ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

02177615826

support@mobilesalam.com

دانستنی های تعمیرات آیفون و نکات طلایی استفاده از آن

اگر گوشی آیفون خود را با سهل انگاری روی زمین انداخته و یا اینکه به اندازه کافی مواظب صفحه نمایش آن نبوده و اکنون باید آن را به یک تعمیرگاه مجاز تعمیرات آیفون ببرید، احتمالاً با دغدغه های زیادی دست و پنجه نرم می نمایید. قیمت های سرسام آور گوشی های هوشمند امروزی علی الخصوص تولیدات برند اپل، هزینه تعمیرات آنها را نیز به شدت افزایش داده است. شاید باور نکنید اما ممکن است شما برای انجام تعمیرات آیفون خود مجبور به پرداخت هزینه ای برابر با قیمت یک گوشی از برندهای ضعیف تر شوید.

تعمیرات آیفون در مقایسه با سایر برندها دارای اهمیت هایی بوده که شما باید از قبل به آنها واقف باشید تا در گرداب ها و تله هایی که از قبل توسط برخی سودجویان آماده شده گرفتار نشوید. شاید اهمیت اصلی این نکات به دلیل قیمت بسیار بالایی است که گوشی های آیفون دارد.

آیفون یا اندروید

دنیای موبایل های اندروید و آیفون به همان مقدار که در سبک طراحی و مدل های خود تفاوت هایی داشته در تعمیرات نیز اختلاف هایی باهم دارند. واضح است که تعمیرکاری که در زمینه تعمیرات آیفون یک فرد زبده و حرفه ای است لزوماً در تعمیرات اندروید اینقدر حرفه ای نخواهد بود، هر چند در سیستم های سخت افزاری آنها شباهت هایی هم با هم دارند.

اما شما طرفدار کدام سیستم عامل بوده و از کدام نوع گوشی های هوشمند استفاده می نمایید؟ اگر از طرفداران پر و پا قرص آیفون بوده و قابلیت های این سیستم عامل را با هیچ چیزی عوض نکرده و به آن عادت کرده اید، بهتر است در تعمیرات موبایل اپل و آموزش های مربوط به ترفندهای کار با موبایل آیفون با ما همراه باشید تا حداقل تبدیل به یک متخصص در این زمینه گردید. این ترفندها می تواند درباره تعمیرات آیفون نکات بسیار طلایی را به شما بیاموزد.

مراجعه به نمایندگی اپل یا مرکز تعمیرات آیفون؟

توصیه هایی وجود دارند که کاربران و استفاده کنندگان اپل حتماً باید آنها را رعایت نموده و به کار گرفتن این موراد باعث می شود که آیفون شما کمتر نیاز به تعمیر داشته باشد.کمپانی اپل از مواد بسیار مخصوص و گرانقیمتی برای تولید قطعات مختلف آیفون استفاده کرده که البته این سبک تولید این کمپانی برای طول عمر و دوام بالای آیفون ها می باشد.اما در صورت خرابی، مرکز تعمیرات آیفون برای آسودگی خاطر شما عزیزان آماده خدمت است.

در صورت شکستگی ال سی دی آیفون ابتدا خونسردی خود را حفظ کرده و سپس با مراجعه به یکی از معتبرترین سایت هایی که قطعات اصلی اپل را وارد می کند، به تعمیر شکستگی صفحه نمایش اپل بپردازید. اگر تصور می کنید که نمایندگی اپل مطمئن ترین راه برای تعمیرات آیفون است باید به شما عرض کنیم اپل در ایران به دلیل تحریم ها، نمایندگی نداشته پس فریب افراد سود جو را نخورید و با اطلاعات و آگاهی مرکز معتبر تعمیرات آیفون را انتخاب کنید.

به بهترین مرکز برای تعمیرات آیفون مراجعه نمایید.

