موبایل سلام

معرفی شغل تعمیرات موبایل و چگونه وارد شغل تعمیرات موبایل شویم ؟

آیا تا به حال درباره ی شغل تعمیرات موبایل فکر کرده اید ؟

آیا می دانید ، امروزه شغل تعمیرات موبایل یکی از پردرآمد ترین مشاغل در ایران است ؟

و اما به چه دلیل…!!؟؟

با ما همراه باشید تا ، به معرفی شغل تعمیرات موبایل بیشتر بپردازیم .

دوستان گرامی ما در این مقاله قصد داریم درباره ی شغل تعمیرات موبایل به صورت کاملا جامع ، مزایا ، معایب ، سختی ها ، آینده ی شغلی ، دانش و مهارت های مورد نیاز ، چگونگی ورود به این شغل و … هر آن چه که لازم است را برای شما عزیزان بازگو نماییم . 

امروزه با پیشرفت بشر و رشد روز افزون آن در تکنولوژی و همچنین به دلیل وابستگی نیازهای ما به تکنولوژی از جمله  تلفن های همراه ، روز به روز در حال افزایش می باشد . همان طور که در محیط پیرامون خود مشاهده می کنیم ، متوجه می شویم که با تغییر قابل توجه نیاز های بشر از گذشته تا به امروز استفاده از تلفن های همراه ، روز به روز بیشتر می شود .

همان طور که می دانیم ، در گذشته تعداد افراد محدودی دارای تلفن های  همراه بودند اما با پیشرفت هایی که در تکنولوژی  به خصوص موبایل های هوشمند  حاصل شد ، تقریبا می توان گفت که تمام افراد حتی کودکان و نوجوانان و افراد مسن هم از موبایل های هوشمند استفاده می کنند .

امروزه رشد و پیشرفت گوشی های هوشمند  به حدی است که تقریبا می توان گفت ، افراد 80 درصد از کارهای روزانه شان  را با استفاده از گوشی های هوشمند انجام می دهند و نقش مهم و حیاتی در زندگی افراد جامعه دارند .

با توجه به نقش مهم و اساسی که موبایل های هوشمند در زندگی افراد ایفا می کنند  و همچنین به دلیل ساختار پیچیده و ظریفی که دارند ، ممکن است دچار یک سری خرابی ها و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شوند ، که این خود می تواند دلیلی باشد بر اهمیت داشتن شغل تعمیرات موبایل .

صنعت تعمیرات موبایل در دنیا روز به روز در حال پیشرفت کردن می باشد و به یکی از پر رونق ترین  صنعت ها تبدیل شده است و از آن جایی که تعمیرات موبایل به عنوان یکی از مهم ترین نیاز های جامعه شناخته می شود ، بسیاری از افراد خواهان ورود به این حوزه هستند .

در کشور ما نیز ، با توجه به وجود تحریم های اقتصادی و محدودیت در واردات قطعات موبایل ، شغل تعمیرات موبایل به خوبی درحال پیشرفت می باشد . صنعت تعمیرات موبایل در کشور ، به صورت فروشگاه های آنلاین و فروشگاه های تخصصی رواج پیدا کرده است . در سایر کشورهای دیگر نیز ، این صنعت از رونق بسیار خوبی برخوردار بوده است به طوری که شرکت ها و فروشگاه های تخصصی که در حوزه ی تعمیرات موبایل مشغول به فعالیت هستند ، با وجود رقابت زیاد در این حوزه  به صورت زنجیره ای گسترش  پیدا کردند و شعبات زیادی را به وجود آورده اند و از این طریق توانستند مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کرده و با ارائه ی سرویس دهی و خدمات به بهترین شکل ممکن به سود و درآمد های کلانی دست یابند .

با توجه به رشد صنعت تعمیرات موبایل در ایران و نیز در سایر کشور ها و افزایش روز افزون نیاز خدمات تعمیراتی در آینده ، به جرات می توان گفت شغل تعمیرات موبایل  به عنوان یکی از بهترین مشاغل در دنیا محسوب می شود و افراد می توانند با داشتن دانش لازم و کسب مهارت های تخصصی در این حوزه ، به عنوان تعمیر کاران و کارآفرینان موفق به طور مستقل در شرکت های  مربوط به حوزه تعمیرات موبایل و همچنین فروشگاه ها فعالیت نمایند .

