ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

02177615826

support@mobilesalam.com

بازار کار تعمیرات موبایل

درآمد شغل تعمیرات موبایل و بازار کار تعمیرات موبایل چگونه است ؟

شاید یکی از دغدغه های ذهنی شما دوستان عزیز ، این سئوال باشد که درآمد شغل تعمیرات موبایل چقدر است ؟

با ما همراه باشید ، تا در این مقاله به توضیح درآمد شغل تعمیرات موبایل ، بازار کار آن و میزان سرمایه ی لازم برای آن بپردازیم .

در پاسخ به این سئوال که درآمد شغل تعمیرات موبایل چقدر است ، باید گفت که به دلیل این که جهان  همواره به سمت رشد و پیشرفت تکنولوژی است و انسان ها همواره به دنبال سریع ترین و آسان ترین راه حل برای رفع نیاز های خود هستند ، این موضوع موجب وابستگی بیشتر افراد به تکنولوژی شده است .

یکی از تکنولوژی های جدید در عصر حاضر ، که به شدت زندگی افراد را تحت تاثیر خود قرار داده است موبایل های هوشمند می باشند .

در حال حاضر ، خرید و فروش تلفن های همراه هر ساله در همه جای دنیا رو به افزایش می باشد .

  رشد و پیشرفت تکنولوژی تلفن های همراه به گونه ای شده است که ، دیگر تمام افراد  کار های ضروری روزانه شان مانند : خرید و فروش ، سفارشات کالا و خدمات ، عملیات و تراکنش های بانکی از قبیل نقل و انتقال پول ، پرداخت وام ، قبض ، خرید شارژ ، استفاده از ( اینترنت ، شبکه های اجتماعی ، اپلیکیشن های کاربردی و مختلف ، نرم افزار های ماکروسافت ) ، تبلیغات ، کار و همچنین بسیاری از فعالیت های دیگرشان را با استفاده از موبایل های هوشمند انجام می دهند .

 به دلیل این که امروزه نیازهای افراد به تلفن های همراه روز به روز بیشتر می شود ، افراد هر روز بیشتر به این تکنولوژی گوشی های هوشمند وابسته تر می شوند و تقاضا برای خرید موبایل های هوشمند نیز بیشتر خواهد شد .

هر چه تقاضا برای خرید تلفن های همراه افزایش پیدا کند ، میزان تقاضا برای خدمات تعمیرات موبایل های هوشمند نیز قطعا افزایش خواهد یافت .

از این رو می توان گفت ، به دلیل استفاده ی روز افزون افراد از گوشی های هوشمند ، امکان ایجاد مشکل و خرابی تلفن های همراه نیز ، همواره رو به افزایش می باشد و به همین دلیل نیاز به خدمات تعمیرات موبایل نیز بیشتر خواهد شد .

البته ما در مقاله های بعدی در مورد موضوع این که ، تعمیرات موبایل را از کجا شروع کنیم ، به طور مفصل توضیح داده و آن را مورد بررسی قرار داده ایم .

بازار کار تعمیرات موبایل چگونه است ؟

در پاسخ به این سئوال که ، بازار کار تعمیرات موبایل چگونه است ؟

می توان گفت ، در واقع بازار کار تعمیرات موبایل به تمام فعالیت های مربوط به تعمیر و نگهداری موبایل های هوشمند گفته می شود و این بازار یکی از بزرگ ترین صنایع فناوری اطلاعات در جهان محسوب می شود که با افزایش روزانه استفاده از موبایل های هوشمند از رشد قابل توجهی برخوردار است .

