ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

02177615826

support@mobilesalam.com

برای اولین بار مرکز تخصصی تعمیرات موبایل هوآوی

برخلاف گذشته که با چند جلسه آموزش تعمیر موبایل و چند ماه مشغول بودن در این حرفه، یک تعمیرکار حرفه ای پرورش می یافت، امروز چندین برابر این مراحل باید طی شود تا تازه یک متخصص تعمیرات موبایل هوآوی آماده خدمت رسانی به کاربران گردد. با پیشرفت چشم گیری که در عرصه تکنولوژی های مربوط به گوشی های اندرویدی داشته ایم، در بازار امروز برای هر یک از برندهای موجود نیاز به یک تعمیرکار متخصص احساس می شود.

تعداد استفاده کنندگان از اسمارت فون های هوشمند افزایش یافته و تعداد برندها و مدل های موجود در بازار نیز چندین برابر شده است. از این رو متخصصین و تکنسین های تعمیرات تخصصی موبایل با ارائه خدمات با کیفیت به راحتی یک شغل پردرآمد خواهند داشت. هوآوی یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده موبایل و یکی از معتبرترین آنها است. تعمیرات موبایل هوآوی با افزایش چشم گیر مشتریان این برند امری واجب و ضروری برای بازارهای مدرن امروزی است.

جالب است بدانید که در حال حاضر به تعداد کافی تعمیرکار حرفه ای برای رفع همه نیازهای جامعه وجود ندارد و هنوز هم این بازار نیاز به آموزش تعمیرات موبایل آن هم به صورت تخصصی و ویژه را احساس می نماید.

مرکز تعمیرات تخصصی موبایل دقیقا چیست؟

مراکز تجاری موجود در کوچه ها و خیابان ها که ارائه دهنده خدمات تعمیرات گوشی موبایل نیز هستند، بیشتر از اینکه یک مرکز تعمیرات موبایل باشند، سوپر مارکتی از محصولات مختلف مربوط و نامربوط به موبایل را در دفتر خود داشته و همه آنها را به مشتریان ارائه می دهند. شنیدن عبارت تعمیرات موبایل هوآوی برای این مراکز کمی تخصصی تر از حد تجهیزات موجود در بین آن ها به نظر می رسد.

یک مرکز تعمیرات تخصصی موبایل مانند موبایل سلام دارای تعمیرکاران حرفه ای و با تخصص تعمیرات موبایل هوآوی، سامسونگ و اپل بوده و مدل های مختلف گوشی های موبایل مربوط به این برندها را با بالاترین میزان کیفیت تعمیر و حتی بهتر از قبل به دست مشتریان خود می رساند.

چرا مرکز تخصصی تعمیرات موبایل هوآوی؟

حال شاید برای شما سؤال پیش آمده که چرا مرکز تخصصی تعمیرات موبایل هوآوی؟ البته که هوآوی یکی از قدیمی ترین و بزرگترین برندهای تولید کننده موبایل در جهان بوده و در همین سال 2018 سهام این کمپانی در بازار بورس جهانی 20 درصد افزایش یافته است. قضیه وقتی جالب تر و هیجان انگیز می شود که بدانید این عدد برای کمپانی بزرگ اپل فقط 2 درصد بوده است.

 

مرکز تخصصی تعمیرات موبایل هوآوی

 

تولیدات این شرکت در سال جدید پیشرفت های باورنکردنی به خود دیده و در سال های آینده احتمالاَ این شرکت را رقیب اصلی و سرسخت برندهایی مانند سامسونگ و اپل در بازار موبایل خواهیم دید. با افزایش کیفیت و تجهیزات و فناوری های موجود در اسمارت فون های هوآوی، کاربران این برند نیز با شیب بسیار زیادی رو به افزایش گذاشته و نداشتن مرکز تخصصی تعمیرات موبایل هوآوی برای یک شهر نقطه ضعف بسیار بزرگی محسوب خواهد شد.

هوآوی را بهتر بشناسیم.

