ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

02177615826

support@mobilesalam.com

رازهایی درباره موبایل اپل و خدمات تعمیرات موبایل اپل

اپل در آخرین گردهمایی کمپانی های تولید کننده موبایل در اواخر سال 2018 از دو پرچم دار جدید خود رونمایی کرد.  این دو اسمارت فون و البته مدل قبلی آیفون یعنی آیفون 10 با شگفتی هایی که در خود دارند حرفه ای ترین کسانی که به تعمیرات موبایل اپل مشغول هستند و از این راه کسب درآمد می نمایند را نیز شگفت زده کرده است. برخی از این شگفتی ها و ترفندهایی که در این سری از تولیدات اپل قرار گرفته هنوز بر بسیاری از متخصصین نیز پوشیده است و همچنان روز به روز عجایبی از این اسمارت فون ها رونمایی می شود.

اگر همه این رمز و رازها و ترفندهای موبایل آیفون را کنار هم بگذاریم متوجه خواهیم شد که کار تعمیرات موبایل اپل یک تخصص بسیار ویژه محسوب شده که هر کسی نمی تواند از پس آن بر آید. کاربران در این راه باید دقت کافی را انجام داده تا شاهکار فناوری عصر جدید را به دست هر بنی بشرتازه کاری نسپارند. در این مقاله قرار است با برخی از پیچیدگی های تعمیرات موبایل اپل آشنا شده و از این پس بهترین تصمیم را در مواقع حساس اتخاذ کنید.

بهترین های قطعات در خدمت مرکز تعمیرات اپل

یکی از مشخصه های جالب در تولیدات جدید آیفون که شاید کمی عجیب هم به نظر برسد استفاده از بهترین برندها در تولید قطعات مختص اسمارت فون های تولیدی خود می باشد که برخی از آنها حتی از رقیبان اصلی اپل در تولید اسمارت فون های امروزی هستند. اگر شگفت زده نشده و شاخ در نیاورید باید عرض کنیم که صفحه نمایش اولد موجود در سری های جدید اپل ساخته کمپانی رقیب سامسونگ است. چقدر جالب است که برای تخصص داشتن در تعمیرات موبایل اپل باید در پیشرفته ترین قطعات موجود در گوشی های اندرویدی تخصص لازم را داشته باشید.

تعمیرات موبایل اپل قرار است از این هم پیچیده تر شود! اگر بدانید که کار ساخت لنزهای آن توسط شرکت سونی است. سونی قبلاً این سیستم ها را در برخی از گوشی های هوشمند آسیای شرقی مانند تولیدات ال جی امتحان کرده است.

پیشرفت های نرم افزاری فوق مدرن؛ ترسی به دل تعمیرکار موبایل راه نمی دهد.

یکی دیگر از شگفتی هایی که کار تعمیرات موبایل اپل را پیچیده تر از قبل و حتی پیچیده تر از سایر اسمارت فون ها نموده، پیشرفت های شگرفی است که در تولیدات جدید این کمپانی شاهد آن هستیم. این پیشرفت های نرم افزاری و سخت افزاری باعث شده است که کسانی که قبلاً کار تعمیرات آیفون  را انجام می دادند در برخورد با مدل های جدید مانند یک شخص آماتور باشند. آموزش تعمیرات تخصصی موبایل و به روز کردن آموزه های قدیمی برای همه کسانی که مشغول تعمیرات موبایل اپل هستند، امری واجب و ضروری به نظر می رسد.

تراشه اصلی و پردازنده مرکزی آیفون 10 چیزی حدود 70 درصد بهینه تر از مدل قبلی طراحی شده و طراحی داخلی این مدل با نمونه های قبلی به کل متفاوت می باشد. این سرعت از پیشرفت ها و تغییرات کار تعمیرات موبایل اپل را تبدیل به یک رشته کاملاً تخصصی نموده که بهتر می باشد تعمیرکاران در این رشته تخصصی در موسسات معتبر روش های نوین تعمیرات موبایل اپل را بیاموزند.

