ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

02177615826

support@mobilesalam.com

معیارهای انتخاب یک مرکز تعمیرات گوشی موبایل

برای انجام تعمیرات گوشی موبایل خود به سراغ کدام تعمیرکار و یا کدام مرکز تعمیرات گوشی موبایل می روید؟ قطعاً مراجعه به نزدیکترین مرکز تعمیرات موبایل به خانه شما نمی تواند بهترین انتخاب در این باره باشد. البته حضور یکی از بهترین مراکز تعمیرات تخصصی موبایل در جلوی درب خانه شما خبر بسیار خوب و مسرت بخشی است که می تواند مزیت بزرگی برای شما باشد.

در حال حاضر یکی از بهترین مراکز تعمیرات گوشی موبایل دقیقاً در جلوی درب خانه شما قرار دارد اگر آن را ندیده و متوجه حضور آن نشده اید، در ادامه متن با ما همراه باشید تا با معیارهای انتخاب بهترین تعمیرکار موبایل خود بیشتر آشنا شده و البته از این مرکز تعمیرگوشی درجه یک جلوی درب خانه شما نیز رونمایی کنیم.

اسمارت فون خود را بهتر بشناسید.

شما قبلاً از مراجعه به یک تعمیرکار حرفه ای برای انجام تعمیرات گوشی موبایل خود ابتدا باید تمام قابلیت ها و ترفندهای کار با موبایل خود را بشناسید. این کار باعث می شود تا از مراجعه بی دلیل و غیر ضروری به تعمیرکار و صرف هزینه و زمان بی خود خودداری نموده و در مواقع لازم خودتان به انجام تعمیرات گوشی موبایل خود بپردازید.

بسیاری از اسمارت فون های مدرن امروزی دارای سیستم های نرم افزاری عیب یابی در درون خود بوده که با اجرای این سیستم ها بسیاری از معایب پیدا شده و حتی رفع می گردند. اگر تا کنون از این امر بی اطلاع بوده اید، بهتر است با مراجعه به سایت های تخصصی بررسی موبایل های هوشمند درباره این قابلیت ها بیشتر بدانید.

شناخت بهتر اسمارت فون به کاربر این اجازه را می دهد تا علاوه بر انجام تعمیرات گوشی موبایل خود در مواقع ضروری، در هنگام مراجعه به تعمیرکار حرفه ای نیز با دادن اطلاعات دقیق و درست درباره عیب مورد نظر سرعت و دقت انجام کار را نیز افزایش دهد.

تعمیرات گوشی موبایل یک حرفه تخصصی

با وجود اپلیکیشن های بسیار پیشرفته عیب یابی در اسمارت فون های امروزی و وجود پنل های کاربری این اسمارت فون ها برای کاربران در سایت های منبع و عیب یابی های لازم در مواقع مورد نیاز، قاعدتاً در سایر موارد که نیاز به یک تعمیرکار وجود دارد، شما یا نیاز به تعویض یک قطعه داشته و یا اینکه کار تعمیرات گوشی موبایل شما بسیار تخصصی و ویژه است.

 

مرکز تعمیرات گوشی موبایل

 

مشغول بودن به شغل تعمیرات گوشی موبایل در دنیای امروز دیگر یک روند معمولی، ساده و روتین را نمی پذیرد. گذراندن یک دوره آموزشی چند ساعته آن هم سال ها قبل برای حرفه ای شدن در این شغل کافی نخواهد بود و با وجود کاربران آگاه و کسانی که به صورت حرفه ای از گوشی موبایل خود استفاده می نمایند، این میزان اطلاعات یک نقطه ضعف بزرگ می باشد.

از این رو می تواند ادعا کرد که کسانی که در حال حاضر با بالاترین سطح اطلاعاتی و کیفیت کار مشغول ارائه خدمات تعمیرات گوشی موبایل هستند، در واقع یک شغل کاملا تخصصی را دارا می باشند.