صنعت تعمیرات موبایل همواره در حال رشد است و آینده  بسیار روشنی را در پی خواهد داشت . البته عواملی وجود دارند که در رونق بازار کار تعمیرات موبایل نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند که این عوامل عبارت اند از :

1- رشد صنعت موبایل های هوشمند

2- پیشرفته بودن  و پیچیدگی فنی موبایل های هوشمند

3- وجود رقابت بین مدل ها و برند های مختلف موبایل های هوشمند

4- نوآوری و به روز رسانی مداوم انواع مدل ها و برند های مختلف موبایل های هوشمند

5- توسعه یافتن بخش خدمات پس از فروش  

باید گفت ، هر شغلی که با تکنولوژی بیشتر سر و کار داشته  باشد ، قطعا در آینده بازار کار عالی خواهد داشت و طرفداران زیادی را به سوی خود جذب خواهد کرد .

با توجه به استفاده ی روزانه ی افراد از موبایل های هوشمند و این که در روز بیشتر وقت خود را صرف استفاده از موبایل های هوشمند خود می کنند ، نمی توان گفت که این گوشی های هوشمند مانند روز اول سالم باقی می مانند و به درستی کار می کنند . با گذشت زمان ، امکان خرابی قطعات مختلف موبایل های هوشمند مانند : باتری ، دوربین ، بلندگو و سایر قطعات دیگر آن ها وجود دارد .

البته در بعضی از مواقع ، به دلیل به وجود آمدن اتفاقاتی  مانند : افتادن موبایل بر روی زمین ، اصابت کردن جسمی سفت  و سخت به موبایل و اتفاقات دیگری از این قبیل ، موجب صدمه دیدن صفحه ی موبایل ، تاچ و ال سی دی و دیگر قطعات موبایل می شوند و بروز همچین عواملی ارتباطی به گذر زمان ندارند .

از سوی دیگر نیز ، به دلیل شرایط اقتصادی موجود در کشور و با وجود تحریم ها ، قیمت های موبایل های هوشمند افزایش چند برابری داشته است و بسیاری از افراد در صورت خرابی موبایل های هوشمند خود ، به دلیل این که  قدرت خرید موبایل جدید را ندارند ، ترجیح می دهند موبایل های هوشمند خود را به جای تعویض ، تعمیر کنند .

ازاین رو ، نیاز افراد به خدمات تعمیرات موبایل روز به روز درحال افزایش می باشد .

افزایش نیاز افراد به خدمات تعمیرات موبایل  ، موجب شده است که افرادی که به مشاغل و حرفه های فنی علاقه دارند جذب شغل تعمیرات موبایل شوند . و همچنین به دلیل این که این شغل همواره با تکنولوژی در ارتباط است ، بازار کار تعمیرات موبایل  در آینده رشد بسیار چشمگیری خواهد داشت .

 در نتیجه می توان گفت ، معرفی شغل تعمیرات موبایل می تواند  در آینده افراد زیادی را به سوی خود جذب کند و بازار کار تعمیرات موبایل بسیار عالی و پر بازده خواهد بود و به لیست مشاغل پر درآمد افزوده شود .

درآمد تعمیرات موبایل چقدر است ؟

این که تعمیرات موبایل چقدر درآمد دارد ، سئوالی است که نمی توان پاسخ دقیقی برای آن بیان کرد .

  زیرا میزان داشتن درآمد در این شغل را خودتان تعیین می کنید و کاملا بستگی به شرایط خودتان دارد .

 شغل تعمیرات موبایل به دلیل این که جز مشاغل آزاد محسوب می شود ، درآمد مشخص و معینی نمی توان برای آن تعیین کرد .

البته عوامل مختلفی در میزان درآمد تان نقش بسیار مهمی دارند . که به چند مورد از مهم ترین و اثر گذارترین آن ها اشاره می کنیم .  

1 – میزان حرفه ای بودن و تخصص داشتن در کار 

حرفه ای بودن و تخصصی بودن در شغل تان ، می تواند نقش پر رنگی در میزان درآمد تان داشته باشد. به زبان ساده تر ، می توانیم بگوییم که  در شغل خود متخصص و بهترین باشید. هر چقدر در شغل خود خبره تر و وارد تر باشید ، درآمد بالایی می توانید داشته باشید.