تعمیر سخت افزارهای کاملاً پیچیده و متفاوت اپل

استفاده از پردازنده مرکزی 6 هسته ای آن هم با دو نوع خوشه بندی متفاوت که برای اولین بار در سال 2018 اپل آن را در پرچم دار اصلی خود به کار برده نشان از پیچیدگی های سخت افزاری است که متخصصین تعمیرات موبایل اپل باید با آن دست و پنجه نرم کنند.

 

خدمات تعمیرات موبایل اپل

 

با مشاهده سایر مشخصات سخت افزاری آیفون ایکس اس احتمالاً سرتان سوت خواهد کشید. ما که در روز رونمایی از این طراحی بی نظیر اپل در انتهای سال 2018 دود از سرمان بلند شد. تیم حرفه ای موبایل سلام از همان روز شروع به آموزش تعمیرات موبایل اپل با سبک و سیاق جدید نمودند تا بلافاصله بعد از ورود این اسمارت فون به داخل ایران آماده خدمت رسانی به کاربران و متقاضیان همیشگی اپل شوند. تمام مراکز تعمیرات موبایل تهران و متخصصین تعمیر اپل نیز باید این روش های نوین را آموخته باشند تا بتوانند به بهترین شکل برای مشتریان خود انجام وظیفه کنند.

قطعات قدیمی را دور بریزید!

اپل برای اولین بار برای بهینه سازی حداکثری عملکرد فنی آیفون 10 از دو باتری در آن استفاده کرد. صفحه نمایش و لنزهای دوربین نیز در این سری از تولیدات اپل پیشرفت چشم گیری نسبت به قبل داشته و کاملاً با نمونه ها و مدل های قبلی متفاوت می باشند. این موارد نشان می دهد که برای تعمیرات موبایل اپل دیگر قطعات قدیمی به هیچ دردی نمی خورند و تعمیرکاران باید از قطعات جدید و اصلی استفاده نمایند.

استفاده از قطعات اصلی برای تعمیرات موبایل اپل در پرچم داران جدید این کمپانی تبدیل به یک چالش بزرگ برای تعمیرکاران حرفه ای شده است. قطعات بسیار گران قیمتی که به سختی وارد ایران می شوند و برای هر کسی و هر تعمیرکاری در دسترس نیستند.

تعمیرات موبایل اپل فقط با قطعات اصلی

یکی از نیازهای اصلی برای تعمیرات موبایل اپل استفاده از قطعات اصلی و درجه یک است. حرفه ای ترین و خبره ترین تعمیرکاران نیز بدون دسترسی به قطعات اورجینال و اصلی از انجام وظایف خود در قبال تعمیرات تخصصی موبایل عاجز و دست بسته هستند.

بهترین و معتبرترین مراکز تعمیرات موبایل اپل در این مواقع باید خودشان اقدام به واردات این قطعات اصلی کرده و در این زمینه کاملاً خودکفا شوند. موبایل سلام با اقدام به واردات قطعات اصلی اپل برای تعمیرات موبایل اپل بهترین امکانات را برای تعمیرکاران حرفه ای خود فراهم کرده است. این مرکز حتی قطعات وارداتی خود را در اختیار مراکز دیگر نیز قرار داده تا سایر همکاران نیز بهترین خدمات را برای مشتریان خود داشته باشند.

پس چه کنیم!

همه موارد و نکات بالا را بیان نکردیم که کاربران اپل را ترسانده و آنها را از تعمیر اسمارت فون خود نا امید کنیم. تعمیرات موبایل اپل در مراکز معتبر با بالاترین کیفیت های جهانی در حال انجام است و استفاده کنندگان از تولیدات کمپانی اپل می توانند با مراجعه به این مراکز آن هم به صورت آنلاین و ثبت درخواست تعمیر موبایل خود از تخصص تعمیرکاران حرفه ای که آموزش تعمیرات موبایل اپل را در مراکز نمونه جهانی طی کرده اند، به راحتی بهره ببرند.