افراد علاقه مند به این حوزه ، می توانند با گذراندن دوره های تخصصی تعمیرات موبایل به راحتی به عنوان تعمیر کار وارد بازار کار شوند . شما هم می توانید با یادگیری این حرفه به صورت تخصصی ، شغل پر درآمدی داشته باشید .

همه چیز در مورد شغل تعمیرات موبایل

در این بخش سعی داریم ، همه چیز در مورد شغل تعمیرات موبایل را برای شما عزیزان بازگو نماییم .

دنیای امروزه ، عصر اینترنت و ارتباطات است و جهان همواره به این سو در حال حرکت است و بشر همچنان می کوشد تا نیاز های خود  را به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن برطرف نماید . همان گونه که می دانید ، زندگی انسان و نیازهای آن در مقایسه با گذشته ، تفاوت بسیاری کرده است . دیگر کسب و کارهای قدیمی به مرور زمان از بین رفته و جای خود را به مشاغلی داده اند که ، با تکنولوژی بیشتر سر و کار دارند .

درحال حاضر ، با پر رنگ شدن نقش موبایل های هوشمند در زندگی افراد جامعه و استفاده ی کاربردی و روز افزون از آن ، شغل تعمیر موبایل بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است . از این رو می توان گفت ، که شغل تعمیرات موبایل در آینده می تواند یکی از پرکاربرد ترین و پر درآمد ترین مشاغل در کشور شود و همچنین اگر شما عزیزان نگران آینده شغلی تعمیرات موبایل هستید ، ما در یک مقاله به طور کاملا مفصل در مورد بازار کار تعمیرات موبایل توضیح داده ایم .

حال می خواهیم بیشتر به بررسی شغل تعمیرات موبایل بپردازیم .

امروزه ، همه ی ما شاهد تغییرات گوناگونی در نوسانات بازار ارز هستیم که به طور مداوم قیمت کالای مختلف از جمله کالاهای دیجیتالی مانند موبایل های هوشمند پیوسته در حال تغییر می باشد . با توجه به وجود نرخ بالای تورم در کشور و افزایش روزانه ی قیمت های کالای مختلف که کاهش یافتن قدرت خرید مردم را در پی خواهد داشت ، میزان تقاضا برای خربد به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است و این موضوع باعث شده است که کاربران اهمیت بیشتری به حفظ و نگهداری موبایل های هوشمند خود بدهند .

همان گونه که می دانید ، موبایل های هوشمند امروزی با فعالیت روزانه ی افراد گره خورده است به طوری که نبود آن می تواند مشکلات مختلفی را در فعالیت های روزانه ی افراد به وجود آورد . به همین علت ، تعمیر و نگهداری و رفع مشکل آن ها بسیار مورد اهمیت کاربران واقع شده است .

در واقع می توان گفت با افزایش روز به روز قیمت های موبایل های هوشمند و با کاهش روز به روز قدرت خرید افراد ، در صورت به وجود آمدن مشکلات احتمالی برای موبایل های هوشمند بهترین راهکار و راه حل برای کاربران ، نگهداری و تعمیرات موبایل می باشد . از آن جایی که افراد بیشتر اوقات خود را با موبایل های هوشمند خود سپری می کنند ، همواره احتمال بروز مشکلاتی برای موبایل های هوشمند وجود دارد . البته الگوی درست مصرف و نگهداری افراد از موبایل های هوشمند  خود و نحوه ی استفاده ی صحیح از آن ها ، تا حد زیادی می تواند از بروز مشکلات احتمالی برای موبایل های هوشمند بکاهد اما همیشه اینطور نیست .

 با گذشت زمان و استفاده ی مداوم افراد از موبایل های هوشمند خود ، احتمال بروز مشکل در قسمت های مختلف موبایل از جمله : ال سی دی  ، دوربین ، باتری ، شارژ و غیره وجود خواهد داشت که غیر قابل اجتناب می باشد . به همین دلیل ، بازار کار تعمیرات موبایل روز به روز پر رونق تر می باشد  و در صورت کسب مهارت در این حوزه می توانید ، از درآمد های بالایی برخوردار باشید .

