تعمیرات آیفون

تعمیرات آیفون همان طور که همه ی شما عزیزان می دانید ، با توجه به استفاده ی روزانه از موبایل های هوشمند آیفون  در بعضی از مواقع به دلیل به وجود آمدن اتفاقات و حوادثی ، موبایل های هوشمند آیفون دچار یک سری مشکلات و ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری می شوند که عملکرد این گوشی های هوشمند را دچار یک سری اختلالاتی می کند و باعث می شود به درستی کار نکنند  که عوامل مختلف و گوناگونی در بروز چنین مشکلات و اتفاقات می توانند نقش داشته باشند .

تعمیرات آیفون و تعمیرات موبایل اپل ، در واقع مجموعه اقداماتی است که شامل عیب یابی از دستگاه ، تعمیر و تعویض قطعات صدمه دیده و اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری می باشند که باعث برطرف شدن ایرادات و مشکلات عملکردی دستگاه می شود .

در این مقاله سعی می کنیم ، شما عزیزان را با شیوه و روند کلی تعمیرات آیفون ، مشکلات و ایرادات شایع و متداول موبایل های اپل ،  راهکار ها و راه حل های مورد نیاز برای برطرف کردن مشکلات و ایرادات شایع موبایل های آیفون آشنا کنیم و به توضیح آن ها بپردازیم .

همان گونه که در ابتدا توضیح دادیم ، موبایل های آیفون ممکن است به مرور زمان دچار یک سری  مشکلات و ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری شوند . البته در بعضی از مواقع ممکن است با انجام اقداماتی  ساده مانند ریست و … این مشکلات  و ایرادات برطرف شوند .

توضیح کارشناس فنی در مورد تعمیرات آیفون :

مرکز تعمیرات آیفون

دربیشتر مواقع برای برطرف کردن ایرادات موبایل های هوشمند برند اپل ، نیاز به اقدامات پیچیده و تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری می باشد که با مراجعه کردن به مرکز تعمیرات آیفون ، می توانید این مشکلات را برطرف کنید .

هنگامی که موبایل آیفون شما دچار مشکلات در بخش های مختلف  می شود و مانند روز اول به درستی کار نمی کنند ، حتما باید برای حل این مشکلات به مراکز معتبر ارائه دهنده ی خدمات موبایل آیفون مراجعه کنید . زیرا در این مراکز افرادی مشغول به فعالیت هستند که کاملا به سیستم طراحی موبایل اپل آشنایی کامل دارند و می دانند با انجام چه اقداماتی می توانند این مشکلات و ایرادات را رفع نمایند . به طور کلی فرآیند تعمیرات موبایل چندان کار آسانی نمی باشد و نیاز به تخصص ، مهارت ، تجربه و دانش به روز دارد .

یک تعمیر کار موبایل باید همیشه اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری به روز و جدیدی داشته باشد تا بتواند انواع مختلف موبایل های هوشمند را تعمیر کند . زیرا امروزه هر روز موبایل های جدید با ساختار های جدید و پیشرفته وارد بازار می شوند ، در نتیجه تعمیرکار موبایل بایدهمیشه دانش و اطلاعات خود را به روز کند .

درغیر این صورت ، امکان دارد با انجام یک اقدام اشتباه باعث شود موبایل برای همیشه از کار بیافتد و به کلی خراب شود و غیر قابل استفاده شود .

شما دوستان عزیز می توانید ، جهت برطرف کردن هر گونه مشکل و ایراد نرم افزاری و سخت افزاری موبایل های هوشمند اپل ، به مرکز تعمیرات آیفون مجموعه ی موبایل سلام مراجعه کنید . کارشناسان و تیم متخصصان مجموعه ی موبایل سلام ، در هر لحظه ودر هر جا آماده ی خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند .

تعمیرات آیفون در تهران

مجموعه ی موبایل سلام ، یک مرکز رسمی و معتبر تعمیرات آیفون در تهران می باشد . که ارائه دهنده ی تخصصی ترین سرویس ها و خدمات فروش و تعمیر موبایل های هوشمند برند اپل به کاربران استفاده کننده از محصولات این برند ، می باشد .

متقاضیان و مشتریان محصولات برند اپل از جمله موبایل های هوشمند آیفون ، اپل واچ و دیگر محصولات می توانند در صورت متوجه شدن و بروز هر نوع مشکل و ایرادی به مرکز تعمیرات آیفون در تهران مراجعه کنند و سرویس ها و خدمات تخصصی مربوط به دستگاه مورد نظر خود را دریافت کنند .

تعمیرات اپل در تهران

شرکت موبایل سلام در زمینه ی تعمیرات اپل در تهران ، جزء معتبر ترین و بهترین تعمیرات موبایل اپل در تهران می باشد .

 به دلیل این که تعمیرات موبایل های هوشمند برند اپل ، تعمیرات اپل واچ و سایر خدمات مربوط به موبایل های هوشمند برند اپل توسط با تجربه ترین ، خبره ترین و متخصص ترین کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای موبایل و با استفاده از مجهز ترین و به روز ترین تجهیزات و لوازم مورد نیاز در حوزه ی تعمیرات موبایل ، انجام می شود .

تعمیرات گوشی آیفون در تهران

مجموعه موبایل سلام در حوزه ی تعمیرات گوشی آیفون در تهران ، تمام تلاش خود را در جهت ارائه ی بالاترین و بهترین سطح کیفی خدمات و سرویس ها و در اختیار گذاشتن بهترین امکانات خود در حوزه ی تعمیرات و فروش محصولات برند اپل کرده است .

