موبایل سلام

بهترین برنامه برای بازیابی شماره های پاک شده گوشی موبایل

همان طور که در معرفی شغل تعمیرات موبایل به طور مفصل در مورد آن صحبت کردیم ، در حال حاضر گوشی های موبایل یکی از مهم ترین ضروریات در زندگی هر فردی محسوب می شوند .

بازیابی مخاطبان و یا بازیابی شماره های  پاک شده از گوشی موبایل ، در صورتی که این اطلاعات از روی موبایل پاک شده باشند ، تبدیل به یک نیاز اساسی و مهم برای کاربران شده است .

به دلیل اهمیت داشتن و مهم بودن این اطلاعات ، در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با چند ترفند ساده اما بسیار مهم  و کاربردی و همچنین معرفی چند برنامه عالی برای بازیابی مخاطبین آشنا کنیم  .

و امکان انجام دادن این عملیات با استفاده از این روش ها را  برای شما عزیزان بازگو کنیم .

ترفند جلوگیری از حذف مخاطبین موبایل

بکاپ گرفتن و ذخیره کردن شماره های مخاطبین در فضای ابری از جمله ترفند ها یی می باشد ، که از پاک شدن مخاطبین و شماره ها از روی موبایل جلوگیری می کند و باعث می شود دیگر شما نیازی به بازیابی مخاطبین خود نداشته باشید .

روش های بسیاری برای این کار وجود دارند به عنوان مثال ، هر نرم افزاری مانند : شبکه های اجتماعی به صورت خودکار به روز شده و این عمل را انجام می دهند  .

یکی از ترفند های آسان در گوشی های اندرویدی ، استفاده کردن از قابلیت همگام سازی مخاطبین با اکانت گوگل می باشد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم .

همگام سازی مخاطبین گوشی با جیمیل

برای همگام سازی مخاطبین گوشی با جیمیل ، باید طبق مراحل زیر عمل کنید .

انجام دادن این مراحل باعث می شود تا ، در صورت نیاز پیدا کردن به  بازیابی مخاطبین ، فرآیند بسیار آسان تری را نیاز داشته باشید.

برای این که از انجام دادن کامل این مراحل اطمینان حاصل نمایید ، باید وارد جیمیل خود شوید و از قسمت مخاطبین شماره های خود را مشاهده کنید .

بازیابی مخاطبین گوشی موبایل

 

بهترین ترفندهای بازیابی مخاطبین

قبل از این که بخواهیم به معرفی و بررسی بهترین نرم افزار ها و برنامه های بازیابی مخاطبین و شماره های پاک شده بپردازیم ، ابتدا می خواهیم چند ترفند ساده و آسان برای انجام این کار را به شما عزیزان معرفی کنیم .

استفاده از این ترفند ها نیاز به داشتن نرم افزار خاصی  نمی باشد  .به همین دلیل استفاده از این ترفند ها بسیار ساده و آسان می باشد .

قبل از هر چیزی مخاطبین موبایل خود را یک بار دیگر چک کنید

بازیابی مخاطبین یا بازیابی شماره های حذف  شده گوشی موبایل ، در صورتی که این شماره ها را از دست داده باشید ،  ضروری است  .

اما در بعضی از مواقع ، اصلا شماره ی مخاطبین شما از بین نرفته و شما  تنها به علت پنهان شدن آن ها نمی توانید شماره ی مخاطبین خود را مشاهده کنید .

همان گونه که می دانید ، در موبایل های امروزی مخاطبین در موبایل ، روی پلتفرم های مختلفی ذخیره می شوند .

اگر تا به حال به این بخش از گوشی  خود نگاهی کرده باشید ، می دانید که مخاطبین خود را می توانید بر روی سیم کارت ، خود حافظه موبایل ،ا کانت جیمیل ، حافظه واتساپ ، تلگرام و غیره ذخیره کنید و در مواقع لازم آن ها را مشاهده نمایید .

در نتیجه می توان گفت ، نبود یک شماره در لیست مخاطبین حتما دلیل بر پاک شدن آن نمی تواند باشد .

قبل از بازیابی مخاطبین ، برای اطمینان حاصل کردن از این که شماره های شما پنهان نشده باشند به نکات زیر دقت و توجه نمایید .

بازیابی مخاطبین با اکانت گوگل (جیمیل)

در حال حاضر ، یکی از ملزومات استفاده از گوشی های هوشمند داشتن یک اکانت جیمیل می باشد .

که معمولا همه ی ما یکی از آن را داشته و از قابلیت های آن استفاده می کنیم .

دارا بودن این اکانت و همچنین فعال بودن همگام سازی جیمیل در موبایل ، موجب آن می شود تا در صورت پاک شدن شماره مخاطبین ، به آسانی بتوانیم نسبت به بازیابی آن ها اقدام نماییم .