دلیل آن  هم مشخص است به عنوان مثال، هنگامی که  گوشی مان دچار مشکل یا خرابی می شود ،  تعمیر آن را به فردی می سپاریم که در این حوزه حرفه ای و متخصص است ، نه به فردی که تازه وارد این حرفه شده و تازه کار است و تخصصی ندارد .

2 – میزان داشتن تجربه لازم و مهارت کافی در کار

بارها به این موضوع  پرداخته ایم، که به دست آوردن تجربه لازم و مهارت کافی در هر شغلی ، باعث رشد و پیشرفت در آن شغل می شود .

به دست آوردن تجربه لازم و کسب مهارت کافی زمان بر است و به مرور زمان به دست می آید. اما هرچه تجربه و مهارت بالایی در تشخیص و شناسایی عیب گوشی های موبایل و رفع آن ها داشته باشید، تاثیر بسزایی در میزان درآمدتان خواهد داشت.

3 – همیشه به روز باشید

همیشه به دنبال یادگیری چیزهای جدید باشید و دانش و مهارت خود را به روز کنید.

این موضوع بسیار مهم است. به دلیل این که تکنولوژی همواره به سمت رشد و پیشرفت می باشد و شما هم باید همیشه درحال یادگیری و آموزش باشید تا بتوانید ، در تمام مواقع مشکلات دستگاه های موبایل را شناسایی کرده و آن ها را برطرف نمایید. این عامل  می تواند در میزان درآمدتان تاثیرگذار باشد.

4 – موقعیت مکانی محل کسب و کارتان

 موقعیت مکانی محل کسب و کارتان یکی دیگر از مواردی است ، که در میزان کسب درآمدتان نقش مهمی دارد.

به دلیل این که ، اگر محل کسب و کارتان در مکان های شلوغ و پر تردد و پر رفت و آمد قرار داشته باشد ، احتمال دیده شدنتان بیشتر است و می توانید مشتری های زیادی را به خود جذب کنید وهمین دلیل باعث افزایش درآمد می شود.

5 – میزان ساعات کاریتان

خب این موضوع کاملا واضح است ، که هر چقدر ساعات کاری تان  بیشتر باشد ، جذب مشتری بیشتر است.

به عنوان مثال ، هنگامی که مغازه ای از ساعات اولیه صبح تا پاسی از شب باز باشد ، تقریبا هیچ مشتری ای را از دست نمی دهد و در هر زمانی پاسخ گو و آماده خدمت است. و این موضوع می تواند باعث افزایش درآمد شود.

6 – میزان تعامل و ارتباط داشتن با مشتریان

این که چگونه با مشتری تعامل و ارتباط داشته باشید، بسیار موضوع با اهمیتی  است.

شناخت انواع نیازها و خواسته های مشتری از ما ، احترام گذاشتن به مشتری ، وقت لازم و کافی گذاشتن برای هر مشتری ، نوع رفتار و برخورد مان با مشتری ، نحوه ی صحبت کردن مان با مشتری ، داشتن صبر و حوصله درپاسخ گویی به سئوالات مشتریان و رفع خواسته هایشان  و تلاش برای کسب رضایت مشتری و غیره …بسیار حائز اهمیت می باشد . و باعث جلب رضایت مشتریان می شود .از این رو تاثیر بسیاری در میزان درآمد خواهد داشت.

7 – جلب توجه و کسب رضایت مشتریان

همیشه به دنبال جلب توجه و کسب رضایت مشتریان باشید.

در واقع مهم ترین اولویت کار شما ، باید کسب رضایت مشتریان باشد . و همیشه مشتری خود را راضی نگه دارید . سعی کنید کارها و خدماتتان را به بهترین و با کیفیت ترین شکل ممکن انجام دهید و در همه حال رضایت مشتری را در نظر بگیرید .

هنگامی که ، کارتان را به صورت حرفه ای و تخصصی ، باکیفیت و به بهترین شکل ممکن انجام دهید ، موجب جذب و رضایت مشتریان می شود . و باعث می شود ، مشتری کیفیت کارمان را برای افراد دیگر تعریف کند و ما را به افراد دیگری معرفی نماید . و این خود باعث ، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش درآمد خواهد شد .