ارائه خدمات آنلاین در دنیای امروز که از نظر تکنولوژی بسیار پیشرفته شده کم کم در سطح جهانی رایج شده و اکنون در سرتاسر جهان این نوع از ارائه خدمات با بالاترین میزان اعتماد و اعتبار در حال انجام است. کاربران برای رفاه بیشتر و کمترین میزان اتلاف وقت وظیفه تعمیرات موبایل اپل خود را به این مراکز معتبر می سپارند. موبایل سلام نیز در ایران این خدمات را با بالاترین کیفیت برای کاربران ایرانی فراهم آورده است.

وجود مراکز معتبر تعمیرات موبایل اپل مانند موبایل سلام و افزایش این مراکز می تواند کیفیت کار تعمیرکاران موبایل اپل را با ایجاد یک فضای رقابتی افزایش دهد.

تخصص های موبایل سلام در زمینه تعمیرات موبایل اپل

با همه اوصافی که به آنها اشاره کردیم داشتن تخصص های لازم برای تعمیرات موبایل اپل لازمه اصلی جامعه تعمیرکاران بوده و آنها باید آموزش تعمیرات تخصصی موبایل اپل را به همراه ترفندهای کار با موبایل اپل را آموخته و تکنیک های جدید را در حرفه خود به کار ببندند.

موبایل سلام یک مرکز تخصصی تعمیرات موبایل سامسونگ، هوآوی و اپل است. این مرکز بهترین ها را برای مشتریان خود فراهم آورده که شنیدن این تخصص ها اطمینان و اعتماد شما را نسبت به این مرکز به حد نهایت خود خواهد رساند. برخی از تخصص های تعمیرات موبایل اپل موبایل سلام عبارتند از:

  • تعمیرکاران فوق العاده حرفه ای

موبایل سلام با استفاده از یک تیم حرفه ای تعمیرکاری این ادعا را دارد که با بالاترین کیفیت تعمیرات موبایل اپل شما را انجام داده و اسمارت فون شاهکار شما را حتی بهتر از روز اول به شما تحویل دهد. تعمیرکاران موبایل سلام با گذراندن دوره های آموزش تعمیرات موبایل اپل با متدهای روز جهانی از حرفه ای ترین های این شغل در ایران هستند.

 

خدمات تعمیرات موبایل اپل

 

  • واردات قطعات اصلی اپل

یکی از تخصص های بسیار مهمی که می تواند کیفیت کار یک تعمیرکار حرفه ای را به حد اعلاء برساند، دسترسی به قطعات اصلی اپل است. موبایل سلام وارد کننده قطعات تولیدات اپل از بازارهای جهانی بوده و به روزترین قطعات را برای تعمیرات موبایل اپل در اختیار دارد. سایر تعمیرکاران نیز می توانند از این خدمت به نفع خود استفاده نموده و به روزترین قطعات را از موبایل سلام برای خود تهیه نمایند.

  • همه چیز در موبایل سلام آنلاین است.

یکی از مشکلاتی که کاربران موبایل های هوشمند در زمان تعمیر با آن روبرو شده و با آن دست و پنجه نرم می کنند، سردرگمی انتخاب مرکز تعمیرات موبایل اپل و پیدا کردن آن و سایر موارد مربوط به این کار است. اینکه این تعمیر چقدر زمان بر خواهد شد و چه هزینه ای روی دست کاربر خواهد گذاشت، همه از مجهولاتی است که باعث سردرگمی متقاضیان تعمیرات موبایل اپل می شوند.

همه خدمات تعمیرات موبایل اپل و حتی خدماتی بیشتر در موبایل سلام با یک ثبت درخواست ساده به صورت کاملاً آنلاین انجام می شود. به محض اینکه موبایل خراب شد قادرید برای تعمیر موبایل خود با مراجعه به سایت موبایل سلام و ثبت درخواست خود از زمان و هزینه آن مطلع شوید. از همان لحظه اول تا زمانی که شما دوباره صاحب یک موبایل سالم و بدون عیب می شوید، همه چیز به صورت آنلاین انجام شده و شما هم در تمام این مدت همراه با روند کار بوده و در جریان تمام مراحل کار قرار خواهید گرفت.

  • قیمت تعمیرات اپل تعجب شما را برخواهد انگیخت.

