ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

02177615826

support@mobilesalam.com

آخرین ایستگاه تعمیر موبایل

شما برای تعمیر موبایل و سایر وسایل خود سراغ چه کسی می روید؟ تعمیر موبایل شخصی از آن دسته چالش هایی بوده که به این راحتی نمی توانید با رفتن به مغازه تعمیرات موبایل سر کوچه از آن خلاص شوید. اگر به پای خاطرات مربوط به خراب شدن موبایل های اطرافیان و درد دل های آنها در این باره بنشینید، یک خاطره مشترک در اکثر مواقع شنیده خواهد شد. احتمالاً برای همه یک بار هم که شده پیش آمده که برای تعمیر موبایل خود به سراغ یک تعمیرکار رفته ولی بعد از مدتی ناچارند که این تعمیر را دوباره انجام دهند.

اما ما در این مقاله با توجه به روندی که در مقالات سری تعمیر موبایل مانند تعمیرات تخصصی موبایل در پیش گرفته ایم، قرار نیست که بنشینیم و برای شما در این باره آیه یاس خوانده و از بدی ها و مخمصه های تعمیر موبایل با شما صحبت کنیم.

این متن قرار است بیشتر از اینکه چند جمله کلیشه ای درباره تعمیرات موبایل برای شما بازگو کند، تبدیل به یک راه چاره و معرفی نامه از یک راهکار عالی درباره این چالش برای شما شود. برای هدایت شدن به این مسیر هیجان انگیز و جذاب که قرار است برای همیشه شما را از دغدغه تعمیر موبایل و اسمارت فون ها رها سازد، با ما همراه باشید.

 

 

هزار راه نرفته برای تعمیر موبایل

کدام تعمیرکار بهترین می باشد و کدام مغازه تعمیر موبایل های هوشمند بالاترین کیفیت تعمیر را برای شما تضمین می کند؟ آیا می توانید در یک کلان شهر بزرگ و پرجمعیت مانند تهران که چندین تعمیرکار موبایل مشغول به کار هستند را از پس کوچه های شهر بیابید و به آنها اعتماد کنید؟ انتخاب بهترین تعمیرکار که تقریبا غیرممکن بوده اما شما آرزومندید که حداقل یکی از تعمیرکاران جوانمرد در مسیر شما قرار گرفته که تجهیزات اصلی موبایل شما را به تاراج نبرد و یا به اصطلاح” برای درست کردن ابرو، چشم را کور نکند. “

هزار مغازه وجود داشته که شما قادر نیستید همه آنها را برای انتخاب بهترین گزینه برای تعمیر موبایل خود امتحان نمایید؛ اما یک پیشنهاد شگفت انگیز در این مواقع می تواند همه چیز را برای شما تبدیل به سادگی آب خوردن کند. موبایل سلام همان پیشنهاد شگفت انگیز و جذاب خواهد بود.

یک نکته مهم برای تعمیر موبایل

قبل از اینکه بخواهیم تمام معیارهای انتخاب یک تعمیرکار زبده و البته با انصاف را برای تعمیر موبایل بازگو کنیم، بهتر است درباره یک نکته مهم برای تعمیر موبایل های هوشمند امروزی صحبت نمائیم.

همانطور که می دانید این وسیله همه گیر در حال حاضر با پیشرفته ترین تکنولوژی ها روانه بازار شده و هر مدل جدید از این اسمارت فون ها دارای پیچیدگی های بیشتری نسبت به مدل های قبلی می باشد و تراشه ها و پردازنده های پیشرفته که تقریباَ کوچکترین شباهتی به نمونه های قبلی نداشته جایگزین می شوند و مهندسان و طراحان این اسمارت فون ها ناچارند هر ساله اطلاعات خود را برای ارائه یک محصول کاربر پسند به روز کنند.

جالب است بدانید که این نکته درباره تعمیرکاران موبایل نیز صادق بوده و آنها نیز با پیشرفت تکنولوژی ها و سخت افزارهای استفاده شده در اسمارت فون ها باید اطلاعات و دانش خود را در این باره آپدیت نمایند.

هر برند و هر خرابی متخصص موبایل مخصوص به خود را نیاز دارد.

تجهیزات و سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری موجود در اسمارت فون ها هم علاوه بر پیچیدگی و پیشرفته شدن، تفاوت های بسیار زیادی با هم دارند. در برخی موارد این تفاوت ها به قدری زیاد است که به راحتی می توان ادعا کرد که هر کدام از اجزای تشکیل دهنده یک اسمارت فون باید متخصص مخصوص به خود را در هنگام تعمیر موبایل داشته باشد. این امر دقیقا شبیه به جراحی اعضای مختلف بدن انسان است برای مثال یک جراح قلب هرچند اطلاعات خوبی درباره سایر اعضای بدن انسان داشته و نظر کارشناسانه خود را ارائه می دهد، اما شما هیچ وقت برای دفع سنگ کلیه خود به سراغ یک جراح قلب نمی روید.