موضوع مهم اصلی در تعمیرات آیفون، در انتخاب مرکز معتبر تعمیرات آیفون است. آیفون با توجه به قیمتی که بر روی آن قرار گرفته یکی از گرانترین گوشی موبایل موجود در بازار ایران بوده و قیمت بالای این گوشی به دلیل قطعات بسیار با کیفیتی می باشد که بر روی آن سوار شده اند. تصور نمایید که تعویض این قطعات اصلی با جایگزین های جعلی چقدر می تواند برای یک تعمیرکار که مشتریان زیادی ندارد،سود آوری داشته باشد.

 

 

برای یک مرکز معتبر تعمیرات آیفون که خود وارد کننده قطعات اصلی آیفون است و همیشه به این قطعات به راحتی دسترسی دارد، چنین رفتار زننده ای بعید است. در واقع چنین مرکزی اصلاً نیازی به این قطعات فیک نداشته و کاملا از  لحاظ قطعات اورجینال خودکفا است. به همین دلیل یکی از تخصص های اصلی مرکز موبایل سلام تعمیرات آیفون است.

دقت داشته باشید که استفاده از قطعات اصلی یکی از مهم ترین نکات تعمیرات آیفون بوده و استفاده از قطعات دست دوم و یا جعلی صدمات جبران ناپذیری برای آیفون شما در پی دارد، از این جهت به شدت توصیه می کنیم که از مراجعه به مراکز تعمیرات اپل نامعتبر پرهیز کرده و سرمایه خود را به خطر نیندازید.تعمیر موبایل کار بسیار حساس و ظریفی بوده و البته تعمیرات آیفون دارای ظرافت ها و حساسیت های بیشتری نیز است.

چرا موبایل سلام برای تعمیرات آیفون بهترین گزینه است؟

دیر زمانی است که کسب و کارهای آنلاین در گوشه و کنار دنیا و به تازگی در ایران در حال گسترش است. اعتماد پذیری به این نوع از کسب و کارها در زندگی امروز بشر به اوج خود رسیده و عصر کنونی را  می توان نقطه عطف ورود از بازار سنتی به بازار مدرن و آنلاین آینده دانست. تعمیرات آیفون نیز از این قاعده مستثنا نبوده و با پیشرفت تکنولوژی های مربوط به خدمات آنلاین خود را به روز نگه داشته است.

مراکز آنلاین تعمیرات آیفون با قابلیت ها و مزیت هایی که در خود دارا هستند ، رفاه بسیار بالاتری نسبت به مغازه های سنتی تعمیرات تخصصی موبایل برای شما فراهم آورده اند. موبایل سلام نیز یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات آنلاین تعمیرات آیفون است که در این مورد تخصص ویژه ای داشته و بهترین امکانات را برای مشتریان خود مهیا کرده است.

تعدادی از نکات طلایی و قابلیت های اصلی که موبایل سلام در زمینه تعمیرات آیفون برای کاربران کمپانی اپل فراهم کرده به شرح زیر می باشد.

  • قطعات اصلی با واردات مستقیم

استفاده از قطعات اصلی برای تعمیرات آیفون گزینه ای کاملا متفاوت از واردات مستقیم آن می باشد. بسیاری از تعمیرکاران و مراکز تعمیرات آیفون ادعای استفاده از قطعات اصلی دارند در حالی که خود وارد کننده نبوده و قطعات لازم برای تعمیرات خود را از مراکز وارد کننده این قطعات تهیه می نمایند. این افراد خود از اصلی بودن این قطعات کاملا مطمئن نبوده تا بتوانند خیال مشتریان را نیز از این بابت راحت سازند.

موبایل سلام قبل از اینکه یک مرکز تعمیرات آیفون باشد، یک وارد کننده قطعات اصلی این اسمارت فون بوده و این قطعات را به سایر مراکز نیز ارائه می دهد.

  • تعمیرکاران حرفه ای متخصص برای تعمیرات آیفون

استفاده از تعمیرکارانی که در مراکز معتبر آموزش تعمیر موبایل آیفون به صورت تخصصی آموزش دیده اند. همانطور که در بندهای قبلی عرض کردیم یک تعمیرکار حرفه ای به تنهایی نمی تواند در همه مدل ها متخصص بوده و همه جزئیات مربوط به همه مدل های گوشی را بداند. تعمیرات آیفون با تعمیرات سایر برندها دارای تفاوت هایی است که موبایل سلام برای رفع این مشکل از متخصصین مخصوص آیفون بهره می برد.