این مجموعه به عنوان تعمیرات گوشی آیفون در تهران ، سعی دارد تا با به کار گیری نیروهای متخصص ، با تجربه ، کار بلد و خبره  روز به روز خود را به بالاترین و بهترین سطح کیفی خدمات و سرویس ها در زمینه ی تعمیر و فروش محصولات برند اپل برساند .

گوشی ایفون دوربین شکسته

خدمات تعمیرات آیفون

تعمیرات موبایل آیفون با توجه به ساختار متفاوت آن با گوشی های هوشمند برند های دیگر ، نیاز به تخصص و مهارت ویژه و بالایی دارد و تعمیرکار باید دوره به صورت ویژه در این حوزه را گذرانده باشد . به دلیل این که موبایل های آیفون از لحاظ سیستم نرم افزاری و سخت افزاری بسیار متفاوت تر از موبایل های هوشمند برند های دیگر می باشند .

برای تعمیر موبایل های آیفون مانند بقیه ی برند ها و مدل های مختلف موبایل های دیگر، باید اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری ویژه ای براساس نوع مشکل و شدت آن  انجام داد  .

خدمات تخصصی تعمیرات آیفون

قسمتی از خدمات تخصصی تعمیرات آیفون و تعمیرات موبایل اپل در موبایل سلام شامل این موارد زیر می باشد :

  • تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل
  • تعمیر و تعویض باتری موبایل
  • تعمیرات و تعویض برد موبایل
  • تعویض خازن های صدمه دیده
  • تعمیر آی سی تغذیه
  • تعمیر ویبره
  • برطرف کردن مشکلات آنتن دهی
  • تعمیر و تعویض قاب
  • تعمیر و تعویض میکروفون و اسپیکر
  • تعمیرات تاچ
  • تعویض گلس ال سی دی
  • برطرف کردن مشکلات نرم افزاری
  • به روز رسانی برنامه ها
  • ویروس کشی
  • فلش نرم افزاری

و بسیاری از موارد دیگر ، که از خدمات تخصصی تعمیرات آیفون در مجموعه ی موبایل سلام می باشند .

به دلیل این که  خدمات تعمیرات آیفون مجموعه ی موبایل سلام به همراه ضمانت نامه های معتبر به مشتریان  ارائه می شوند ، پیگیری هر گونه مشکل  و ایراد احتمالی تا مدت زمان تعیین شده امکان پذیر می باشد .

تعمیرات نرم افزار آیفون

یکی از بخش های مهمی که در تعمیرات موبایل آیفون وجود دارد ، مر بوط به بخش تعمیرات نرم افزار آیفون می باشد .

اگر مشکلات و ایرادات موبایل آیفون ، ناشی از  قطعات موجود در آن یعنی  باتری ، ال سی دی و … نباشد می توان این مشکلات را از نوع مشکلات و ایرادات نرم افزاری موبایل آیفون دانست که این مشکلات نرم افزاری عبارت ند از : هنگ کردن ، قفل  شدن ، نصب و اجرا نشدن برنامه ها و اپلیکیشن ها ، ویروسی شدن ، دیر عمل کردن و مواردی از این قبیل می باشند .

که در چنین مواقعی تعمیرکار موبایلی که به خوبی با سیستم عامل موبایل های آیفون و متفاوت بودن آن با  موبایل های دیگر آشنا باشد ، می تواند با انجام دادن کارهایی مانند : ریست فکتوری ، نصب کردن نرم افزاری های کمکی مانند آنتی ویروس ها ، درست کردن تنظیمات و موارد دیگر مشکلات و ایرادات نرم افزاری موبایل های آیفون را رفع کند  .

تعمیرات سخت افزار آیفون

یکی از بخش های بسیار مهم دیگری که در تعمیرات موبایل آیفون وجود دارد و حائز اهمیت می باشد ، بخش تعمیرات سخت افزار آیفون می باشد .

یک سری دیگر از مشکلات و ایرادات موبایل های آیفون ، که شامل تعمیر و تعویض قطعات صدمه دیده و معیوب شده می باشد که مربوط به مشکلات سخت افزاری این موبایل ها می شود .

در بیشتر مواقع به وجود آمدن اتفاقات و بروز حوادثی مانند : افتادن موبایل بر روی زمین ، برخورد جسمی سخت به موبایل ، ضربه ی ناگهانی به موبایل ، افتادن موبایل در آب و…بسیاری از اتفاقات دیگر باعث آسیب وصدمه ی جدی به موبایل و قطعات موجود در آن می شود که ممکن است منجر به تعمیر و تعویض قطعاتی مانند : دوربین ، ال سی دی ، تاچ ، باتری ، برد ، اسپیکر و.. دیگر قطعات شود که باید در اولین فرصت به تعمیر و تعویض کردن آن ها پرداخت .

در تعمیرات سخت افزار آیفون ، دستگاه به طور کامل بازشده و قطعات معیوب شده از دستگاه خارج می شوند . البته برای انجام دادن این کار نیاز به ابزار و تجهیزات لازم و همچنین تخصص و مهارت تعمیرکار موبایل دارد .

البته این نکته ی مهم را در نظر داشته باشید ، که تعمیرات سخت افزار آیفون را حتما در مراکز معتبر خدمات تعمیرات آیفون انجام دهید تا در صورت تعویض قطعات موبایل از قطعات اورجینال و اصلی در موبایل استفاده شود.

که پیشنهاد ما به شما دوستان عزیز ، مجموعه ی موبایل سلام است که این مجموعه خود وارد کننده ی قطعات اورجینال واصلی موبایل های هوشمند برند اپل می باشد .

