ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

02177615826

support@mobilesalam.com

آموزش ترفند های تلگرام – چگونه مخاطبین خود را از تلگرام به موبایل خود انتقال دهیم؟

با چند ترفند کاربردی تلگرام مهمان ما باشید.

همان طور که درباره ی تلگرام صحبت کردیم و داستان پیدایش آن تا به امروز این اپلیکیشن کاربردی ، جذاب  و دوست داشتنی را با هم مرور کردیم ، نحوه ی استفاده از این اپلیکیشن کاربردی بسیار راحت و آسان می باشد و نیازی به هیچ دوره ی آموزشی ندارد .

اگر شما عزیزان برای اولین بار موبایل هوشمند را در دست بگیرید و با آن کار کنید ، متوجه می شوید که با توجه به طراحی کاربر پسند و مخاطب محور تلگرام ، به راحتی می توانید با برنامه تلگرام ارتباط برقرار کنید و کار های خود را به آسانی در این اپلیکیشن انجام دهید اما کاربرد برنامه تلگرام فقط به این موارد ختم نمی شود .

همان گونه که می دانید ، با توجه به راحتی در استفاده از این اپلیکیشن ، این نرم افزار یک سری ویژگی های  دیگری را نیز دارد ، که از دید کاربران معمولی آن پنهان بوده است و کاربران حرفه ای آن هم به ندرت از خصوصیات آن با خبر هستند .

البته تمام اپلیکیشن های پیام رسان مانند : واتساپ ، اینستاگرام و…غیره دارای یک سری خصوصیات و ترفند هایی می باشند ، که با آموزش این ترفند ها لذت استفاده از این نرم افزار ها چندین برابر می شود .

اگر شما عزیزان وب سایت رسمی تلگرام را باز کرده  باشید ، مشاهده می کنید که بسیاری از این ترفند های کاربری این اپلیکیشن ، در قسمت آموزش آن توضیح داده شده است اما آموزش همه ی ترفند ها را شامل نمی شود .

در حال حاضر،  با توجه به کاربردی بودن و محبوب بودن این نرم افزار در سراسر دنیا و به خصوص در کشور ما ، در قسمت آموزش نرم افزار موبایل سلام می خواهیم به بررسی قسمتی از ترفند های برنامه ی تلگرام بپردازیم .

و در این بخش سعی داریم به بعضی از این ترفند ها در ارتباط با نقل و انتقال مخاطبین در تلگرام  بپردازیم .

چگونه مخاطبین خود را از تلگرام به موبایل اندروید خود انتقال دهیم؟

راه ها و روش های گوناگونی برای منتقل کردن مخاطبین از اپلیکیشن تلگرام به موبایل های اندروید وجود دارند .

این نرم افزار کاربردی ، رقابت تنگاتنگی با دیگر برنامه های پیام رسان از جمله : واتساپ ، اینستاگرام و دیگر برنامه ها ، برای به دست آوردن میزان محبوبیت بیشتر در میان  کاربران خود دارد .

استفاده از ترفند های ساده و اثر گذار و همچنین به روز رسانی های این نرم افزار  در سال های اخیر ،  باعث  شده است که این اپلیکیشن با فاصله ی بیشتری از برنامه های پیام رسان های دیگر مورد رقابت قرار بگیرد .

منتقل کردن مخاطبین برنامه تلگرام به موبایل های هوشمند یکی از مواردی است که بسیاری از ما به آن نیاز داشته ایم.

ممکن است این سئوال مهم در ذهن شما  عزیزان پیش آید که ، اگر بخواهیم در موبایل جدید مان نرم افزار تلگرام را باز کنیم  و مخاطبین خود را به گوشی جدید خود منتقل کنیم ،  راه حل آن چیست ؟

در پاسخ به این سئوال باید به شما عزیزان  بگوییم که ، باید با یک سری از ترفند های نرم افزار تلگرام آشنا شوید و آن ها را یاد بگیرید .