از این گذشته شما در مرکز تعمیرات آیفون موبایل سلام با یک تیم متخصص روبرو هستید که می توانند با همکاری با یکدیگر با سرعت و دقت بسیار بالاتری بهترین عملکرد را برای شما به ارمغان بیاورند.

  • قیمت فوق العاده منصفانه و رقابتی

قیمت گزینه بسیار مهمی در تعمیرات آیفون می باشد؛ اما دلایلی وجود دارد که قیمت ارائه شده از طریق مرکز موبایل سلام را به یک قیمت کاملا رقابتی و منصفانه تبدیل می کند. در درجه اول مراکزی که قطعات مورد نیاز خود را از سایر فروشنده ها تأمین می کنند مجبور هستند که سودی را برای خرید این قطعات به این فروشنده ها پرداخته که این سود روی قیمت دستمزد تعمیرات آنها افزوده خواهد شد.

از طرف دیگر نمایندگی ها و مراکزی هم که بصورت مستقل کار نمی کنند، برای تمام کارها و تعمیرات آیفون خود باید سودی را به نمایندگان و مراکز اصلی بپردازند که این مورد هم باعث افزایش هزینه های آنها و در نتیجه افزایش دستمزد آنها خواهد بود.

موبایل سلام اما در هر دو این موارد کاملا مستقل بوده و با بالاترین و پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات موجود می تواند حداقل دستمزد و قیمت را از مشتریان خود درخواست نماید. پس مشکل موبایل معیوب خود را در قسمت ثبت درخواست وارد کرده و منتظر حضور پیک باشید.

  • یک خدمت ویژه و جدید از موبایل سلام

موبایل سلام در یک خدمت جدید و ویژه برای مشتریان خود اقدام به تعویض گلس شکسته و یا ترک خورده در تعمیرات آیفون با یک چهارم قیمت یک تاچ ال سی دی کامل می نماید. در واقع شیشه گلوریا گلس که نقش یک محافظ را بر روی صفحه نمایش آیفون ایفا می نماید در برخی اوقات ممکن است دچار ترک خوردگی و یا شکست شود.

ترک خوردن گلس آیفون هیچ اختلالی در تاچ و یا ال سی دی این اسمارت فون نخواهد داشت. اما زیبایی ظاهری موبایل شما را به شدت کاهش داده و البته ممکن است در آینده محافظ خوبی برای صفحه نمایش موبایل هوشمند شما نباشد. موبایل سلام در این خدمت جدید با دریافت مبلغی بسیار ناچیز از قیمت ال سی دی اقدام به تعویض این گلس برای شما می نماید.

این خدمت علاوه بر اینکه موبایل شما را دوباره مانند روز اول سالم و زیبا خواهد کرد، هم در زمینه هزینه صرفه جویی خوبی برای شما در بر خواهد داشت و هم اینکه دیگر شما از اصلی و اورجینال بودن ال سی دی خود مطمئن خواهید ماند.

  • اعلام زمان تعمیرات و هزینه به صورت آنلاین و در زمان ثبت درخواست

یکی از نقاط ضعف بزرگی که بسیاری از فروشنده ها و مراکز خرد تعمیرات آیفون دارند، در اعلام دقیق زمان و هزینه نهایی کار خواهد بود. موبایل سلام در همان زمان ثبت درخواست هزینه نهایی و زمان تحویل موبایل شما را به صورت آنلاین اعلام کرده تا شما بتوانید در این باره تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنید. این یکی از ویژگی ها و مزایای ممتاز مرکز تعمیرات آیفون موبایل سلام برای مشتریان خود بوده که آن را در کمتر مرکز تعمیرات موبایل آنلاین دیگری شاهد هستیم.