تعمیرات برد آیفون

بسیاری از مشکلات و ایراداتی که موجب اختلال در عملکرد موبایل های آیفون می شود ، مربوط به خراب شدن برد موبایل است. برد موبایل از قطعه های مختلفی مانند : خازن ، ترانزیستور، مقاومت و .. تشکیل شده است که اگرهر کدام از این قطعه ها از کار بیفتند عملکرد برد موبایل را دچار اختلالاتی می کند . برای تعمیرات برد آیفون و گوشی های دیگر ابتدا قطعه های تشکیل دهنده ی آن را بررسی می کنند و قسمت هایی که صدمه دیده را تعویض می کنند.

اما در بعضی از مواقع ممکن است ، خود برد موبایل بنا به دلایلی سوخته باشد و دیگر امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد که در این صورت باید برد موبایل تعویض شود .

البته باید متذکر این موضوع شویم ، که تعمیرکاران حرفه ای در مجموعه موبایل سلام از قطعات اورجینال واصلی برای تعویض و تعمیرات برد آیفون استفاده می کنند وآن را در موبایل به کار می برند تا عملکرد موبایل پس از تعمیر کردن کاملا درست باشد و بدون هیچ گونه عیب و نقصی کار بکند .

قیمت تعمیر گوشی آیفون

همان طور که همه ی شما عزیزان می دانید ، موبایل های هوشمند برند اپل از پر طرفدار ترین و با کیفیت ترین موبایل های هوشمند در سراسر دنیا می باشند .

موبایل های هوشمند آیفون از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و دیر تر از سایر موبایل های هوشمند برند های دیگر خراب می شوند . اما اگر موبایل های هوشمند اپل دچار مشکل و خرابی شوند ، تعمیر کردن آن ها از هزینه های بالایی برخوردار بوده و سخت انجام می شود . همچنین با توجه به وضعیت موجود در بازار و گران قیمت بودن موبایل های هوشمند برند اپل ، بیشتر کاربران به جای تعویض کردن به تعمیر کردن موبایل های هوشمند اپل خود می پردازند .

عوامل مختلفی در قیمت تعمیر گوشی آیفون نقش زیادی دارند ، که در ادامه به توضیح این موارد می پردازیم .

 1 –  نوع مدل گوشی آیفون

هرچقدر نوع مدل گوشی آیفون بالاتر باشد ، قیمت تعمیر گوشی آیفون نیز بالاتر می باشد . به دلیل این که هزینه تعمیر قطعات آیفون بالاتر است . در واقع هر چه مدل گوشی آیفون  بالاتر باشد ، قطعات آن پیشرفته تر بوده و تعمیر کردن آن ها دشوار تر است .

2 –  نوع قطعه ی خراب شده ی گوشی آیفون

یکی از عوامل مهم که در قیمت تعمیرات آیفون نقش زیادی دارد ، نوع قطعه ای می باشد که دچار مشکل و آسیب شده است . بعضی از قطعات در گوشی آیفون بسیار مهم هستند و ارزش بیشتری دارند و هزینه ی تعمیرات آن ها نیز بیشتر می باشد .

3 –  خود تعمیر کار موبایل

تعمیرکاران موبایل می توانند در تعیین قیمت تعمیرات موبایل نیز نقش داشته باشند . به دلیل این که ، بعضی از تعمیر کاران دستمزد بیشتری را برای خود در نظر می گیرند و بعضی از آن ها قیمت معقولانه و منصفانه تری را برای خود تعیین می کنند . توجه داشته باشید که برای پیدا کردن تعمیر کار منصف باید از مرکزمطمئنی آن را انتخاب کنید .

4 –  میزان خراب بودن قطعه ی گوشی آیفون

بعضی از قطعات خراب در گوشی های آیفون هستند ، که با تمیز کردن آن قطعات دوباره قابل استفاده می شوند و بعضی دیگر از قطعات هستند که به تعمیر کردن اساسی و تخصصی نیاز دارند که قطعا هزینه های بیشتری را در بر می گیرند .

همه ی این عواملی که در بالا ذکر کردیم ، تعیین کننده قیمت تعمیرات آیفون می باشند .

در پشت آیفون

تعمیر آیفون در محل

تعمیر آیفون در محل ، یکی از سرویس ها و خدمات ارائه شده از سوی مرکز تعمییرات موبایل اپل در موبایل سلام است که برای راحتی بیشتر مراجعه کنندگان  این امکان فراهم شده است .

این خدمات و سرویس ها برای آن دسته از کاربرانی تهیه و فراهم شده است که به هر دلیلی از جمله به منظور صرفه جویی در زمان ، دسترسی نداشتن به تعمیر گاه موبایل ، وجود ترافیک بالا ، شرایط آب و هوایی ، شاغل بودن و یا فرصت و امکان بیرون رفتن از منزل را ندارند و بسیاری از موارد دیگر از این قبیل را شامل می شود و کاربران و مشتریان نمی توانند موبایل هوشمند خود را به مرکز تعمیرات موبایل ببرند .

مرکز تعمیرات آیفون موبایل سلام ، در راستای ارائه دهنده ی این گونه خدمات  یکی از کارشناسان تعمیرات موبایل اپل خود را به محل تعیین شده توسط متقاضی اعزام می کند و تمامی خدمات و سرویس های مورد نیاز را بر روی موبایل معیوب شده انجام می دهد .