چه انتظاراتی از یک مرکز تعمیرات گوشی موبایل دارید؟

در دنیای مدرن امروز و وجود حجم عظیمی از اطلاعات در وبسایت ها و شبکه های اجتماعی، اکثر کاربران اسمارت فون ها از افرادی هستند که تا حد بسیار خوبی به قابلیت های اسمارت فون خود آشنا بوده و تعداد کاربران آماتور در این زمینه به شدت کاهش یافته است. این پیشرفت در میزان آگاهی کاربران هم می تواند یک چالش بزرگ برای تعمیرکاران مبتدی و نا آگاه باشد و هم تبدیل به یک مزیت بزرگ برای ارائه دهندگان تعمیرات گوشی موبایل به طور تخصصی و با به روز ترین اطلاعات باشد.

چالش افزایش سطح آگاهی کاربران باعث از دور خارج شدن تعمیرکاران آماتور و غیرحرفه ای به مرور زمان شده و تعمیرکاران برای ادامه کار در این حرفه مجبور به افزایش اطلاعات و حرفه ای تر کردن خود خواهند شد. برای تعمیرکاران حرفه ای و مراکز تخصصی تعمیرات گوشی موبایل این مزیت باعث می شود تا کاربران با آگاهی کامل اطلاعات موبایل معیوب خود را به آنها انتقال داده و کار را برای آنها راحت تر سازند.

اما در این میان شناخت مراکز تخصصی تعمیرات گوشی موبایل و مراکزی که بالاترین کیفیت ارائه این خدمات را دارا می باشند، نیاز به بررسی و شناخت معیارهایی دارد که کاربران باید با آنها آشنا شده و این موارد را در هنگام انتخاب یک مرکز تعمیرات تخصصی موبایل در نظر داشته باشند. این معیارها در واقع همان انتظاراتی است که شما از تعمیرکار حرفه ای خود خواهید داشت.

این معیارها را برای انتخاب یک مرکز تعمیرات گوشی موبایل بررسی نمایید.

انتظاراتی که از یک تعمیرکار حرفه ای تعمیرات گوشی موبایل دارید را روی کاغذ نوشته و آنها را به عنوان معیارهای انتخاب یک مرکز تعمیرات موبایل در آنها بررسی نمایید. برخی از این انتظارات و معیارها عبارت خواهند بود از:

  • استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت

استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت احتمالاً بزرگترین دغدغه کاربران در هنگام مراجعه برای انجام تعمیرات گوشی موبایل خود می باشد. متقاضیان دریافت این خدمات همیشه نگران می باشند. این قطعات علاوه بر عدم کارایی مناسب در اسمارت فون های پیشرفته، کارکرد سایر قسمت های آنها را نیز با مشکل روبرو می سازد.

حتما دنبال نشانه ای باشید تا از این مسئله مطمئن شوید. یکی از نشانه های مطمئن شدن درباره استفاده از قطعات اصلی در یک مرکز تعمیرات گوشی موبایل این است که آنها خود وارد کننده مستقیم این قطعات باشند.

  • تعمیر سریع و فوری

موبایل وسیله ای نیست که شما روزها و هفته ها بتوانید بدون آن به زندگی معمولی خود ادامه بدهید. البته این به معنی معتاد بودن کاربر به گوشی نیست بلکه بسیاری از کارهای امروزه روز دنیای بشر با استفاده از همین اسمارت فون ها قابل انجام است. از این رو سرعت یکی از فاکتورهای مهمی است که شما باید حتما آن را از تعمیرکار گوشی موبایل خود انتظار داشته باشید.

  • قیمت

قیمت فاکتوری است که اگر شما هر چقدر هم در ترفندهای کار با موبایل خود تخصص داشته باشید، خیلی در تعمیرات گوشی موبایل خود به آن احاطه نداشته و در بسیاری از موارد اعداد اعلام شده از طرف تعمیرکار را می پذیرید. دقت داشته باشید که قطعات مورد استفاده در گوشی شما دارای قیمت های مشخصی بوده و دستمزد انجام تعمیرات گوشی موبایل شما هم حد و حدودی دارد. نه زیر بار قیمت های گزاف بروید و نه گوشی همراه گران قیمت خود را به دست تعمیرکاران ارزان بسپارید. به دنبال قیمت های منصفانه باشید.

