دارد؟ کاربرانی که به دنبال حضور در بهترین دوره های آموزشی برای یادگیری ترفندهای تعمیرات موبایل آیفون هستند، لازم است تا حتما با ویژگی های چنین دوره هایی آشنا شوند. این مهم باعث می شود تا در انتخاب بهترین مسیر برای این آموزش ها عملکرد خوبی داشته باشید. از مهم ترین ویژگی های بهترین دوره آموزش تعمیرات اپل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان دریافت تعمیرات با استفاده از تجهیزات مدرن تا کاربر در کنار دریافت ترفندهای آموزشی امکان یادگیری شرایط استفاده از این تجهیزات را نیز داشته باشد.
  • دوره هایی که اساتید آن بهترین تعمیرکاران فعلی موجود در بازار هستند و در لحظه این خدمات را به کاربران نیز ارائه می کنند، می توانند از جمله بهترین دوره ها باشند.
  • امکان تعمیر موبایل های آیفون به صورت زنده در تایم کلاس ها یکی دیگر از ویژگی هایی است که می توانید شرایط آموزش تعمیرات آیفون را برای کاربران ساده تر نماید.
  • ارائه ترفندهای کاربردی مربوط به تعمیرات اپل و هم چنین ترفندهای به روز یکی دیگر از ویژگی های چنین دوره هایی است.
  • پشتیبانی 24 ساعته از هنر آموزان و هم چنین امکان ارتباط با اساتید حتی بعد از پایان دوره را نیز باید به عنوان یکی از اصلی ترین مشخصه های بهترین دوره ی آموزش تعمیرات آیفون بدانیم.
  • استفاده از خدمات آموزشگاه هایی که در کنار آموزش های مربوطه، به عنوان نمایندگی تعمیرات آیفون نیز فعالیت می نمایند، می تواند شما را در بهترین شرایط قرار دهد. این مهم باعث می شود تا برای آینده حرفه خود نیز بتوانید نیازمندی های اولیه را آماده کنید.

البته افرادی که آشنایی کامل با حرفه ی شغل تعمیرات موبایل ندارند و از طرفی نیز به این حرفه علاقه مند هستند ، نگران نباشند . زیرا مجموعه ی موبایل سلام طی انجام اقداماتی از جمله ، آموزش رایگان تعمیرات موبایل ، پیش زمینه ای درباره ی حرفه ی شغل تعمیرات موبایل برای افراد مبتدی و علاقه مند به این حرفه فراهم کرده است .

تعمیر کردن موبایل آیفون

آموزش تخصصی تعمیرات اپل در موبایل سلام

آموزشگاه تعمیرات موبایل سلام برگزار کننده یکی از بهترین دوره های آموزش تعمیرات اپل است. شما می توانید با شرکت در دوره تخصصی آموزش تعمیرات گوشی های آیفون در موبایل سلام مزیت های بسیار زیادی را به شرح زیر در اختیار داشته باشید:

  • آموزش تعمیر فیس آیدی که یکی از تعمیرات پر چالش موبایل های آیفون است را به صورت اختصاصی و حرفه ای در اختیار خواهید داشت. این مهم باعث می شود تا خیلی سریع بتوانید نیاز کاربران خود را برای تعمیر این فناوری برطرف کنید. در نظر داشته باشید که هنوز هم بسیاری از تعمیرکاران با تجربه امکان ارائه خدمات برای تعمیر فیس آیدی را به کاربران خود ندارند.
  • آموزش تعمیرات موبایل اپل در موبایل سلام با استفاده از مدرن ترین تجهیزات مورد استفاده برای تعمیرات این گوشی ها ارائه می شود. هم چنین در این دوره شما می توانید با قطعات اورجینال گوشی های اپل نیز آشنا شده و نحوه تشخیص آنها را از قطعات بی کیفیت و تقلبی بازار بدانید.
  • آموزش صفر تا 100 تعمیرات موبایل اپل در موبایل سلام با شما همراه خواهد بود. این مهم باعث می شود تا اولا دیگر به سایر دوره های آموزش تعمیرات این گوشی نیازی نداشته باشید و هم چنین می توانید تمام ترفندهای تعمیر گوشی آیفون را نیز فرا بگیرید.
  • این آموزش ها همراه با تعمیرات لحظه ای موبایل کاربران نیز همراه است تا متقاضیان علاوه بر آموزش ترفندهای مختلف، تجارب لازم برای آن را نیز کسب نمایند.
  • دوره تخصصی تعمیرات موبایل اپل در موبایل سلام به صورت صد در صد حرفه ای ارائه می شود. تعمیرکارانی که از این دوره فارغ التحصیل می شوند، می توانند خیلی زود در این کسب و کار خدمات خود را ارائه داده و به درآمدهای قابل توجهی برسند.

آموزش تعمیرات ایفون به چه صورت برگزار میشه ؟

دوره تعمیرات موبایل ایفون توسط آقای غلام نژاد یکی از بهترین تعمیرکاران تهران و همچنین موسس مجموعه موبایل سلام برگزار میشه .

هزینه دوره تعمیرات موبایل ایفون به چه صورت است و چند جلسه ؟

جهت اطلاع از موجود بود ظرفیت و همینین قیمت و زمان دوره ها از طریق واتس اپ 09190432912 یا با شماره ۰۲۱۷۷۶۱۵۸۲۵ داخلی ۳ تماس بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای
سبد خرید
فروشگاه
0 موارد سبد خرید
حساب کاربری من