با توجه به پیشرفت علم در عرصه ی تکنولوژی و افزایش یافتن قابلیت های خاص و پیشرفته در موبایل های هوشمند موجب شده است ، که افراد بسیاری از کار ها و فعالیت های  روزمره ی خود را اعم از : کار های بانکی ، انتقال پول ، پرداخت قبوض ، خرید کالا و خدمات ، سفارشات ، خرید و رزرو بلیط ، تبلیغات و بسیاری از فعالیت های دیگر خود را به وسیله ی موبایل های هوشمند خود انجام می دهند . و هر چقدر تعداد کاربران موبایل های هوشمند افزایش یابد ، میزان تقاضا برای خدمات و تعمیرات موبایل نیز افزایش می یابد .

بدون شک می توان گفت ، بازار کار تعمیرات موبایل پر رونق می باشد . البته با توجه به افزایش یافتن تعداد موبایل های هوشمند و کاربران استفاده کننده از آن در کشور ، رقابت در این بازار زیاد است . افرادی در این حوزه موفق می شوند که ، با عرضه ی موبایل های هوشمند جدید و به روز در بازار از مشکلات و نحوه ی تعمیر کردن آن ها آگاه و مسلط باشند و مهارت و دانش خود را همیشه به روز می کنند تا بتوانند در هر زمان پاسخ گوی نیاز های مختلف  کاربران و مشتریان  خود باشند .

برای بررسی بیشتر پیشنهاد می کنم ویدئو معرفی شغل تعمیرات موبایل را با دقت مشاهده کنید.

https://mobilesalam.com/wp-content/uploads/2023/01/21893cc804db381afa0e38d6094f781349892220-360p.mp4

 

هر یک از شما عزیزان در صورت علاقه مندی برای ورود به این حرفه ، قبل از هر چیز باید تحقیق در مورد شغل تعمیرات موبایل انجام دهید.

زیرا انتخاب شغل ، یکی از مهم ترین تصمیمات هر فردی در زندگی است و قبل از انتخاب آن باید به مسائلی چون : علاقه داشتن به آن شغل ، بازار کار آینده ی آن ، میزان درآمد ، مزایا و معایب آن ، میزان رقابت در آن شغل ، مشکلات و سختی ها و غیره ، توجه کامل نموده و سپس با کسب اطلاعات کافی و آگاهی کامل ، نسبت به انتخاب شغل موردنظر اقدام نمود.

البته همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید که شرط اصلی و اساسی  برای موفق شدن در هر شغلی ، علاقه داشتن به آن شغل می باشد . شغل تعمیرات موبایل نیز ، یکی از مشاغل فنی محسوب می شود و به دلیل این که گوشی های هوشمند ساختار پیچیده ، ظریف و حساسی دارند ، تعمیر کردن آن ها نیاز به داشتن دقت بسیاری است. از این رو ، شغل تعمیر موبایل از حساسیت بالایی برخوردار می باشد .

شغل تعمیرات موبایل چگونه است ؟

این که تعمیرات موبایل چیست ، در واقع به مجموعه کارها و فعالیت هایی گفته می شود که در خصوص شناسایی و تشخیص عیب و نقص تلفن های همراه و رفع آن ها ، شناسایی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل های هوشمند ، و همچنین تعمیر و تعویض قطعات گوشی های هوشمند با استفاده از لوازم و تجهیزات می باشد .

به عنوان مثال : تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی ، باتری و سایر قطعات را شامل می شود .

امیدواریم با توجه به توضیحاتی که تا الان دادیم ، یک شناخت کامل درباره ی این که تعمیرات موبایل چگونه شغلی است به دست آورده باشید .

باز کردن گوشی موبایل

آیا کار تعمیرات موبایل شغل خوبی است ؟

در جواب به این سئوال ، که آیا شغل تعمیرات موبایل خوب است می توان به صراحت گفت بله .