وقتی نام برند هوآوی به گوش شما می رسد به یاد چه چیزی می افتید؟ کاربران ایرانی احتمالا برند هوآوی را از سال 2010 و با ورود اسمارت فون های به قیمت و با امکانات این برند به ایران شناخته و به یاد می آورند. جالب است بدانید که سابقه شرکت هوآوی به بیش از 30 سال در کشور چین می رسد و این شرکت در زمینه وسایل ارتباطی شرکت اول جهانی است. اگر صادق باشیم، تخصص تعمیرات موبایل هوآوی باید زودتر از سایر برندها در ایران رواج پیدا می کرد.

پیشرفت محصولات هوآوی در جهان به قدری زیاد بوده که آمریکایی ها برای مقابله با این پیشرفت در سال جدید مجبور به تحریم آن شده اند تا شاید از این طریق بتوانند این پیشرفت را کنترل کنند. برای کسانی که در زمینه تعمیرات موبایل هوآوی تخصص داشته و یا قصد شروع این حرفه را دارند، باید گفت که اگر نام هوآوی را به عنوان بالاترین شرکت تولید کننده موبایل در جهان و بازار ایران شنیدند، خیلی شک نکنند.

قطعات برای تعمیرات موبایل هوآوی

یکی از دغدغه های اصلی و مهمی که در زمینه تعمیرات موبایل هوآوی مطرح بوده و است، تأمین قطعات اصلی و با کیفیت این برند از کارخانه اصلی تولید کننده آن است. هر چند این برند ساخت کشور چین بوده اما تراشه ها و قطعات آن با توجه به حضور در بازارهای جهانی با بالاترین میزان کیفیت تولید و در اختیار کاربران قرار می گیرد.

مرکز تخصصی تعمیرات موبایل هوآوی موبایل سلام قطعات اورجینال و اصلی مربوط به این برند را از طریق قانونی و از منبع اصلی به داخل ایران وارد کرده و از این قطعات هم در ارائه خدمات تعمیرات موبایل هوآوی استفاده کرده و هم برای سایر تعمیرکاران نیز این قطعات را فراهم می آورد.

تعمیرات موبایل هوآوی با قطعات فیک

تعمیرات موبایل هوآوی با قطعات فیک و بی کیفیت مسئله ای است که کاربران این کمپانی باید دقت بسیار زیادی به آن داشته باشند. یکی از کشورهایی که قطعات جعلی و بی کیفیت سایر برندهای تولید کننده موبایل از آن واردات زیادی به داخل ایران دارد، کشور چین است. این مسئله نگرانی هایی را برای کاربران شرکت هوآوی به وجود آورده است.

هوآوی اما قطعات بسیار با کیفیت خود را برای تعمیرات موبایل هوآوی در اختیار کشورهای وارد کننده اسمارت فون های خود قرار داده تا از این نظر هیچ نگرانی نداشته باشند. استفاده از قطعات بی کیفیت علاوه بر اینکه دوام زیادی در گوشی موبایل شما نخواهد داشت، سایر کارکردهای اسمارت فون شما را نیز با اختلال مواجه خواهد کرد. برای تعمیرات موبایل هوآوی حتماً از تعمیرکار خود بخواهید تا از قطعات اصلی استفاده کرده و به نوعی هم از این امر مطمئن شوید.

تعمیرات موبایل هوآوی خود را به متخصص آن بسپارید.

 

مرکز تخصصی تعمیرات موبایل هوآوی

 

از آنجایی که کار از محکم کاری عیب نمی کند و کار را باید به کاردان بسپارید، با وجود مراکز تخصصی تعمیرات موبایل هوآوی، مراجعه به مراکز دیگری که صلاحیت آنها مورد تأیید نیست، ریسک و اشتباه بزرگی از جانب کاربران می باشد. مرکز تخصصی موبایل سلام آمادگی ارائه خدمات تعمیرات موبایل هوآوی با بالاترین کیفیت را به کاربران ایرانی داشته و قطعات اصلی این برند را نیز برای تعمیرکاران حرفه ای خود آماده کرده است.