از این جهت بهترین مکان برای تعمیر موبایل جایی است که در آن تعمیرکاران و متخصصان بخش های مختلف همگی در کنار هم بوده و به صورت تیمی بهترین تصمیم را برای تعمیر بخش های مختلف موبایل شما اتخاذ می کنند. تیمی که افراد حاضر در آن همگی آموزش تعمیرات موبایل را در مراکز تخصصی و با بهترین مدرک های ممکن پشت سر گذاشته و خود نیز در آموزش تعمیر موبایل استاد می باشند.

این همان مزیتی است که همانطور که در تعمیرات موبایل تهران به شرح جزئیات آن پرداختیم، می تواند به عنوان یک برگ برنده برای تیم های تعمیر موبایل محسوب گردد. شما با مراجعه به تیم حرفه ای تعمیرکاران قادرید با سرعت هرچه بیشتر موبایل خود را در پروسه تعمیر وارد کرده و در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت و با ضمانت های لازم موبایل خود را تحویل بگیرید.

نقطه قوت موبایل سلام در بین مرکز تعمیرات موبایل

موبایل سلام جمعی از متخصصان و کارشناسان خبره و زبده تعمیر موبایل را برای رفاه بیشتر شما گرد هم آورده تا این پروسه را برای شما با سرعت و دقت بیشتری انجام دهد. این یکی از چنیدن ویژگی هایی بوده که موبایل سلام را تبدیل به یک پیشنهاد جذاب و شگفت انگیز برای تعمیر موبایل شما نموده است.

از تجربیات دیگران استفاده کنید.

یکی از بهترین روش هایی که ما در هنگام خرید و یا تعمیر وسایل خود از آن سود می بریم استفاده از تجربه افرادی بوده که قبلاً این راه را رفته اند. در واقع شما با مشاهده بازخورد مثبت اطرافیان خود از یک مسیر با یک دید مثبت وارد آن شده و با اطمینان بیشتری در آن قدم بر می دارید؛ اما مراجعه به یک سایت فیزیکی فروشگاهی که خدمات تعمیر موبایل دارد به هیچ وجه این امکان را برای شما فراهم نیاورده تا یک دیدگاه خوب از تجربه های کاربران قبلی داشته باشید و در واقع با هیچ کدام از کاربران قبلی ارتباطی نخواهید داشت.

دنیای آنلاین و صفحات وب در عصر امروز این اجازه را به همه داده تا بتوانند تجربیات خود را با سایرین به اشتراک گذاشته و به نوعی به تبادل اطلاعات بپردازند. در این میان وجود یک فضای آنلاین برای خدمات تعمیر موبایل که به صورت آنلاین و در هر ساعتی از شبانه روز درخواست شما را ثبت می کند، یک پیشنهاد شگفت انگیز در این باره برای شما می باشد.

خوبی فضای آنلاین این نوع از خدمات این بوده که شما قادرید نتایج را با کاربران دیگر به تبادل نظر گذاشته و به راحتی در مورد خدمات تعمیر موبایل پی ببرید. بازخوردهای متعدد منفی تقریبا می تواند نیمی از مشتریان ارائه دهنده این خدمات را برای همیشه از آنها سلب کرده و کسانی که این بازخوردهای منفی را می بینند دیگر اشتیاقی برای سپردن تعمیر موبایل خود به این تیم نخواهند داشت. مزیتی که شما در فروشگاه سر کوچه خود از آن بهره مند نخواهید بود و چنین فروشنده هایی دهها بازخورد منفی از مشتریان خود را بدون نگرانی هضم می کنند و همچنان به مسیر اشتباه خود در ارائه خدمات بی کیفیت به مشتریان ادامه دهند. از این جهت شما می توانید اطمینان بیشتری به خدمات آنلاین تعمیر موبایل داشته و با خیالی آسوده، جزئی ترین و پیچیده ترین موارد را از آنها بخواهید.

کیفیت همیشه حرف اول را می زند.

انگلیسی های اقتصادی و ریز بین یک ضرب المثل بسیار مشهور داشته که همیشه آن را سرلوحه کارهای تجاری و اقتصادی خود قرار می دهند. آنها معتقدند که هنوز آنقدر پولدار و سرمایه دار نیستند که از اجناس ارزان قیمت و بی کیفیت استفاده کنند. خدمات تعمیر موبایل هم دقیقا در همین دسته قرار گرفته و ما همیشه ترجیح می دهیم کمی پول بیشتری پرداخته اما برای همیشه از یک مشکل و یک سردرد دائمی رهایی یابیم.

 

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده که یک جنس بی کیفیت ولی ارزان قیمت را خریداری کرده و وقتی به کارایی ضعیف و طول عمر کم آن پی می برید، از کرده خود پشیمان می شوید. از این جهت استفاده از وسایل ارزان قیمت برخلاف تصور بسیاری از عموم مردم، علاوه بر اینکه هیچ توجیه اقتصادی نداشته یک زیان بزرگ نیز تلقی می گردد که انگلیسی ها گویا متوجه آن شده اند.