افرادی که با روش انتقال مخاطبین جیمیل آشنا باشند ، به راحتی می توانند مراحل زیر را انجام دهند .

در این مواقع می توانید از دو حالت زیر استفاده کنید .

اگر از نرم افزار Google Contacts استفاده نمی کنید ، ابتدا باید وارد جیمیل خود شوید و مراحل زیر را انجام دهید :

افرادی که از نرم افزار Google Contacts استفاده می کنند ، باید مراحل زیر را انجام دهند :

بهترین اپلیکیشن برای بازیابی مخاطبین یا بازیابی شماره های پاک شده گوشی موبایل

در این قسمت از مقاله سعی داریم ، شما عزیزان را با برنامه ها و اپلیکیشن هایی آشنا بکنیم که با استفاده از آن ها می توان مخاطبین خود را بازیابی نمود .

البته این نکته مهم را در نظر داشته باشید ،  که این نرم افزار ها معمولا قابلیت بازیابی سایر اطلاعات پاک شده روی موبایل شما را نیز دارا می باشند و می توانید از این قابلیت ها برای موارد دیگر نیز بهره کافی ببرید .

بازیابی مخاطبین با نرم افزار FonePaw Data Recovery

این نرم افزار برای افرادی فعال می باشد ، که دارای موبایل های اندرویدی می باشند .

این نرم افزار این امکان را برای شما فراهم می کند ،  که بتوانید اطلاعات پاک شده موبایل مانند : شماره های پاک شده را بازیابی کرده و قابل دسترسی باشد .

این نرم افزار با امکانات رایگان در اختیار کاربران موبایل های اندرویدی قرار گرفته و کاربران می توانند از قدرت بالای آن ، برای این منظور استفاده کنند .

بازیابی مخاطبین با استفاده از نرم افزار Android Data Recovery

این نرم افزار نیز می تواند ، گزینه ی بسیار مناسبی برای بازیابی مخاطبین گوشی موبایل باشد .

از جمله ، مهم ترین مزیت های استفاده از این نرم افزار برای بازیابی شماره های پاک شده موبایل می توان به آن اشاره نمود  ،عبارت اند از :

بازیابی شماره های پاک شده گوشی موبایل با نرم افزار Wonder share Dr.fone

بعضی از افراد در مواقعی که ، از ترفندهای انتقال مخاطبین تلگرام و یا انتقال مخاطبین واتس اپ استفاده می کنند ، به دلیل نداشتن دقت کافی و لازم ، موجب از بین رفتن شماره های روی گوشی  موبایل خود شده و در نتیجه ، به استفاده از ترفندهای بازیابی مخاطبین نیاز پیدا می کنند .

این افراد می توانند ، از نرم افزارهای گفته شده در این مقاله استفاده کنند .

این نرم افزار نیز قابلیت این را دارد ، که مخاطبین و شماره های پاک شده روی گوشی های اندروید را بازیابی کند .

با استفاده از این نرم افزار می توانید ، امکانات زیر را در اختیار داشته باشید :

بازیابی مخاطبین برای گوشی اپل

افرادی که از موبایل های آیفون استفاده می کنند می توانند در صورت نیاز ، با چند ترفند راحت و آسان برای بازیابی شماره های پاک شده روی گوشی خود اقدام کنند .

و از این روش اطلاعات مورد نیاز خود را بازیابی کنند . البته برای این دسته از افراد شرایط کاملا مشخص می باشد و نیاز به استفاده از ترفند های خاص و نرم افزار های خاص ندارند .

البته افرادی که به تازگی ، از موبایل های اندرویدی به سمت استفاده از موبایل های آیفون روی آورده اند و از روش انتقال مخاطبین اندروید نیز برای این منظور استفاده کرده باشند ، امکان دارد هنوز با این قابلیت ها در گوشی اپل خود به خوبی آشنا نشده باشند .

برای افرادی که از گوشی اپل استفاده می کنند ، دو راه ساده و آسان برای بازیابی شماره های پاک شده از روی گوشی آیفون وجود دارد که عبارتند از :

چگونه مخاطبین خود را از طریق جیمیل بازیابی کنیم ؟

قسمت تنظیمات Setting گوشی خود شوید ، Accounts را انتخاب کنید سپس باید گزینه ی  Google را بزنید .گزینه ی More را انتخاب کنید در این قسمت با فشار روی گزینه ی Sync all می توانید ، عملیات همگام سازی مخاطبین خود را انجام دهید.

چگونه مخاطبین آیفون رو بازیابی کنیم ؟

استفاده کردن از قابلیت آیکلود و استفاده کردن از اکانت اپل برای بازیابی مخاطبین یا بازیابی شماره های پاک شده  ی گوشی موبایل

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۹ رای
خروج از نسخه موبایل