  • مهیاسازی موبایل جایگزین در زمان تعمیرات آیفون برای متقاضیان

کاربران می توانند از این مزیت به عنوان یک هدیه فوق العاده استفاده کنند. بدون موبایل ماندن برای برخی از افراد کار بسیار سختی است. بسیاری از کاربران موبایل های هوشمند دارای شغل هایی با خدمات آنلاین برای مشتریان می باشند که نداشتن موبایل برای حتی یک روز خسارات زیادی را برای آنها به دنبال خواهد داشت.

یک بار برای همیشه آیفون را تعمیر کنید.

شاید بتوان مراکزی را در سطح شهر پیدا کرد که با هزینه های بسیار کمی اقدام به تعمیرات آیفون می نمایند. مراجعه به این مراکز ندیده و نشنیده یک شکست بزرگ برای شما خواهد بود. احتمالاً با قطعات بی کیفیت و تعمیرات غیرتخصصی شما بعد از چند وقت دوباره مجبور به مراجعه به یک مرکز دیگر برای تمدید تعمیرات آیفون خود خواهید شد.

 

 

استفاده از مراکز معتبری که از تعمیرکاران متخصص برای تعمیرات آیفون بهره می برد، به منزله درست شدن قعطی موبایل است. شک نکنید که بهره گیری از قطعات فیک علاوه بر به باد دادن هزینه و سرمایه، زمان بسیار زیادی را نیز از شما هدر خواهد داد.

آموزش ترفندهای مخفی آیفون در موبایل سلام

برای نمونه ما یکی از نکات جالب آیفون را با شما به اشتراک می گذاریم: این محصول شگفت انگیز و پرطرفدار اپل دارای ویژگی های خاصی است که به این سادگی ها نمی توان از آنها سر در آورد. در یکی از جدیدترین مدل های ارائه شده توسط کمپانی اپل که به IPHONE XS و همچنین IPHONE XSMAX موسوم هستند، این کمپانی از یک دوربین دوگانه برای دوربین اصلی با فاصله کانونی های متفاوت استفاده کرده که به نوعی نقطه آغازی برای دوربین های گوشی های هوشمند آینده تلقی می گردد. پیش بینی می شود روند استفاده از این نوع لنزها به زودی در تمام برندهای تولید کننده موبایل در جهان ادامه پیدا نماید.

برای بهره جستن از همه این امکانات و تعمیرات آیفون به تنهایی در صورت لزوم، نیاز به یادگیری و آموزش ترفندهای کار با موبایل آیفون می باشد. موبایل سلام در اقدامی جالب قصد دارد تمام ترفندهای مربوط به این شاهکار دنیای موبایل را برای شما به معرض آموزش بگذارد تا کاربران علاوه بر آشنایی با این ترفندها، بهترین و بهینه ترین کارکرد را نیز از این اسمارت فون ها کسب کرده و حتی دستی در تعمیرات آیفون خود نیز داشته باشند.

کاربران همچنین می توانند نقد و بررسی های تخصصی درباره موبایل آیفون را نیز در وبسایت موبایل سلام به راحتی مشاهده نمایند تا از آخرین و بهترین ویژگی ها و مزیت هایی که اسمارت فون دارا می باشد، مطلع گردند.

حسن ختام

تمام مدل های آیفون دارای مزیت هایی بوده که همگان از آنها مطلع نبوده و کاربران آیفون بهتر است از ترفندهای کار با موبایل آگاه باشند تا نه تنها تعمیرات نرم افزاری آیفون را خودشان انجام داده بلکه در کنار آن از همه آپشن ها و ویژگی های اسمارت فون خود نیز استفاده نمایند.

استفاده از مراکز تعمیرات آیفون آنلاین و معتبر مانند موبایل سلام که خود وارد کننده قطعات اصلی مدل های مختلف آیفون هستند، می تواند اطمینان خاطر صد در صدی را برای کاربران ایجاد نماید. شما در این مرکز می توانید با ثبت درخواست تعمیرات آیفون خود به صورت کاملا آنلاین و بدون اینکه از خانه خود خارج شوید، موبایل خود را سالم و مانند روز اول در اختیار داشته باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
سبد خرید
فروشگاه
0 موارد سبد خرید
حساب کاربری من