با استفاده کردن از این سرویس ها و خدمات از مشکلاتی مانند شکستگی ، صدمه دیدن ، اصابت کردن ضربه ، مفقود شدن قطعات موبایل وغیره  که امکان دارد در حین جا به جایی موبایل معیوب شده اتفاق بیافتد ، جلوگیری می شود . و همچنین تمام مراحل تعمیر کردن و انجام خدمات و ارائه دادن سرویس ها در محل پس از تایید و کسب اجازه از متقاضی انجام داده می شود .

از مزایای استفاده کردن از خدمات و سرویس های ارائه دهنده تعمیر آیفون در محل ، می توان به موارد زیر اشاره کرد .

1 – با استفاده کردن از این سرویس ها و خدمات ، دیگر نیازی به صرف کردن زمان و انرژی برای پیدا کردن تعمیر گاه موبایل ندارید . همچنین به دلیل انجام تمام سرویس ها و خدمات تعمیرات موبایل در محل مورد نظر ، دیگر به جابه جایی و حمل موبایل معیوب  نیز نیاز ندارید .

2 –  با بهره گیری از سرویس ها و خدمات تعمیرات موبایل در محل ، می توانید از اتفاق افتادن حوادث و بروز مشکلات احتمالی در موبایل خود جلوگیری کنید .

3 – با استفاده کردن از این خدمات و سرویس ها ، هزینه های اضافی جهت جابه جایی و حمل موبایل معیوب خود پرداخت نمی کنید.

4 –  از آن جایی که تمام مراحل خدمات و سرویس ها برای تعمیرات آیفون در محل انجام می شود ، می توانید بر تمام مراحل تعمیر نظارت و کنترل داشته باشید .

5 –  به دلیل وجود قطعات و وسایل و لوازم جانبی مورد نیاز به همراه کارشناس اعزام شده ، دیگر نیازی به تهیه ی قطعات جانبی مورد نیاز و خروج از محل نخواهید بود . از این رو ، صرفه جویی در هزینه و زمان را برای شما به همراه دارد.

6 –  کارشناسانی که از سوی مرکز تعمیرات آیفون مجموعه ی موبایل سلام به محل تعیین شده توسط متقاضی فرستاده می شوند ، هیچ گونه محدودیتی در انجام خدمات و سرویس ها جهت تعمیرات موبایل اپل معیوب شما ندارند . به دلیل این که تمامی ابزار ها و لوازم و قطعات مورد نیاز جهت تعمیر موبایل آیفون را با خود به همراه دارند .

7 –  شما عزیزان می توانید با استفاده کردن از خدمات و سرویس های تعمیر آیفون در محل  ، تمامی سئوالات و مشکلات خود را از کارشناس بپرسید و نسبت به رفع و برطرف کردن آن ها اقدام کنید . وهمچنین کارشناس تعمیر آیفون پس از اتمام کار خود ، راهکار ها و دستور العمل هایی در جهت افزایش عمر مفید موبایل اپل به شما عزیزان آموزش و توضیح می دهد و همچنین شما دوستان عزیز می توانید ، در زمینه ی خرید از دیگر محصولات از کارشناس کمک و راهنمایی دریافت کنید .

8 –  یکی از مزایای مهم در استفاده کردن از روش تعمیر آیفون در محل این است که ، شما عزیزان می توانید قبل از انجام خدمات و سرویس های تعمیرات موبایل اپل توسط کارشناس تعمیر موبایل آیفون ، از میزان هزینه و دستمزد عملیات تعمیر و سرویس موبایل خود آگاه شوید .

9 –  یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات و سرویس های تعمیر آیفون در محل ، می توان به این موضوع اشاره کرد که عیب یابی موبایل اپل به موقع و در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود و باعث می شود هزینه ی تعمیر کردن آن بیشتر نشود و موجب صرفه جویی در هزینه می شود .

تعویض ال سی دی آیفون

یکی از موضوعات بسیار مهمی که حائز اهمیت می باشد و بسیاری از کاربران استفاده کننده از موبایل های هوشمند برند اپل همواره با آن سر و کار داشته و مواجه بوده اند ، تعمیر آنتن آیفون و رفع مشکلNo service آیفون می باشد .

این مشکل با عبارات No service  وSearching  در موبایل های هوشمند برند اپل نمایش داده می شود .که این مشکلات وایرادات ناشی از به وجود آمدن اختلالات در عملکرد قطعات سخت افزاری موبایل های اپل می باشد و با تعمیرات نرم افزاری موبایل و تعمیرات سخت افزاری موبایل این مشکلات و ایرادات قابل حل و برطرف شدن می باشند .

تجربه نشان داده است ، بروز دلایل پرش آنتن آیفون و مشکل آنتن دهی آیفون معمولا خود به خود و بدون داشتن دلیل خاصی به وجود می آید و کاربر مستقیما در بروز چنین مشکلات و ایراداتی نقشی ندارد . در واقع بر خلاف بیشتر تعمیرات دیگر، به این شکل نمی باشد که مثلا بر اثر وارد شدن و اصابت کردن ضربه به موبایل و یا آب خوردگی باعث شود که آنتن دهی موبایل های هوشمند اپل دچار اختلالاتی شود .

البته این احتمال وجود دارد ، که ممکن است این مسائل به بروز مشکل پرش آنتن آیفون کمک بکنند اما همیشه به این شکل نمی باشد که بروز اختلال در آنتن آیفون ها به دلیل اصابت کردن و وارد شدن ضربه و یا آب خوردگی باشد .

روش ها و راه حل های نرم افزاری و سخت افزاری زیادی وجود دارند که می توانند مشکل پرش آنتن آیفون و خطای No service وSearching  آیفون را برطرف کنند .