زیرا همان طور که در بخش های قبلی توضیح داده شد ، به دلیل این که جهان به سمت رشد و پیشرفت تکنولوژی است ، در آینده مشاغلی مهم و پردرآمد خواهند بود که با تکنولوژی بیشتر سروکار دارند . از این رو می توان گفت ، که کار تعمیرات موبایل شغل خوبی است و در آینده می تواند به لیست شغل های پردرآمد افزوده شود .

پس اگر به دنبال شغلی هستید که در آینده درآمد و بازار کار خوبی داشته باشد ، شک نکنید که شغل تعمیرات موبایل گزینه ی بسیار مناسبی است و آموزش رایگان تعمیرات موبایل ، می تواند یک فرصت صد درصد ایده آل برای افرادی باشد که به این حرفه علاقه مند هستند .

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این شغل دارد ، به این دلیل است که چون در دنیای امروز هر روز گوشی های جدید و پیشرفته ای وارد بازار می شوند ،  ساختار و پیچیدگی آن ها با هم متفاوت تر می باشد . از این رو ، شغل تعمیرات موبایل هیچ وقت کهنه نمی شود و همیشه تازگی خود را دارد .

یکی دیگر از ویژگی های این شغل می توان گفت ، در حال حاضر در کشورهای جهان سوم مخصوصا در کشور ما ،

که شرایط گارانتی  برای تلفن های همراه  مهیا نیست ، مردم برای دریافت خدمات ، تلفن های همراه خود را به تعمیرگاه های موبایل می برند تا آن ها را تعمیر کنند . از این رو می توان گفت ، که کار تعمیرات موبایل شغل خوبی است .

مزایا و معایب شغل تعمیرات موبایل

از آن جایی که تمام مشاغل در دنیا یک سری معایب و مزایایی دارند ، شغل تعمیرات موبایل هم از این قاعده مستثنی نیست .

از جمله معایب شغل تعمیرات موبایل ، می توان به موارد زیر اشاره نمود :

1- ممکن است در ابتدای شروع به کار جذب مشتری با سرعت پایینی صورت بگیرد ، در نتیجه احتمال دارد در اوایل کارتان درآمد چندانی نداشته باشید و این خب امری طبیعی است ، چون جذب مشتری زمان بر است .

2- موبایل های هوشمند ، به دلیل داشتن ساختار پیچیده و حساسی که دارند ، تعمیر کردن آن نیاز به دقت بالا و تمرکز کافی می باشد . به همین دلیل ، کار تعمیرات موبایل از حساسیت بالایی برخوردار است و این کار می تواند برای شما پر استرس باشد . چون انتظارات مشتری از شما و کارتان بالاست .

3- قبلا هم به این موضوع اشاره شد که علاقه ، شرط اصلی و اساسی در موفقیت این شغل است . اگر به کارهای فنی علاقه مند نباشید ، به مرور زمان کار تعمیرات موبایل برای شما تکراری و خسته کننده خواهد شد .

چگونه تعمیر کار موبایل شویم ؟

این که چگونه تعمیرکار موبایل شویم ، سئوال بسیار مهمی است که برای پاسخ دادن به آن ، باید به چند نکته ی زیر توجه ویژه ای داشته باشید .

برای تبدیل شدن به یک تعمیر کار موبایل ، عوامل زیادی تاثیر گذار هستند که ما در این جا به چند نمونه از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم .

1 – بارها به این موضوع پرداخته ایم که علاقه ، مهم ترین عاملی است که می تواند یک فرد را در حرفه ی مورد نظرش موفق کند و همین امر باعث پیشرفت در کار می شود .

پس این موضوع خیلی مهم است که شغل خود را دوست داشته باشید و برای یادگیری آن وقت بگذارید . درغیر این صورت ، نداشتن علاقه به حرفه ی خود ، نه تنها موجب پیشرفت در کار نمی شود بلکه  باعث دلزدگی و خستگی شما می شود .

2 – یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشت ، داشتن صبر و حوصله است . همیشه صبور باشید و این را بدانید که راه صد ساله را نمی توان یک شبه طی کرد .

پس برای حرفه ای شدن در هر شغلی ، نیاز به زمان دارید تا بتوانید تجربه لازم را به دست آورید  و طبیعتا این امر می تواند زمان بر باشد . پس همیشه صبر و حوصله داشته باشید .