8 – میزان تبلیغات

تبلیغات ، در دیده شدن و شناخته شدن کسب و کارتان نقش زیادی دارد. روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد .

البته این موضوع  ناگفته نماند ، که تبلیغات می تواند برای شما هزینه بر باشد و بستگی به نوع تبلیغ و میزان بودجه شما دارد . 

شما می توانید ، با تبلیغات در رسانه های مختلف ، کانال ها ، شبکه های اجتماعی و رسانه های دیگر به تبلیغ کسب و کارتان بپردازید . و باعث دیده شدن وشناخته شدن کسب وکارتان شوید . و به مرور زمان می توانید ، باعث جذب و افزایش  میزان مشتری شوید که قطعا در میزان درآمدتان نقش مهمی دارد.

9 – سرعت داشتن در ارائه ی خدمات

این که کارها و خدماتتان را به بهترین شکل  و سریع ترین زمان ممکن ، به انجام برسانید عالی است .

به موقع و سر وقت بودن و خوش قول بودن در انجام کارها و ارائه ی خدمات ، و  تحویل به موقع آن ها، از فاکتور های بسیار مهمی است ، که همیشه مورد توجه مشتریان بوده و می باشد.

از این رو ، باعث جذب و کسب رضایت مشتری ، و همچنین افزایش درآمدتان می شود. اما ، این نکته را فراموش نکنید ،که اصل بر داشتن کیفیت است . و اولویت شما در کارتان ،  باید کیفیت و رضایت مشتریان باشد. و هیچ وقت، کیفیت را فدای زمان و سرعت انجام کار نکنید.

10 – ارائه دادن خدمات اضافی

 این که ، همیشه محدود به انجام یک کار مشخص و معین نباشید . و خدمات اضافی دیگری هم مانند: خرید و فروش گوشی های موبایل ، خرید و فروش لوازم جانبی گوشی های موبایل ، خرید و فروش قطعات گوشی های موبایل و غیره …ارائه دهید ، تا مشتریان با دریافت خدمات دیگر، جذب ما شوند و این گونه درآمد خود را افزایش دهید .

11 – داشتن هزینه های مناسب

این که شما در قبال انجام کارها و ارائه ی خدمات به مشتریان ، هزینه های مناسب ، معقول و منصفانه ای پیشنهاد دهید و داشته باشید . همین امر ، موجب اعتماد و کسب رضایت مشتریان خواهد شد. و به سوی ما جذب می شوند که این خود می تواند تاثیر ویژه ای درمیزان درآمدتان داشته باشد .

این عواملی که در بالا ذکر شد ، بیشترین نقش را در میزان درآمدتان ایفا می کنند .  

اما آن  چه که شما باید بدانید و بسیار حائز اهمیت می باشد ، این است که باید در شغل خود بهترین و متخصص ترین باشید.  هر چقدر در کار خود متخصص تر ، حرفه ای تر و مسلط تر باشید اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کرده  و قطعا در میزان درآمدتان تاثیر فوق العاده ای خواهد  گذاشت .

اگر شما دوستان عزیز قصد دارید وارد حرفه ی شغل تعمیرات موبایل شوید ، آموزش رایگان تعمیرات موبایل ، یک فرصت عالی و مناسب برای شما عزیزان است که بیشتر با این حرفه آشنا شوید و شرایط یادگیری این حرفه برای شما آسان تر شود .

حقوق تعمیر موبایل

همان طور که در بخش های بالا صحبت کردیم ، حقوق تعمیرات موبایل  کاملا بستگی به کیفیت  کارتان و تخصص شما دارد .  و می تواند از ماهی 5 تا 15 میلیون تومان درآمد  داشته باشد .