  • نزدیکی به محل زندگی شما

این مزیت نه فقط برای انجام تعمیرات گوشی موبایل بلکه برای همه خدمات شهروندی یک مزیت بزرگ و ویژه برای کاربران است. تجربه و تحقیقات ثابت کرده است که همیشه مراکز ارائه دهنده خدمات شهروندی نزدیک به محل سکونت کاربران از بیشترین شانس برای مراجعه برخوردار هستند. شما وقت کافی برای گذشتن از یک ترافیک سنگین و رفتن به دورترین نقطه شهر برای انجام تعمیرات گوشی موبایل خود ندارید.

  • رضایت مشتریان قبلی

احتمالاً با خود می پرسید که شما چگونه می توانید میزان رضایتمندی مشتریان قبلی یک مرکز تعمیرات گوشی موبایل را بررسی کنید. در اکثر مواقع شما راهی برای این کار نخواهد داشت و این معیار یک مجهول بزرگ برای بسیاری از مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیر موبایل می باشد. البته مراکزی هم هستندکه شما امکان سنجش این رضایتمندی را برای آنها دارید که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

  • کیفیت

قرار نیست شما برای رفع عیب اسمارت فون خود 10 بار به یک مرکز مراجعه و هر بار با یک اشتباه و یا یک کار بی کیفیت روبرو شوید. کیفیت شرط اصلی و اساسی در انتخاب یک مرکز تعمیرات گوشی موبایل می باشد. حتما در این باره پرس و جو نموده تا کلاه سرتان نرود. مراجعه به یک مرکز بی کیفیت ارائه دهنده خدمات تعمیر گوشی علاوه بر اتلاف وقت سرمایه شما را نیز از بین خواهد برد.

معیارهای انتخاب یک مرکز آنلاین تعمیرات گوشی موبایل

با پیشرفت و گسترش صفحات وب و دسترسی عموم مردم به دنیای اینترنت مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیرات گوشی موبایل آنلاین نیز در کنار آنها رشد کرده و اکنون کاربران و متقاضیانی که نیاز به دریافت این خدمات هستند به راحتی می توانند تنها با یک ثبت درخواست ساده اینترنتی تمام خدمات موجود برای تعمیر موبایل خود را درب منزل خود و بدون حتی یک قدم خروج از منزل خود دریافت نمایند.

البته مراکز آنلاین تعمیرات گوشی موبایل نیز معیارهایی دارند که شما هنگام ثبت درخواست تعمیر موبایل خود به این مراکز باید این معیارها و مشخصه ها را در آنها بررسی نمایید. دقت داشته باشید که تمام معیارهای بیان شده در بند قبلی شامل انتخاب یک مرکز آنلاین نیز می باشند. علاوه بر این انتظارات، شما باید دقت کنید که:

  • مرکز آنلاین تعمیرات گوشی موبایل مذکور بد نام نباشد.

بد نام بودن یک مرکز تعمیرات موبایل به سرعت در شبکه های اجتماعی می چرخد. مواظب باشید که نام مرکزی که قصد ثبت درخواست تعمیرات گوشی موبایل خود را از آنها دارید، در این لیست نباشد.

 

مرکز تعمیرات گوشی موبایل

 

  • خدمات آنلاین این مراکز تا چه حدی است؟

بسیاری از مراکز آنلاین ارائه دهنده خدمات تعمیرات گوشی موبایل تنها نامی از آنلاین بودن را یدک می کشند و شما بعد از ثبت درخواست اینترنتی چندین بار باید به این مراکز مراجعه و یا برای آگاهی از روند کار با آنها تماس بگیرید.

  • چقدر در کار خود حرفه ای هستند؟

مطالعه بازخورد مشتریان قبلی احتمالاً دید خوبی نسبت به میزان حرفه ای بودن یک مرکز به شما خواهد داد.