روش اول با جستجوی مخاطب

اولین راه حل برای انتقال دادن مخاطبان نرم افزار تلگرام به موبایل های اندروید شما ، باید مراحل زیر را انجام دهید .

البته این نکته را به یاد داشته باشید که ، همیشه سعی کنید از آخرین به روز رسانی برنامه ی تلگرام استفاده کنید تا بتوانید از سرعت بالا و تمام  امکانات این نرم افزار بهره ی لازم را ببرید .

1-  ابتدا نرم افزار تلگرام را در موبایل خود باز کنید.

همه ی شما عزیزان برنامه ی تلگرام را می شناسید . این نرم افزار دارای یک آیکون آبی رنگ به  شکل دایره ای است و در وسط آن  تصویری  به صورت عکس فلش در آن وجود دارد .

2-  ذره بین تلگرام را لمس کنید.

هنگامی که برنامه ی تلگرام خود را باز کردید ، در بالای صفحه در نوار ابزار تلگرام ، در قسمت سمت راست یک ذره بین را مشاهده می کنید که برای جستجو کردن در فضای تلگرام از آن استفاده می شود . روی این آیکون کلیک کنید تا امکان جستجو برای شما ایجاد شود .

3-  نام مخاطب خاص خود را در این بخش تایپ کنید.

وقتی که بخش جستجو در تلگرام را باز کردید ، نام مخاطبی که می خواهید آن را به گوشی اندروید خود منتقل کنید را تایپ کنید . با این عمل اگر این مخاطب در تلگرام شما وجود داشته باشد نمایش داده می شود .

4-  بر روی نام مخاطب مورد نظر خود کلیک کنید.

با انتخاب کردن روی نام مخاطب مورد نظر خود ، صفحه ی چت شما با او به نمایش در می آید .

5-  باز در نوار ابزار بالایی که به رنگ آبی است نوار ابزار کشویی مخاطب خود را باز کنید.

این نوار ابزار کشویی دقیقا در بالای صفحه در سمت راست قرار گرفته است . با انتخاب کردن روی علامت سه نقطه چند گزینه برای شما باز می شود .

6-  روی گزینه Share My Contact را در این منو کلیک کنید.

تلگرام

با انتخاب این گزینه ، این امکان برای شما عزیزان ایجاد می شود تا بتوانید شماره ی مخاطب مورد نظر خود را برای سایر دوستان خود ارسال کنید و یا این که آن را به لیست مخاطبین خود در گوشی اندروید خود اضافه کنید .

به همین آسانی این ترفند جالب می تواند در اشتراک گذاری شماره ی مخاطب شما مفید و نتیجه بخش واقع شود .

 و می توانید از این ترفند برای منتقل کردن مخاطبین خود از نرم افزار تلگرام به موبایل اندروید خود استفاده کنید .

آموشگاه تعمیرات موبایل

انتقال مخاطب از یک گروه در تلگرام به موبایل اندروید

اگر شما عزیزان می خواهید در بعضی  از مواقع ، شماره ی یکی از مخاطبینتان را که در یک گروه تلگرامی با او مشترک هستید به لیست مخاطبین موبایل اندروید خود اضافه کنید ، برای انجام این کار باید طبق مراحل زیر عمل کنید .

1-  ابتدا تلگرام خود را باز کرده و گروه مورد نظر را باز کنید.

ابتدا وارد برنامه ی تلگرام خود شوید و گروه مورد نظر خود را که با مخاطب مورد نظر خود مشترک می باشد را جستجو  و پیدا کنید .

2-  نام گروه را لمس کنید.

پس از پیدا کردن گروه مورد نظر ، آن  را انتخاب کرده  و  باز کنید .

پس از باز کردن ، در قسمت چت گروه قرار دارید. حال برای مشاهده و پیدا کردن مخاطبین  و اعضای گروه ، باید نام گروه که در نوار ابزار آبی بالا وجود دارد را لمس کنید .