حقوق ماهیانه تعمیرات موبایل

میزان کیفیت کار شما میزان درآمد شما را تعیین می کند . حقوق ماهیانه تعمیرات موبایل بین 5 تا 20 میلیون تومان می باشد که این درآمد کاملا به کیفیت و تخصص و تسلط شما در کارتان بستگی دارد .

هر چقدر در این حوزه تخصص بالایی داشته باشید ، قطعا میزان درآمد و تعداد مشتریانتان بیشتر خواهد بود .

بازار کار تعمیرات موبایل

تعمیر موبایل شغل پر درآمد

همان طور که می دانید ، یکی از مهم ترین ملاک ها در انتخاب شغل ، برای هر فردی ، میزان درآمد آن شغل می باشد که بسیار حائز اهمیت است .

کسب و کار تعمیرات موبایل از مزیت های زیادی برخوردار می باشد که از مهم ترین مزیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- قابلیت رشد و توسعه بالا

2- ایجاد درآمد زایی پایدار

3- ایجاد اشتغال زایی

4- کسب درآمد از طریق خدمات پس از فروش  

شغل تعمیرات موبایل جزء مشاغل آزاد محسوب می شود . از این رو، به دلیل این که مشاغل آزاد درآمد مشخص و معینی ندارند ، می توان گفت که شغل تعمیرات موبایل هم درآمد مشخص و معینی ندارد .

تعمیر موبایل شغل پر درآمد و پربازده می تواند باشد .

و مانند بسیاری از مشاغل دیگر، میزان درآمد آن به عوامل زیادی بستگی دارد  که  به چند مورد از مهم ترین آن ها در بخش های بالا به آن اشاره کرده و مفصل در مورد آن ها توضیح دادیم .

اما این را بدانید ، مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه زیادی کرد این است که همیشه مهارت ، تجربه ، تخصص و کیفیت کارتان را افزایش دهید و دانش و مهارت خود را به روز کنید .

زیرا رعایت کردن همین موضوع ، تاثیر قابل توجه ای در میزان درآمد تان خواهد داشت و باعث اعتماد و جلب رضایت مشتریانتان می شود .

همیشه سعی کنید در این حوزه منحصر به فرد باشید و با یادگیری یک شاخه ی خاص در این حوزه مانند ، یادگیری آموزش تعمیرات موبایل اپل ، مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کنید .

البته ما در مقاله های بعدی به  طور جامع در مورد آن ها صحبت خواهیم نمود .  

دستمزد تعمیرات موبایل

 دستمزد تعمیرات موبایل کاملا بستگی به شرایط  و موقعیت کاری شما  دارد .

 به این منظور که ، اگر شما  در جایی میزی اجاره کرده  باشید یا مغازه ای را اجاره کرده و در آن مشغول  به  کار شوید ،  صد در صد  دستمزد تعمیرات موبایل  برای خود  تعمیرکار موبایل می باشد .

 اما اگر در شرکتی یا مغازه ای به  صورت درصدی فعالیت کنید ، معمولا 50 درصد دستمزد تعمیرات موبایل  برای  خود تعمیرکار موبایل  می باشد و 50 درصد دستمزد  باقی  آن ، برای شرکت  یا مغازه ای است  که  در آن فعالیت می کنید .

لیست دستمزد تعمیرات موبایل

لیست دستمزد تعمیرات موبایل برای افرادی  که  در این حوزه مشغول به فعالیت هستند می تواند متفاوت باشد .

به این منظور، هر چقدر  تخصص و مهارت بیشتری در این حرفه داشته باشید  و کیفیت کارتان بالاتر باشد  قطعا میزان دستمزد بالایی دریافت خواهید کرد .

 اگر در این حوزه به صورت حرفه ای فعالیت کنید ، می توانید با  تعمیر کردن یک قطعه ی خاص موبایل های هوشمند ، دستمزد  دو تا سه میلیونی در یک روز داشته باشید .

پس مهارت ، کیفیت  و تخصص بالا در کار موجب افزایش دستمزد تعمیرات موبایل می شود .