البته ما تمام تلاش خود را کرده ایم ، تا در یک مقاله ی کاملا جداگانه به صورت مفصل و جامع در مورد تعمیر آنتن آیفون ورفع مشکل No service وSearching  آیفون به طور کامل توضیح داده وهمچنین تمام روش ها و راه حل  های نرم افزاری و سخت افزاری برای برطرف کردن مشکل پرش آنتن آیفون را مورد بررسی قرار داده و به طور جامع بیان کرده ایم .

 یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران درهنگام خرید موبایل های هوشمند ، میزان کیفیت و ظرفیت باتری موبایل می باشد .

همان طور که همه ی شما عزیزان می دانید ، باتری موبایل نقش تامین کننده و ذخیره کننده انرژی لازم در موبایل را دارد. اما باتری آیفون ممکن است  در اثر استفاده ی نا درست کاربران از موبایل های هوشمند برند اپل دچار یک سری مشکلات و ایراداتی شود.

الگوی استفاده ی صحیح مصرف ما از موبایل های هوشمند ، تاثیر زیادی بر حفظ کیفیت و سلامت باتری موبایل های هوشمند دارد . یک سری عادت های غلط و اشتباهی وجود دارد ، که بسیاری از کاربران استفاده کننده از موبایل های هوشمند اپل آن را انجام می دهند که باعث افت کیفیت و ظرفیت باتری موبایل های خود می شوند و در نتیجه منجر به تعویض باتری آیفون می شود  .

به عنوان مثال ، می توان گفت این عادت های اشتباه عبارت اند از :

1- استفاده کردن از موبایل در هنگام اتصال به شارژر

2- استفاده کردن از شارژر بی کیفیت برای شارژ کردن موبایل اپل

3- استفاده کردن از کابل شارژر بی کیفیت برای شارژ کردن موبایل اپل

4- استفاده ی طولانی مدت و بی رویه در طول روز از موبایل اپل

5- اصابت کردن ضربه ی شدید به باتری موبایل

6- افتادن موبایل اپل از ارتفاع

7- ریختن آب ومایعات بر روی باتری موبایل اپل

8- وجود نوسانات برقی در هنگام اتصال موبایل به شارژر

9- افزایش عمرگوشی موبایل

10-  داغ شدن موبایل براثر بروزعوامل مختلف

و بسیاری از موارد دیگر از این قبیل ، که می توانند نقش زیادی در میزان افت کیفیت و عملکرد باتری های موبایل آیفون داشته باشند و تعویض باتری آیفون را در پی داشته باشد .

ممکن است خیلی از شما دوستان عزیز بر این باور باشید ، که با تعویض باتری آیفون  کارایی و عملکرد باتری دیگر مانند باتری اولیه موبایل آیفون نخواهد بود که البته باید به شما بگوییم که این باور کاملا اشتباه است . زیرا اگر به موقع تعویض باتری آیفون صورت نگیرد ،  موجب آسیب رسیدن به سایر قطعات دیگر موبایل آیفون می شود .

 نکته ی مهمی که باید در تعویض باتری آیفون به آن دقت و توجه داشته باشید ، این است که تعویض باتری آیفون خود را به مرکز معتبر و قابل اعتماد خدمات تعمیرات آیفون بسپارید تا از به کار رفتن باتری های اورجینال و اصلی در موبایل خود اطمینان خاطر داشته باشید .

به دلیل این که موبایل های هوشمند برند اپل ، به گونه ای طراحی شده اند که نسبت به  به کاررفتن قطعات غیر اورجینال و تقلبی در موبایل حساسیت نشان داده و نه تنها موبایل نمی تواند به درستی کار کند بلکه احتمال صدمه دیدن سایر قطعات دیگر موبایل نیز بسیار بالاست .

 و اما دیگر نگران به کار رفتن قطعات غیر اورجینال در موبایل آیفون خود نباشید . پیشنهاد ما به شما عزیزان برای تعویض باتری آیفون ، مجموعه ی موبایل سلام می باشد . که سال هاست به عنوان یک مرکز معتبر و قابل اطمینان در زمینه ی تعمیرات و تعویض قطعات موبایل اپل فعالیت می کند .

البته نا گفته نماند که ما سعی کردیم در مقاله ی تعویض باتری آیفون با گارانتی  در موبایل سلام ، تمام مشکلات باتری آیفون ، معایب تعویض باتری آیفون ، نکات تعویض باتری آیفون و همچنین قیمت باتری آیفون  و هر آن چه که نیاز است شما عزیزان درحوزه ی تعویض باتری آیفون بدانید به طورجامع و مفصل در مورد آن ها صحبت کرده و توضیحات لازم را داده ایم . 

شاید برای هر یک از شما عزیزان اتفاق افتاده باشد ، که با یک سهل انگاری ساده موبایل آیفون تان بر روی زمین افتاده باشد و تاچ و ال سی دی آیفون تان دچار شکستگی شود . و از آن جایی که ال سی دی آیفون از مهم ترین بخش های موبایل های هوشمند آیفون می باشد ، بدون آن که بخواهید آن را تعمیر یا تعویض کنید دیگر قادر به استفاده کردن از آن نخواهید بود .

بیشتر سفارشات تعویض تاچ  ال سی دی ، مربوط به موبایل های اپل می باشد . ال سی دی های موبایل آیفون در برابر ضربه بسیار حساس هستند و مقاومت بالایی ندارند . اگر بنا به دلایلی ال سی دی موبایل آیفون تان دچار هر گونه شکستگی شود ، بدون تعویض کردن این قطعه شما نمی توانید از موبایل اپل خود استفاده کنید .