با انجام این کار وارد بخشی می شوید ، که در آن نام گروه و لیست اسامی اعضای گروه نمایش داده می شود و قابل مشاهده می باشد .

3-  در لیست اعضای گروه روی مخاطب مورد نظر خود کلیک کنید.

هنگامی که لیست اعضای گروه نمایش داده شد ، مخاطب مورد نظر خود را پیدا کنید و  روی نام پروفایل او کلیک کنید.

4-  وارد صفحه چت با وی شوید.

تلگرام

پس از باز شدن نام مخاطب مورد نظر خود ، در صفحه ی  رو به روی خود   ، در  بالا سمت راست علامت چت تلگرام قابل مشاهده می باشد و این آیکون را انتخاب کنید تا وارد بخش صفحه ی چت با مخاطب مورد نظر خود  شوید .

5-  مرحله آخر تکراری است.

پس از این که وارد صفحه ی چت با مخاطب مورد نظر خود شدید ، در بالای صفحه سمت راست ، روی آیکون  سه نقطه در صفحه ی چت خود کلیک کنید .

منویی برای شما باز می شود و سپس گزینه ی share را انتخاب کرده  و دوباره مانند قبل می توانید شماره ی مخاطب مورد نظر خود را برای سایر دوستانتان ارسال کنید و یا آن را در دفترچه ی موبایل  اندروید خود ذخیره کنید  .

تعمیرات آیفون

انتقال کلی مخاطبین از تلگرام به موبایل اندروید

شاید خیلی از شما دوستان عزیز نگران این موضوع شده باشید ، که فکر کنید باید تک تک مخاطبین خود را طبق روش های بالا به گوشی موبایل خود منتقل کنید .

در صورتی که باید به اطلاع شما عزیزان برسانیم ، که اصلا نگران این موضوع نباشید .

در این بخش  ، می خواهیم از ترفندی برای شما سخن بگوییم که از طریق آن می توانید ، مخاطبین خود را به صورت کلی و یک جا از برنامه ی تلگرام به دفترچه تلفن خود در موبایل اندروید انتقال دهید و یا حتی بر عکس ، مخاطبین خود را از تلفن خود به تلگرام خود منتقل کنید .

و  اما چگونه این کار ممکن است ؟

برای انجام این کار باید طبق مراحل زیر پیش بروید  .

1-  ابتدا تلگرام باز کنید.

همان طور که همه ی شما عزیزان به این نرم افزار آشنا هستید باید ابتدا وارد تلگرام خود شوید .

آموزش ترفند های تلگرام

2-  وارد قسمت تنظیمات شوید.

برای ورود به قسمت تنظیمات تلگرام خود ، باید وارد نوار ابزار در قسمت سمت چپ تلگرام خود شوید .

 با ورود به این قسمت ، گزینه های گوناگونی را مشاهده می کنید که در گوشی های اندروید، گزینه ی یکی مانده به آخر تنظیمات گوشی شما می باشد .

3-  ورژن برنامه تلگرام خود را در بخش تنظیمات لمس کنید.

قسمت تنظیمات دارای بخش های مختلف و زیادی است .که با اسکرول کردن باید به انتهای این قسمت بروید .

دقیقا در آخر و آخرین گزینه تلگرام تعیین کننده  ورژن نرم افزار تلگرام شما می باشد .

که این گزینه کمی کم رنگ تر از سایر عناوین موجود ، در قسمت تنظیمات می باشد  . انگشت خود را روی این گزینه قرار دهید و  یک لمس چند ثانیه ای روی آن  انجام دهید .

با انجام لمس چند ثانیه ای  ورژن تلگرام ، بعد از چند ثانیه دوباره  وضعیت به حالت قبل بر می گردد . حال دوباره روی این گزینه کلیک کنید تا وارد قسمت آخر شوید .