3 – همیشه به دنبال کسب دانش و مهارت باشید و روز به روز دانش و مهارت خود را افزایش دهید .

به دلیل این که ، روز به روز گوشی های هوشمند جدید و پیشرفته ای   وارد بازار می شوند و تکنولوژی آن ها  ، هر روز پیشرفته تر می شوند . پس نیاز است که همیشه دانش و مهارت خود را به روز کنید و به دنبال یادگیری و کسب اطلاعات و مهارت بیشتر باشید . یک تعمیر کار موبایل ، باید همیشه اطلاعات بروزی در مورد انواع مدل های مختلف موبایل های هوشمند داشته باشد .

 4 – یکی از عوامل مهمی که بسیار حائز اهمیت  و مورد توجه می باشد ، این است که عیب یابی درست از موبایل های هوشمند ، اولین گام مهم  در تعمیرات موبایل است .

شما باید توانایی تشخیص و شناسایی درست از عیب و نقص تلفن های همراه را داشته  باشید تا بتوانید دستگاه را به درستی تعمیر کنید .  در غیر این صورت ، اگر نتوانید به درستی مشکل تلفن های همراه را پیدا کنید ممکن است با تشخیص اشتباه ، باعث به وجود آمدن مشکلات دیگری برای تلفن های همراه  شوید .

پس برای حرفه ای شدن در این حوزه باید درصد خطای کمتری داشته باشید که لازمه ی آن به دست آوردن تجربه ی کافی است . شما هر چقدر دانش ، مهارت و تجربه خود را در این زمینه افزایش دهید ، توانایی شما نیز در تشخیص و شناسایی درست درعیب یابی تلفن های همراه نیز بیشتر می شود و درصد خطا در تعمیر دستگاه  به حداقل می رسد .  

5 – یکی دیگر از عواملی که در حرفه ای شدن شما در شغل تعمیرات موبایل نقش پر رنگی می تواند باشد ، این است که همیشه در این شغل منحصر به فرد باشید .

با یادگیری یک شاخه ی خاص در این حوزه ، مانند : تعمیرات آیفون ، می توانید تخصص و مهارت خود را در زمینه ی تعمیرات موبایل افزایش دهید که این خود می تواند ، شما را در شغل تعمیرات موبایل حرفه ای نماید .

حال به این نتیجه می رسیم که برای تبدیل شدن به  تعمیر کار موبایل ، نیازمند داشتن علاقه ، صبر و حوصله ، پشتکار ، کسب دانش و مهارت و تجربه لازم ، تشخیص و شناسایی درست در عیب یابی تلفن های همراه و منحصر بودن در این شغل می باشد .

اگر به این مواردی که در بالا گفته شد  عمل کردید ، شما تبدیل به یک تعمیر کار موبایل می شوید .

چگونه وارد شغل تعمیرات موبایل شویم ؟

اینک با توضیحاتی که در بخش های قبل دادیم ، ممکن است این سئوال در ذهن شما شکل گیرد که چگونه وارد شغل تعمیرات موبایل شویم ؟

برای پاسخ دادن به این سئوال می توان گفت که ، برای وارد شدن به شغل تعمیرات موبایل ، باید دانش و تبحر لازم در شناسایی عیب و نقص دستگاه و رفع آن ها ، و همچنین برطرف کردن مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری و تعمیرات و تعویض قطعات انواع گوشی های هوشمند اندروید و آیفون را داشته باشیم .

امروزه ، افراد بسیاری برای مشغولیت و سرگرمی و انجام بسیاری از کارهای روزانه شان از موبایل های هوشمند استفاده می کنند . و همچنین نرم افزار های مختلف زیادی وجود دارند که قابل نصب روی گوشی های هوشمند هستند .

با ورود برنامه های کاربردی موبایل و اپلیکیشن های مختلف ، افراد با مشکلات نرم افزاری زیادی رو به رو خواهند شد . بنابراین ، تعمیرکار موبایل باید توانایی شناسایی مشکل و برطرف کردن آن را داشته باشد .

در گذشته ، افراد به صورت تجربی دانش و مهارت لازم برای تعمیرات موبایل را فرا می گرفتند .