در صورت مشاهده ی هر نوع مشکل و شکستگی در تاچ ال سی دی موبایل آیفون خود ، باید سریعا آن را به یک مرکز معتبر خدمات تعمیرات آیفون ببرید تا در سریع ترین زمان ممکن  نسبت به رفع مشکل آن اقدام شود .

عوامل مختلف و گوناگونی می تواند منجر به بروز مشکل و شکستگی تاچ ال سی دی موبایل آیفون شود .

اگر ال سی دی آیفون شما بر اثر بروزاصابت کردن ضربه ای سخت با شدت زیادی ، دچار شکستگی شود و تاچ آن هم کار نکند و صفحه نمایش موبایل سیاه شود تنها راهی که پیش روی شما عزیزان باقی می ماند ، این است که باید اقدام به تعویض ال سی دی آیفون خود به صورت کامل کنید که قطعا در این صورت هزینه ی بالایی را متحمل خواهید شد .

هزینه تعویض ال سی دی آیفون کاملا  بستگی به مدل موبایل شما دارد. هر چه مدل موبایل آیفون شما بالاتر باشد ، هزینه تعویض ال سی دی آیفون نیز بالاتر خواهد بود .

البته ناگفته نماند که ، هزینه ای که برای تعویض تاچ ال سی دی  موبایل آیفون خود می پردازید می تواند نسبت به نوع ال سی دی اورجینال و تقلبی بودن آن ، متفاوت باشد . البته این نکته را فراموش نکنید ، که حتما باید برای تعویض ال سی دی آیفون از ال سی دی اورجینال آیفون استفاده شود تا از بروز مشکلات و آسیب رساندن به دیگر قطعات موبایل آیفون جلوگیری شود .

شما عزیزان می توانید ، برای تعویض ال سی دی آیفون خود به مرکزمعتبر خدمات تعمیرات موبایل اپل در موبایل سلام مراجعه کنید و از به کار رفتن اورجینال بودن قطعه ی ال سی دی آیفون در موبایل تان آسوده خیال باشید .به دلیل این که مجموعه موبایل سلام تامین کننده و وارد کننده ی قطعات اصلی و اورجینال موبایل های اپل می باشد .

البته شما عزیزان می توانید ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعویض ال سی دی آیفون و مشکلات و نحوه ی تشخیص ال سی دی اورجینال و تقلبی و بسیاری از موارد دیگر ، به مقاله ی تعویض ال سی دی آیفون مراجعه کنید که به طور مفصل توضیحات لازم درآن مقاله داده شده است .

تعویض ال سی دی آیفون

10 واقعیت مهم در مورد تعمیرات موبایل آیفون که از آن بی خبر بودید !

تعمیرات موبایل اپل ، همواره با چالش های بسیاری هم برای کاربران و هم برای تعمیرکاران موبایل رو به رو بوده است .درصد کمی از مراکز ارائه دهنده ی خدمات تعمیرات آیفون وجود دارند ، که این خدمات را با کیفیت جهانی ارائه می دهند و این موضوع  باعث ایجاد نگرانی هایی برای کاربران شده است . از این رو ، هزینه ی این تعمیرات  و قیمت قطعات جایگزین شده نیز باعث ایجاد چالشی برای کاربران شده است .بدین جهت با داشتن اطلاعات کافی ، مفید و کاربردی می توان راه حلی برای رفع این چالش ها پیدا کرد .

در این مقاله سعی داریم ، شما عزیزان را با 10 واقعیت مهم در مورد تعمیرات موبایل آیفون آشنا کنیم . تا بتوانید از بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیرات آیفون بهره لازم را ببرید .

پس  با ما همراه باشید …

1- هر قطعه ای اورجینال نیست

اولین مطلب  و واقعیت مهمی که باید در مورد تعمیرات آیفون بدانید این است که ، قطعات موبایل با کیفیت های مختلفی در بازار ایران و دیگر کشور ها عرضه می شوند . بعضی از شرکت ها به منظور منفعت طلبی و بهره جویی ، به تولید قطعات مدل های مختلف موبایل اپل می پردازند و در دسترس تعمیرکاران موبایل قرار می دهند .

این قطعات را شما می توانید با نام ها و عناوینی مانند:

  • قطعات های کپی
  • قطعات مشابه اصلی
  • قطعات نزدیک اصلی
  • قطعات کپی

البته ممکن است این عناوین گفته شده ، نام ها و عنوان های متفاوت دیگری نیز داشته باشند .اما حقیقت این است که ، تمام این قطعات کپی بوده و به هیچ عنوان برای قرار گرفتن در موبایل های اپل کیفیت لازم را نداشته و مناسب نیستند .

تنها دلیل تولید و عرضه ی این قطعات سود جویی بوده است و استفاده از این قطعات توسط تعمیر کار موبایل بدون راضی بودن مشتری ، خیانت در حق مشتری محسوب می شود .

این را بدانید که ، اگر این قطعات از کیفیت خوبی برخوردار بودند شرکت برند اپل به  منظور، بهبود بخشیدن هزینه ها و قیمت موبایل های اپل آن ها را مورد استفاده قرار می دادند .در نتیجه ، به منظور کاهش هزینه ها هرگز نباید تعمیرات موبایل آیفون خود را  به دست این نوع از قطعات قرار دهید .

2- نمایندگی تعمیرات اپل در ایران با مجوز قانونی!