تعمیر موبایل نیز جزء دسته خدماتی بوده که همیشه قیمت های متنوعی برای آن ارائه می شود. در برخی مواقع شما با قیمت هایی در برخی از فروشگاه های مثلاً مجاز تعمیرات موبایل روبرو شدید که حتی از خود قیمت اصلی قطعه ای که برای جایگزین باید برای تعمیر موبایل شما مورد استفاده قرار بگیرد نیز کمتر است. مراجعه به این مراکز می تواند مانند یک خودکشی اقتصادی و روانی باشد.

وجود یک مشکل در سیستم سخت افزاری و نرم افزاری اسمارت فون می تواند تبدیل به یک دردسر بزرگ برای شما شود؛ اما بروز این مشکل و تکرار دوباره آن بعد از اقدام به تعمیر موبایل خود، دیگر یک گرفتاری نیست بلکه این مورد تقریبا مصداق بارز یک جنگ جهانی در سیستم عصبی و مغزی شما خواهد بود.

با این اوصاف بهتر است عنوان این پاراگراف را با آب طلا در صفحه اول دفترچه زندگی خود بچسبانید. کیفیت همیشه حرف اول را زده و کیفیت هیچ وقت ارزان نبوده و شما همیشه باید کار خود را به دست کسی بسپارید که با کمترین قیمت ممکن بالاترین کیفیت را برای شما رقم بزند در این صورت برگ برنده برای شما خواهد بود. مرکز تعمیرات موبایل آنلاین حکم برگ برنده برای  تعمیر گوشی دارد.

اطمینان در تعمیر موبایل

نه فقط در تعمیر موبایل بلکه در همه خدماتی که امروزه ما با آن سر و کار داریم، اطمینان از کیفیت و نحوه کار یک شرط بسیار بزرگ بوده اما شما برای کسب چنین اطمینانی از یک مرکز خدماتی باید معیارهایی را بسنجید تا یک بررسی صحیح درباره عملکرد آنها داشته باشید. در ضمن اگر متصورید که تعمیر موبایل یک کار ساده بوده و قادرید اسمارت فون پر از اطلاعات خود را به دست هر کسی بسپارید، شما را به صفحه حوادث روزنامه ها ارجاع می دهیم تا درباره خطرات این نوع از خدمات بیشتر مطلع شوید.

  • اولین معیار برای مرکز ارائه دهنده تعمیر موبایل مشاهده مجوزهای رسمی از مراکز ذیصلاح است.

تاکنون مجوزهای لازم برای کسب و کار تعمیر موبایل را در چند فروشگاه بررسی نموده اید؟ برای ارائه دهندگان سایر خدمات هم احتمالا این میزان برای شما صفر خواهد بود. احتمالا کمی نگران  شده و به ریسک بزرگی که کردید پی برده اید. خوبی کسب و کار تعمیر موبایل آنلاین این است که شما به آسانی قادرید در لینک های مورد نظر درباره این مجوزها استعلام بگیرید.

  • تجارب کاربران قبلی در تعمیر موبایل های خود

درباره این عنوان در طول متن صحبت کردیم که شما از این مزیت در تعمیر موبایل آنلاین به راحتی می توانید بهره مند شوید.

  • قیمت های شفاف و منطقی

خدمات تعمیر موبایل همانطور که عرض کردیم با قیمت های متنوعی به شهروندان ارائه شده که در برخی موارد نظارتی هم بر روی آنها وجود ندارد. خوبی مراجعه به مراکز خدمات تعمیر موبایل آنلاین این است که شما قیمت ها را قبل از ثبت نهایی در خواست به طور کاملاً شفاف ملاحظه کرده و حتی آنها را با سایر فروشگاه های ارائه دهنده این نوع از خدمات مقایسه کنید.

  • ضمانت انجام کار پس از تعمیر موبایل

این هم یکی از خدماتیست که بسیاری از فروشنده ها و ارائه دهنده خدمات بازاری و سنتی یا از آن طفره رفته و یا اینکه باید با درخواست های مکرر از سوی شما، گارانتی تعمیر موبایل را ارائه دهند؛ اما شما در فاکتورهای آنلاین، ضمانت نامه های لازم برای حسن انجام کار و کیفیت بالای خدمات را به راحتی تحویل می گیرید.

لپ کلام

ارائه خدمات تعمیر موبایل آنلاین در بازار فروشنده ها و تعمیرکاران خرده پا و آماتوری که سراسر شهر را دربرگرفته، مانند یک نجات دهنده عمل خواهد کرد. با وجود این پیشنهاد جذاب دیگر شما مجبور به پذیرش تقاضاهای نابجای این تعمیرکاران آماتور موبایل، هم از نظر مالی و هم از نظر زمانی نخواهید بود. ارائه این خدمات همچنین باعث هرچه رقابتی تر شدن بازار تعمیر موبایل نیز می شود. موبایل سلام می تواند یک قدم بزرگ در این راه برای اطمینان و حال خوب شما باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
سبد خرید
فروشگاه
0 موارد سبد خرید
حساب کاربری من