آیا تعمیرات موبایل سود دارد ؟

در پاسخ به این سئوال که ، آیا تعمیرات موبایل سود دارد می توان به یقین گفت بله.

به  دلیل این که امروزه ، افراد بسیاری فعالیت های  روزانه شان را با استفاده از تلفن های همراه انجام می دهند  و وابستگی افراد  به  موبایل های هوشمند ، روز به روز  بیشتر می شود .

 با افزایش تعداد  گوشی های هوشمند  در سراسر کشور ، تقاضا برای خدمات  و تعمیرات موبایل های هوشمند  نیز در حال افزایش می باشد  .

و افراد زیادی را به سوی خود  جذب کرده است . از این رو ،  آینده شغلی تعمیرات موبایل بسیار عالی است و در آینده بسیار پر کاربرد خواهد بود و شغلی پر سود و پر بازده محسوب می شود . 

بازار کار تعمیرات موبایل

چگونه می توان یک کسب و کار تعمیرات موبایل راه اندازی کرد ؟

شاید خیلی از شما عزیزان این سئوال در ذهنتان ایجاد شود که بخواهید بدانید ، چگونه می توان یک کسب و کار تعمیرات موبایل راه اندازی کرد؟

 برای پاسخ دادن به سئوال شما عزیزان ، باید بگوییم که برای راه اندازی کسب و کار تعمیرات موبایل باید به یک سری از نکات و موارد توجه داشته باشید .

  1. تحقیق و بررسی کردن بازار و نیاز های مشتریان
  2. تهیه کردن لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات موبایل های هوشمند
  3. تامین کردن قطعات با کیفیت موبایل های هوشمند
  4. آموزش دیدن و تخصص داشتن در زمینه تعمیرات موبایل
  5. استفاده کردن از روش های بازاریابی مناسب
  6. ارائه دادن خدمات با کیفیت پس از فروش

این مواردی که در بالا گفته شد ، از مهم ترین نکاتی هستند که برای راه اندازی کسب و کار تعمیرات موبایل باید حتما به آن ها توجه ویژه داشته باشیم .

حداقل سرمایه برای تعمیرات موبایل

حداقل سرمایه برای تعمیرات موبایل شامل موارد زیر می باشد ، که به اختصار به توضیح آن ها پرداخته ایم .

1 – داشتن یک مکان برای کسب و کار یا همان مغازه ای است که در آن شروع به کارکنید .

البته این نکته را در نظر داشته باشید که ، مکان کسب و کارتان در میزان درآمد تان نقش مهمی دارد .

همان طور که  قبلا گفته شد ، مکان کسب و کارتان را در محل های شلوغ  و پر تردد انتخاب کنید تا موجب دیده شدن و شناخته شدن کسب و کارتان شود و مشتری های زیادی به سوی شما جذب شوند .

2 – داشتن لوازم و تجهیزات لازم ، برای تعمیرات موبایل ضروری است .

برای  تعمیرات موبایل های هوشمند نیازمند به یک سری لوازم و تجهیزات لازم ، جهت  تعمیرات گوشی های هوشمند هستید .

 3 – داشتن مجوز و گرفتن  پروانه  کسب برای شروع کسب و کارتان الزامی است .

برای داشتن این مواردی که در بالا بیان کردیم ، حداقل سرمایه ای که می توان  برای شروع  کسب و کار تعیین کرد ، بین    10 تا 50 میلیون تومان است .

حداقل درآمد تعمیرات موبایل

قبلا هم درباره این موضوع صحبت کرده ایم که ، به دلیل این که شغل تعمیرات موبایل جز مشاغل آزاد محسوب می شود ، درآمد مشخص و معینی نمی توان  برای آن  تعیین نمود .

 البته درآمد اکثر مشاغل آزاد به همین شکل می باشد .

 میزان  تخصص ، کیفیت و تسلط  داشتن شما در کارتان در میزان کم و زیاد بودن درآمد تان بسیار تاثیرگذار است .

حال با ذکر یک مثال می خواهیم این موضوع در ذهن شما بیشتر جا بیفتد .