یکی از مواردی که به شدت در تبلیغات شرکت های مختلف تعمیرات موبایل اپل مشاهده می کنیم ، اعلام نمایندگی تعمیرات اپل می باشد .در مورد این موارد ، باید یک موضوع مهم را بدانید که در حال حاضر ، ورود محصولات اپل به کشور ما قانونی نمی باشند و همچنین بسیاری از خدمات این کمپانی برای کاربران ایرانی نیز تحریم می باشند .

از این رو باید بدانید که ، هیچ کدام از نمایندگی های فروش موبایل های اپل و تعمیرات آیفون از طرف این کمپانی مجوز ندارند و تمام مجوزهای لازم برای ارائه ی خدمات محصولات اپل از نهاد های رسمی داخلی گرفته می شوند .

البته به این منظور نیست که  این مراکز ، مراکز معتبر تعمیرات آیفون نیستند بلکه ممکن است عبارت نمایندگی در تبلیغات این مراکز کاربران را دچار اشتباهاتی کنند ، که این مراکز از سوی خود کمپانی مجوز لازم برای ارائه ی خدمات محصولات اپل را دارند .

در نتیجه باید این نکته را در نظر داشته باشید که ، این مراکز به عنوان مراکز معتبر تعمیرات آیفون با داشتن مجوزهای داخلی فعالیت می کنند .

3- تعمیر قطعات موبایل آیفون یا تعویض آنها

کیفیت خدماتی که تعمیرکاران موبایل  اپل به کاربران خود ارائه می دهند ، یکی دیگر از واقعیت هایی است که باید درباره ی تعمیرات موبایل  آیفون بدانید .

واقعیتی که باید در زمان  بروز مشکل موبایل اپل خود به خاطر داشته باشید این است که ، در بسیاری از مواقع تعمیرکار موبایل پس از یک بررسی جزئی از وضعیت خرابی موبایل شما ، پیشنهاد می کند که قطعات موبایل اپل  شما باید تعویض شود .در صورتی که در بیشتر مواقع ، می توان قطعه ی معیوب شده ی موبایل را تعمیر کرد

  • نداشتن تجربه و تخصص لازم برای تعمیر قطعه مورد نظر
  • کسب سود بیشتر ناشی از فروش قطعات جایگزین
  • کاهش ریسک اشتباه در زمان تعمیرات

و مواردی از این دست این حکم را صادر می نماید. برای رفع این مشکل استفاده از خدمات مراکز معتبر و رسمی تعمیرات موبایل اپل می تواند چاره ساز باشد. این واقعیت را در زمانی که موبایل اپل شما با ایرادی روبرو شد به خاطر داشته باشید.

4- هزینه تعمیرات موبایل اپل و نرخ مصوب اتحادیه

یکی از چالش های مهمی که کاربران در زمان تعمیرات موبایل آیفون با آن رو به رو می شوند ، هزینه های تعمیرات می باشد.هزینه های تعمیرات موبایل اپل ، بر اساس عوامل گوناگونی از جمله : قطعه ی معیوب شده ، نرخ رایج در تعمیرات این موبایل ها و مواردی از این قبیل تعیین می گردد .

اما باید این واقعیت را بدانید که ، هر ساله نرخ های مشخصی برای خدمات مختلف درخواست تعمیرات موبایل ، توسط اتحادیه تعمیرکاران مشخص  می شود . که تعمیرکاران در زمان ارائه ی این خدمات موظف به اجرای این موارد هستند .

البته نا گفته نماند که ، در تعیین این نرخ معمولا تجربه و تخصص تعمیرکار در نظر گرفته نمی شود . به همین دلیل تعمیرکاران موبایل اپل بر اساس کیفیت ، تجربه ی کاری  و تخصص  خود ، نرخ های مختلفی را برای این موارد در نظر می گیرند .

از این رو می توان  گفت ، استفاده کردن از خدمات نمایندگی تعمیرات آیفون که معتبر باشد و مشتریان زیادی داشته و اعتبار بالایی داشته باشد ، می تواند میزان هزینه های تعمیرات موبایل اپل کاربران را به نرخ مصوب اتحادیه  برای تعمیرات موبایل اپل نزدیک کند .

5- تعمیرات موبایل آیفون در محل و منزل

درحال حاضر ، یکی از خدمات و تبلیغات شرکت ها و مراکز مختلف تعمیرات اپل که به شدت شاهد آن هستیم ، خدمات تعمیرات موبایل اپل در محل و منزل می باشد .البته در واقعیت باید بدانید که ، تعمیرکار موبایل در منزل و در حضور شما این خدمات را ارائه نمی دهد .

در واقع ، جز خدمات تعمیرات نرم افزاری و مواردی بسیار نادر و اندک  و محدود از تعمیرات سخت افزاری ، در محل و منزل می توان ارائه کرد و انجام داد . ولی در بیشتر مواقع ، حضور تعمیرکار موبایل با تجهیزات لازم و مورد نیاز در محل و منزل کاربر امکان پذیر نمی باشد .از این رو ، این شرکت ها و مراکز مختلف تعمیرات اپل ، موبایل مشتریان را در منزل تحویل می گیرند و به دفتر نمایندگی ارسال می کنند .البته مسئولیت نقل و انتقال موبایل کاربران را شرکت ها و مراکز معتبر و با سابقه برای مشتریان خود انجام می دهند .

ال سی دی ایفون شکسته

6- خرابی های رایج موبایل اپل

افرادی که از موبایل های اپل استفاده می کنند ، ضروری است تا از خرابی ها و مشکلات رایج موبایل اپل با خبر شوند .