داشتن تخصص تعمیرات موبایل هوآوی به این آسانی ها برای تعمیرکاران حرفه ای موبایل سلام به دست نیامده و آنها دوره های مختلفی برای آموزش تعمیر موبایل را پشت سر گذاشته اند تا بتوانند بالاترین میزان کیفیت را برای مشتریان فراهم آورند و با بالاترین سرعت و تنها با یک ثبت درخواست ساده جوابگوی نیازهای کاربران باشند.

وجود چنین مرکزی که تعمیرات موبایل هواوی را به صورت تخصصی و آنلاین در اختیار شهروندان و هموطنان ایرانی قرار می دهد، نوید بخش افزایش کیفیت خدمات تعمیر موبایل در سطح کشور می باشد. از این پس مراکزی که با قیمت های غیرمنصفانه و قطعات غیر اصلی مشتریان خود را بدرقه می نمودند، به آخر خط نزدیک خواهند شد.

مزیت های مرکز تخصصی آنلاین تعمیرات موبایل هوآوی

مرکز تخصصی آنلاین تعمیرات موبایل هوآوی موبایل سلام مزیت های دو مرکز از نوع تخصصی و آنلاین را به طور همزمان برای مشتریان خود فراهم کرده که ترکیب این مزیت ها کار را برای کاربران و متقاضیان به سادگی آب خوردن کرده است.

  • به صورت آنلاین و در چند ثانیه برای تعمیرات موبایل هوآوی خود درخواست خود را ثبت کنید.

همه چیز در موبایل سلام به صورت آنلاین صورت می پذیرد و شما برای انجام تعمیرات موبایل هوآوی خود حتی نیاز به خروج از منزل را نیز نخواهید داشت. به این ترتیب کاربر می تواند بلافاصله بعد از احساس نیاز برای تعمیر موبایل هوآوی خود با مشاوران موبایل سلام تماس گرفته و با اعلام ایرادات موجود همه امکانات موبایل سلام را برای رفع نیاز خود در اختیار داشته باشد.

  • از شروع تا پایان کار را به صورت آنلاین به تماشا بنشینید.

با اعلام درخواست جهت دریافت خدمات تعمیرات موبایل هوآوی و شروع کار، پنلی در اختیار متقاضی قرار داده شده تا وی به صورت آنلاین و از طریق اینترنت تمام مراحل مربوط به تعمیر موبایل خود را به نظاره بنشیند. مزیت این سرویس بیشتر برای این خواهد بود تا مشتری در همه مراحل تعمیر موبایل خود با تعمیرکاران همراه بوده و اطمینان و اعتماد بیشتری برای وی ایجاد خواهد گردید.

  • مشاهده قیمت و زمان انجام تعمیرات موبایل هوآوی به صورت آنلاین و در همان پله نخست

در بدو ثبت درخواست برای تعمیرات موبایل هوآوی شما می توانید قیمت و زمان برآورد شده توسط متخصصین این مرکز را در پنل خود مشاهده کرده و نسبت به تایید آن اقدام کنید. پشت یک کلیک دکمه ثبت درخواست شما یک تیم حرفه ای از تعمیرکاران وجود دارند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن هزینه تعمیر و زمان آن را برای شما برآورد کنند.

  • قیمت منصفانه و رقابتی

وجود تجهیزات مدرن و جدید در کنار تعداد بالای مشتریان این امکان را برای مرکز موبایل سلام فراهم آورده تا با منصفانه ترین قیمت ممکن خدمات تعمیرات موبایل هوآوی را برای مشتریان فراهم آورند. این قیمت حتی یک قیمت رقابتی با سایر مراکز معتبر تعمیرات تخصصی موبایل می باشد.

  • سرعت بالای انجام تعمیرات موبایل هوآوی

موبایل سلام به جای استفاده از یک تعمیرکار از تیم حرفه ای بهره برده تا سرعت انجام کار را به بالاترین میزان خود برساند.

  • تعمیرات موبایل هواوی با قطعات اصلی و اورجینال

قطعات مورد استفاده برای تعمیرات موبایل هوآوی در مرکز موبایل سلام بدون واسطه از منابع اصلی وارد شده و مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعات با گارانتی های لازم به دست مشتری سپرده خواهد شد.