اما  امروزه ، با توجه به حساس شدن و پیچیده شدن موبایل های هوشمند ، ملزم به فراگیری دانش و مهارت کافی هستید . زیرا در صورت نداشتن دانش و مهارت کافی در تعمیرات موبایل ، ممکن است قطعات دیگر موبایل های هوشمند صدمه ببیند و مشکلات دیگری به وجود  بیاید .

 در نتیجه برای ورود به این حرفه ، نیاز است در آموزشگاه تعمیرات موبایل ثبت نام نموده و پس از طی دوره های آموزشی به عنوان شاگرد تعمیرکار موبایل ، در مغازه تعمیرات موبایل فعالیت کرده و دانش و تجربه لازم را برای ورود به این حرفه کسب کنید .

خب حالا که با این حرفه تا حدودی آشنا شدید و به دنبال شغلی خاص و پر درآمد می گردید و تصمیم خود را برای ورود به این حرفه گرفته اید ، دیگر نگران هیچ چیز نباشید ، ما کار را برای شما دوستان عزیز آسان کردیم .

 پیشنهاد ما به شما دوستان عزیز برای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزشگاه تعمیرات موبایل سلام است .

با افتخار می توان گفت ، آموزشگاه تعمیرات موبایل سلام ، یکی از بهترین و معتبر ترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در تهران است .

آموزشگاه تعمیرات موبایل سلام ، با داشتن مجوز رسمی از وزارت کار و سازمان فنی حرفه ای به همراه بهترین و عالی ترین و با تجربه ترین مدرسان در زمینه آموزش تعمیرات موبایل و مجهز به بهترین لوازم و تجهیزات روز دنیا ، گزینه بسیار خوبی برای شما عزیزان می باشد .

در این آموزشگاه شما عزیزان در کنار بهترین و عالی ترین مدرسان و تعمیر کاران حرفه ای آموزش دیده ، و به صورت کاملا عملی و واقعی به تعمیر موبایل های هوشمند می پردازید .

شما می توانید با ثبت نام در آموزشگاه تعمیرات موبایل ، در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شرکت کنید و پس از گذراندن دوره های آموزشی ، مشغول به کار شوید .

 

چگونه در شغل تعمیرات موبایل موفق شویم ؟

در پاسخ به این سئوال که چگونه  در شغل تعمیرات موبایل موفق شویم ، کاملا واضح است .

همه چیز بستگی به خودتان دارد .

این که برای ورود به بازار کار ، با شناخت علاقه و ویژگی هاتون ، تصمیم درست و به جایی بگیرید .

این که شغل تان را دوست داشته باشید و به آن علاقه مند باشید و مشکلات و سختی های شغل تعمیرات موبایل را به جان بخرید .

این که بدانید ، داشتن صبر و حوصله در هر کاری ، شما را به هدف مورد نظرتان می رساند .

این که همیشه ، در حال آموزش و یادگیری چیزهای جدید باشید و دانش و مهارت و تجربه خود را افزایش دهید .

البته این نکته ی مهم را همیشه در گوشه ی ذهن خود داشته باشید ، سعی کنید نگاه حرفه ای نسبت به این شغل داشته باشید و با یادگیری آموزش تعمیرات موبایل آیفون ، در این شغل خاص و منحصر به فرد باشید .

در نتیجه ، همه ی این عوامل می تواند شما را در شغل تعمیرات موبایل موفق کند .

شغل تعمیرات موبایل چگونه است ؟

مجموعه کارها و فعالیت هایی گفته می شود که در خصوص شناسایی و تشخیص عیب و نقص تلفن های همراه و رفع آن ها ، شناسایی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل های هوشمند ، و همچنین تعمیر و تعویض قطعات گوشی های هوشمند با استفاده از لوازم و تجهیزات می باشد .

چگونه وارد شغل تعمیرات موبایل شویم ؟

بعد از خواندن این مقاله و توضیحات کاملی که در مورد شغل تعمیرات داده شده است اولین راه برای موفقیت و وارد شدن به شغل تعمیرات موبایل انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل است که میبایست در این زمینه بیشترین تحقیق را داشته باشید که بهترین انتخاب را کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۴ رای
خروج از نسخه موبایل