و این باعث می شود ، تا کاربران در رعایت کردن نکات ایمنی برای جلوگیری از این مشکلات ، دقت لازم و کافی را داشته باشند و از تعمیرکاران حرفه ای ، کار بلد و با تجربه تعمیرات موبایل آیفون استفاده کنند .از جمله رایج ترین خرابی ها و مشکلات موبایل های اپل ، که کاربران بیشتر به نمایندگی تعمیرات اپل مراجعه می کنند ، عبارت اند از:

  • شکستن و آسیب دیدن تاچ ال سی دی موبایل های آیفون
  • خراب شدن و از بین رفتن کیفیت باتری موبایل های اپل
  • خراب شدن اسپیکر صدا و مکالمه موبایل های اپل
  • آسیب دیدن و خراب شدن سوکت شارژ موبایل آیفون
  • صدمه دیدن و شکستن لنز
  • دوربین موبایل آیفون

 

البته مشکلات دیگری مانند : آسیب دیدن برد آیفون ، کاهش آنتن دهی ، شکستن  و صدمه دیدن قاب و مواردی از این قبیل ، نیز  در رتبه بندی های دیگر این خدمات قرار می گیرند .

7- ایراداتی که با چند ترفند ساده برطرف می شوند

گاهی اوقات ، بخش سخت افزاری در تعمیرات موبایل اپل بسیار پیچیده می تواند باشد . و این تعمیرات نیاز به تخصص ، مهارت ، تجربه  و تجهیزات بسیار پیشرفته دارد . اما در بعضی از مواقع ، مشکلات ایجاد شده در این موبایل ها با چند ترفند ساده نرم افزاری قابل حل می باشند .

مشتریان به دلیل نداشتن آگاهی ، این موارد را به تعمیر کار می سپارند و مجبور به پرداخت هزینه های این خدمات می شوند . البته انصاف داشتن تعمیرکار در این مواقع بسیار مهم می باشد . اما لازم است که شما عزیزان ، در صورت ایجاد مشکل در موبایل اپل خود ، کمی در مورد آن اطلاعات به دست بیاورید .

در نتیجه برای این منظور شما عزیزان می توانید ، از مقالات آموزشی که در سایت های اینترنتی مانند موبایل سلام وجود دارند ، نهایت استفاده ی لازم را ببرید .

8- گارانتی تعمیرات آیفون

یکی دیگر از خدماتی که برای تعمیرات اپل در اختیار کاربران آن قرار گرفته است ، گارانتی می باشد .شرکت ها  و مراکز معتبر این خدمات را برای کاربران خود فراهم کرده اند . این خدمات حقیقت دارد .و شما عزیزان می توانید ، از این مزیت برای اطمینان خاطر داشتن از کیفیت خدمات ، بهره ی لازم را ببرید .

9- کیفیت موبایل بعد از تعمیرات اپل

یکی از موارد شایع این می باشد که ، کیفیت موبایل بعد از ارائه ی خدمات تعمیرات موبایل آیفون ، کاهش پیدا می کند و کاربر نمی تواند مانند گذشته از موبایل خود استفاده کند .

در صورتی که موارد زیر اتفاق بیافتد ، این شایع تبدیل به واقعیت می شود .

از جمله این موارد عبارتند از :

  • استفاده کردن از قطعات غیر اورجینال  و تقلبی
  • سپردن موبایل برای تعمیر به مراکز نامعتبر
  • نداشتن تجربه ، مهارت  و تخصص کافی تعمیرکار

البته در صورت ، دقت کافی داشتن در انتخاب نمایندگی تعمیرات آیفون ، چنین مواردی اتفاق نخواهد افتاد .

 لازم به ذکر است ، برای آموزش تعمیرات موبایل می توانید در آموزشگاه تعمیرات موبایل سلام ثبت نام کنید .

تعمیر ایفون

10- طول عمر موبایل بعد از تعمیرات آیفون

طول عمر موبایل اپل پس از تعمیرات این گوشی ، بستگی به مورد قبلی که بیان شد دارد .اگر موارد و نکاتی که ذکر کردیم در مورد قبلی رعایت نشود ، این موضوع می تواند طول عمر موبایل شما را کاهش دهد .

در انتها باید بدانید ...

حرفه ی خدمات تعمیرات اپل ، کاملا تخصصی می باشد . و نیاز به عوامل مختلفی دارد .

 مهم ترین این موارد عبارتند از :

  • داشتن تجهیزات مدرن و پیشرفته تعمیر موبایل
  • در دسترس بودن قطعات اورجینال موبایل اپل
  • تجربه و تخصص بالا در زمینه تعمیرات آیفون

در صورتی که هر کدام از این مواردی که گفته شد وجود نداشته باشد ، استفاده از این خدمات معقولانه نمی باشد و تعمیرکار موبایل نمی تواند کیفیت لازم را به شما عرضه نماید .به همین دلیل  در این مواقع لازم است ، به دنبال مراکز معتبر ارائه دهنده ی این خدمات باشید .

کیفیت قطعات ایفون جهت تعویض یا تعمیر به چه صورت است ؟

قطعات استفاده شده در موبایل سلام همگی اورجینال بوده و دارای بالا ترین درجه کیفیت میباشند.

گارانتی تعمیرات ایفون به چه صورت است ؟

موبایل سلام جهت اطمینان از کیفیت تعمیرات ایفون ، 7 روز گارانتی تاچ و 30 روز گارانتی برای سایر قطعات آیفون قرار داده است .

مقالات تعمیرات آیفون

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۵ رای