  • قطعات خود را از کجا تأمین می نمایند؟

هر چند این معیار در بند قبلی نیز به آن اشاره شد اما با توجه به آنلاین بودن و عدم مراجعه حضوری شما باید بیشتر در این باره به جستجو بپردازید.

مرکز تعمیرات گوشی موبایل سلام

مرکز تعمیرات گوشی موبایل سلام یک مرکز آنلاین ارائه دهنده این خدمات است که تمام معیارهای بیان شده در بالا را با بالاترین میزان کیفیت و کارایی برای مشتریان خود در سطح شهر فراهم آورده و کاربران به راحتی و تنها با یک ثبت درخواست ساده بهترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران گوشی موبایل را در جلو درب خانه خود خواهند داشت.

  • ثبت درخواست و مشاهده زمان و هزینه دریافت خدمات تعمیرات گوشی موبایل در این مرکز کاملا آنلاین است.
  • موبایل سلام به عنوان یک مبتکر در ارائه دهنده خدمات به روز تعمیرات گوشی موبایل بوده و برای افزایش کیفیت کار تعمیرکاران خود به طور مستقیم قطعات اصلی اسمارت فون های متداول موجود در بازار ایران را وارد می نماید و این امر اطمینان شما را نسبت به استفاده از قطعات اصلی به اوج خود خواهد رساند.
  • قیمت های برآورد شده مرکز تعمیرات گوشی موبایل سلام بسیار منصفانه و رقابتی با سایر مراکز است.
  • در زمان انجام تعمیرات گوشی موبایل شما می توانید از سرویس گوشی جایگزین مرکز تعمیرات گوشی موبایل سلام استفاده نمایید.
  • ارائه خدمات این مرکز در زمینه تعمیرات گوشی موبایل کاملا آنلاین و شما حتی نیاز به خارج شدن از خانه خود را نیز نخواهید داشت زیرا از طریق پیک رایگان به راحتی می توان گوشی را به مرکز تعمیر گوشی فرستاد و به این ترتیب شما یکی از بهترین مراکز انجام تعمیرات تخصصی موبایل را در جلوی درب خانه خود خواهید داشت.
  • علاوه بر کیفیت بالا، سرعت نیز یکی از مزیت هایی است که شما آن را در موبایل سلام دریافت خواهید کرد.
  • روند کار در هنگام تعمیرات گوشی موبایل شما به طور آنلاین به اطلاع شما خواهد رسید و شما در هر لحظه این امکان را خواهید داشت تا از مراحل تعمیرات موبایل خود مطلع باشید.
  • تخفیفات و جایزه هایی برای مشتریان دائمی در این مرکز تخصیص داده شده است.
  • همکاران و سایر تعمیرکاران نیز می توانند برای دریافت قطعات اصلی برای ارائه خدمات خود از این مرکز درخواست نمایند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱۱ thoughts on "معیارهای انتخاب یک مرکز تعمیرات گوشی موبایل"

  1. کریم هاشمیان گفت:

    خیلی عالی بود

  2. حبیب الله حسنی گفت:

    چطوری میتونیم از آخرین مطالبتون باخبر بشیم

  3. محمد فاظلی گفت:

    میتونم شماره شما رو داشته باشم؟

  4. حسین رنجبر گفت:

    مشاوره کودکان هم دارین

  5. میلاد بیگی گفت:

    متشکرم

  6. سجاد فاضلی گفت:

    قیمت مشاورتون چقدره؟

  7. غلامحسین کرمانی گفت:

    مطالب بی نظیر بود

  8. علی صادقی گفت:

    چه سایت قشنگی دارین

  9. احمد بختیاری گفت:

    بیشتری بنویسین لطفا

  10. مجتبی اشرفی گفت:

    حرفتون خیلی عالیه دکتر جان

  11. غلام کشانی گفت:

    این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد سبد خرید
حساب کاربری من