4-  حالا می توانید عملیات انتقال مخاطبین خود از تلگرام به موبایل اندروید خود را تکمیل کنید.

پس از آخرین لمسی که روی  ورژن تلگرام خود داشتید ، وارد یک منوی جدید می شوید  .

در این قسمت ، دو گزینه را مشاهده می کنید .

قسمت اول این منو ،  Import contacts می باشد . که با استفاده از آن می توانید ، مخاطبین خود را در تلگرام به دفترچه مخاطبین خود در گوشی اندروید خود منتقل کنید .

قسمت دوم این منو ، Reload contacts می باشد . که با فشار دادن آن می توانید ، لیست مخاطبین خود را از گوشی اندروید به داخل تلگرام منتقل کنید .

شما دوستان عزیز می توانید ، به همین آسانی با استفاده از این ترفند های جالب و عالی مخاطبین خود را از تلگرام به گوشی های اندروید خود  منتقل کنید .

 و با بهره گیری از تکنولوژی کارهای خود را راحت تر و در سریع ترین زمان ممکن به انجام برسانید .

چگونه مخاطبین تلگرام را به موبایل منتقل کنیم؟

این روش برای دسته‌ای از مخاطبین کاربرد دارد که در مخاطبین موبایل شما هستن ولی به دلیل نداشتن برنامه تلگرام در لیست مخاطبین تلگرام شما قرار ندارند. برای این دسته از مخاطبین بهتر خواهد است که در لیست گوشی روی آن‌ها کلیک کرده و سپس دکمه Share (اشتراک گذاری) آن را به Saved messages تلگرام منتقل کنید.

آیا می‌توان به صورت دستی اقدام به انتقال مخاطبین تلگرام به حافظه گوشی کرد؟

این قابلیتی در نسخه‌های اخیر تلگرام حذف شده است و تنها راه انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی از طریق همگام‌سازی آن‌ها خواهد بود. اگرچه می‌توان با نسخه دسکتاپ اقدام به تهیه دستی فایل خروجی از مخاطبین کرد.

مقالات مرتبط :

1- بهترین برنامه برای بازیابی شماره های پاک شده گوشی موبایل

2- چگونه مخاطبین واتس آپ را به گوشی انتقال دهیم

3- انتقال مخاطبین از اندروید به آیفون و بلعکس

4- آموزش انتقال مخاطبین از جیمیل به گوشی

آموزشگاه تعمیرات موبایل

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷ رای

۱۱ thoughts on "آموزش ترفند های تلگرام – چگونه مخاطبین خود را از تلگرام به موبایل خود انتقال دهیم؟"

  1. علی مختارنژاد گفت:

    من همه روشهایی که گفتینو امتحان کردم نشد شماره های تلگراممو بیارم روی گوشیم گوشیم Poco x3 هستش اگه راه دیگه ای بلدین لطفا واسم ایمیل بفرستید ممنون

  2. مدیر گفت:

    سلام علی عزیز
    تمامی راه هایی که میشه این کار رو کرد در پست توضیح داده شده فعلا راه دیگه ای برای این کار وجود نداره
    موفق باشید

  3. یدالله حسین زاده گفت:

    بسیار گویا و شفاف بیان کردید

  4. محمدحسین غفاری گفت:

    شما کانال تلگرام هم دارین؟

  5. سیدمحمد رهنما گفت:

    آقا نیک نام فوق العادن

  6. صادق جاوید گفت:

    هزینه مشاورتون چنده؟

  7. جمشید قربانی گفت:

    هزینه تبلیغات توی سایت شما چنده؟

  8. عباس کیان گفت:

    گل گفتید آقای دکتر دست مریضاد

  9. منصور میر گفت:

    چرا اینقد زیاد؟

  10. ناصر عبدالهی گفت:

    مشاوره آنلاین هم دارید

  11. محمدتقی میرزایی گفت:

    میتونم شماره شما رو داشته باشم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد سبد خرید
حساب کاربری من