قیمت همانطور که ذکر شد، به صورت کاملاً آنلاین و در همان زمان ثبت درخواست به مشتری اعلام خواهد شد. نکته ویژه ای که در قیمت اعلام شده در زمان ثبت درخواست وجود دارد در مقدار کاملاً منصفانه و عادلانه ای است که مشتری با آن روبرو خواهد شد. این قیمت قابل مقایسه با تمام مراکز معتبر تعمیرات موبایل اپل که از قطعات اصلی و اورجینال در کار خود استفاده می نمایند، می باشد.

  • آموزش ترفندهای کار با موبایل اپل

یک تعمیرکار حرفه ای مشغول در زمینه تعمیرات موبایل اپل باید قبل از همه از ترفندهای کار با موبایل اپل مطلع بوده تا در هنگام تعمیر با به کار بردن این ترفندها، با کمترین ریسک ممکن انجام وظیفه نموده و کیفیت بالاتری را ارائه دهد. تعمیرکاران حرفه ای موبایل سلام علاوه بر اطلاع از ترفندهای کار با موبایل اپل، آنها را به کاربران نیز آموزش داده تا همه متقاضیان در عین تعمیر موبایل هوشمند خود با قابلیت های ویژه آن کاملاً آشنا شوند.

  • ارائه موبایل جایگزین در زمان ارائه خدمات تعمیرات موبایل اپل

موبایل سلام برای کاربران خود یک موبایل جایگزین اختصاص داده تا در زمانی که از خدمات تعمیرات موبایل اپل استفاده می نمایند، بدون گوشی نمانند. ارائه چنین خدماتی که برای بار اول در یک مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آنلاین صورت می گیرد، نشان از اعتبار بالا و کیفیت درجه یک این مرکز است.

  • تعویض گلس آیفون بدون تعویض ال سی دی

موبایل سلام در خدمت جدید خود گلس های ترک خورده آیفون ها را در تعمیرات موبایل اپل بدون دست زدن به ال سی دی آنها برای مشتری تعویض می نماید. البته این به شرط سالم بودن ال سی دی و تاچ اسمارت فون شما می باشد. گلوریا گلس در حال حاضر گلس اکثر اسمارت فون های جدید است.

تنوع بالا خدمات تعمیرات موبایل اپل توسط مراکز معتبر آنلاین تعمیرات گوشی موبایل شما را از سردرگمی در این باره رها خواهد کرد.

کلام آخر

شاید بهتر باشد یکبار هم که شده مراکز آنلاین ارائه دهنده خدمات تعمیرات موبایل اپل را امتحان کرده تا راحتی و سهولت کار را دیده و با کیفیت بالای ارائه خدمات این مراکز آشنا شوید. هرچند دیر یا زود همه مراکز و مشاغل به سمت ارائه خدمات آنلاین پیش خواهند رفت و چاره ای جز این نیز ندارند، اما اولین ها همیشه سعی کرده تا بهترین ها را مهیا کنند و شما بهترین ها را در موبایل سلام خواهید یافت.هرگز روی بهترین موبایل هوشمند جهان ریسک نکرده و آن را به هر دستی واگذار نکنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱۱ thoughts on "رازهایی درباره موبایل اپل و خدمات تعمیرات موبایل اپل"

  1. علی اصغر خوئینی ها گفت:

    مشاوره برای رابطه هم دارید؟

  2. رمضان عرب گفت:

    سلام عالی بود

  3. حسن جعفری گفت:

    مشاورینتون قابل اعتمادن؟

  4. امیر همدانی گفت:

    بیشتری بنویسین لطفا

  5. حبیب گلپایگانی گفت:

    متشکرم

  6. عبدالرضا شکیبا گفت:

    آقای نیک نام زندگیمو مدیون شمام

  7. جعفر خانی گفت:

    نویسنده این متن کیه؟

  8. حامد شیرازی گفت:

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین

  9. احسان شعبانی گفت:

    مشاوره هاتون عالین واقعا!

  10. امیرحسین رنجبر گفت:

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

  11. موسی حقیقی گفت:

    خیلی سایت خوبی دارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد سبد خرید
حساب کاربری من