  • وجود تعمیرکاران آموزش دیده و کاملاً حرفه ای و متخصص تعمیرات موبایل هوآوی

تعمیرکاران تعمیرات موبایل هوآوی در مرکز موبایل سلام دقیقا متخصص این کار هستند و برای انجام وظایف خود در این زمینه آموزش دیده اند.

  • تخفیف و جایزه برای مشتریان دائمی در موبایل سلام

موبایل سلام این امکان را برای مشتریان و مغازه داران قرار داده تا با ارجاع تعداد بالایی از گوشی های هوشمند به این مرکز از جایزه کارت تخفیف 100 هزار تومانی نیز استفاده کنند.

  • آموزش ترفندهای کار با موبایل هوآوی

ترفندهای کار با موبایل های هوشمند امروزی از دیگر دغدغه های علاقمندان و کاربران این موبایل ها بوده که موبایل سلام آموزش این ترفندها را هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای سیستم عامل iOS به طور رایگان در معرض نمایش علاقمندان قرار داده است.

  • امکان ارائه موبایل جایگزین در زمان ارائه خدمات تعمیرات موبایل هوآوی

شما می توانید در زمان نیاز و درخواست خود در محدوده زمانی تعمیرات گوشی خود از یک موبایل جایگزین برای غافل نماندن از دنیای تکنولوژی و حتی کسب و کار اینترنتی خود استفاده نمایید.

  • پیگیری رضایتمندی مشتری از خدمات دریافت شده بعد از پایان کار

موبایل سلام با استفاده از پنل کامل و دقیق ارتباط با مشتری به طور دائم با مشتریان خود در ارتباط بوده و در تایم لاین های مختلف نسبت به رضایتمندی آنها از خدمات موبایل سلام جویا خواهد بود.

حرف آخر

با گذشت زمان و پیشرفت های روز افزون فناوری های مختلف استفاده از خدمات آنلاین تعمیرات موبایل هوآوی و سایر برندها با مقبولیت های بیشتری در جامعه امروزی رواج پیدا کرده و در حال حاضر این خدمات با اعتماد و اطمینان بیشتری نسبت به بازار سنتی مشغول به فعالیت هستند.

موبایل سلام نیز با یک ایده بسیار ساده اما جذاب و هیجان انگیز اقدام به طراحی سایتی برای ارائه خدمات آنلاین تعمیرات موبایل نموده و با بهره گیری از توانایی تعمیرکاران کاملاً حرفه ای و خبره در زمینه تعمیرات موبایل سامسونگ، اپل و هوآوی بالاترین میزان رضایتمندی را برای مشتریان خود فراهم آورده است. این مرکز با داشتن تجهیزات پیشرفته و با اقدام به واردات قطعات اصلی این برندها علاوه بر تأمین نیازهای خود این قطعات را برای سایر همکاران نیز تأمین می کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱۱ thoughts on "برای اولین بار مرکز تخصصی تعمیرات موبایل هوآوی"

  1. عباسعلی صالحی گفت:

    دفتر مرکزیتون کجا قرار داره

  2. سعید وکیلی گفت:

    چجوری می تونیم با کارشناسانتون در ارتباط باشیم

  3. حسین رحمانیان گفت:

    شماره تماستون برای مشاوره تلفنی چنده

  4. عزیز قهرمانی گفت:

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین

  5. سیدعلی رضوی گفت:

    عاااااااااااالی بود

  6. امید نصیری گفت:

    مطلب به درد بخوری بود

  7. یدالله عباسی گفت:

    شما همیشه امیدوارم کننده صحبت می کنید و این خیلی خوبه

  8. کریم میری گفت:

    دستخوش

  9. علی محمد رنجبر گفت:

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟

  10. محمود دستغیب گفت:

    مشاورینتون قابل اعتمادن؟

  11. حبیب محرابی گفت:

    هزینه مشاوره آنلاین و حضوری باهم متفاوته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد سبد خرید
حساب کاربری من