به عنوان مثال ، شغل پزشکی را با شغل تعمیرات موبایل مقایسه می کنیم .

همان طور که می دانید ، پزشکان عمومی با توجه به میزان تخصص و تجربه  و مدرکی که دارند ، درآمد  بسیار کمتری نسبت به پزشکانی دارند که جراح هستند و میزان تخصص و تجربه ی بیشتری  دارند . و میزان درآمد آن ها کاملا بستگی به میزان تخصص و تجربه و مدرک آن ها دارد .

همین موضوع برای شغل تعمیرات موبایل نیز صدق می کند .

اگر میزان تخصص ، تسلط  و تجربه  تان در این حوزه بیشتر باشد درآمد بالایی می توانید داشته باشید .

آموزش در حوزه تعمیرات موبایل بسیار ارزشمند می باشد و می تواند به شما عزیزان در مهارت های تعمیراتی کمک زیادی بکند .

از مهم ترین مزایای آموزش در حوزه تعمیرات موبایل ، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. افزایش میزان تخصص در این حرفه : به این منظور که آموزش به شما کمک می کند  تا بتوانید تخصص بیشتری در زمینه حوزه تعمیرات موبایل پیدا کنید و خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه کنید .
  2. افزایش میزان اعتماد مشتریان : همیشه مشتریان به افرادی که دارای تخصص و مدارک آموزشی هستند ، اعتماد بیشتری می کنند و با خیال آسوده تری دستگاه موبایلشان را برای تعمیر به دست  این افراد می سپارند .  
  3. افزایش میزان رشد و پیشرفت در شغل : آموزش و به  روز رسانی مهارت های تعمیراتی موجب رشد و پیشرفت شغلی و افزایش میزان درآمد شما در مقایسه با سایر رقبا می شود .

در نتیجه ، برای کسب تخصص بیشتر در این حرفه نیاز است شما دوستان عزیز در دوره های آموزشی ، آموزش تعمیرات موبایل ، شرکت کرده و تخصص و تجربه ی خود را بالا ببرید .

حداقل درآمد شغل تعمیرات موبایل چقدر است ؟

 ولی در کل حداقل درآمد تعمیرات موبایل در حال حاضر از 5 میلیون تومان تا 8 میلیون تومان در ماه  می باشد .

حداقل سرمایه ای برای شروع به کار شغل تعمیرات موبایل جقدر است ؟

حداقل سرمایه ای که می توان  برای شروع  کسب و کار تعیین کرد ، بین    10 تا 50 میلیون تومان است .

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

۱۱ thoughts on "درآمد شغل تعمیرات موبایل و بازار کار تعمیرات موبایل چگونه است ؟"

  1. رضا عباسی گفت:

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم من که سرمایه ای ندارم میتونم تو این بازار موفق بشم و برای شروع به کار چقدر سرمایه نیاز است ؟

  2. محسن حبیبی گفت:

    مقاله خیلی خوبی بود دمتون گرممممم

  3. مدیر گفت:

    خواهش میکنم محسن عزیز
    موفق باشید

  4. مدیر گفت:

    سلام رضا عزیز
    در این بازار چیزی که از سرمایه اولویت بیشتری داره آموزش و تجربه شما هست ، با حد اقل سرمایه هم میتوان این شغل را شروع کرد.

  5. اصغر قاسمی گفت:

    شما همیشه امیدوارم کننده صحبت می کنید و این خیلی خوبه

  6. علی اکبر زارعی گفت:

    اکانت اینستا هم دارید؟

  7. نادر مرتضوی گفت:

    مشاوره برای رابطه هم دارید؟

  8. رامین مددی گفت:

    چرا اینقد کم؟

  9. امیر گودرزی گفت:

    شماره تماستون برای مشاوره تلفنی چنده

  10. امین صدیق گفت:

    گروه واتساپی هم دارید؟

  11. علی اصغر عسگری گفت:

    سلام عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد سبد خرید
حساب کاربری من