منبع تغذیه sugon 3005D

(20 بررسی مشتری)

مشخصات منبع تغذیه sugon 3005D

نام منبع تغذیه sugon 3005D
مدل 3005D
برند sugon
ولتاژ خروجی 30 ولت
جریان خروجی 5 آمپر
کشور سازنده چین
ابعاد 175 در 230 در 125 میلی متر
وزن 4.65 کیلوگرم
توان 160 وات
رنگ سفید / خاکستری

امکان ارسال به سراسر کشور

گارانتی اصلات و سلامت فیزیکی کالا

امکان تعویض در مرکز موبایل سلام

جهت کسب اطلاعات بیشتر : 02177615825

تماس بگیرید ۰۲۱۷۷۶۱۵۸۲۵

منبع تغذیه sugon 3005D اصل و اورجینال را می توانید به صورت مستقیم از فروشگاه موبایل سلام خریداری نمایید. خرید و در اختیار داشتن تجهیزات به روز و مدرن مورد استفاده برای تعمیرات موبایل برای کاربران باعث می شود تا خدمات خود را با کیفیت بالاتری عرضه کرده و شرایط بهتری را نیز در بازار برای خود ایجاد نمایند. همان طور که می دانید کیفیت ارائه خدمات امروزه بیشتری تاثیر را در انتخاب یک تعمیرکار موبایل دارد. از این جهت هر چقدر بتوانید در این زمینه بهتر عمل کنید، شرایط خوبی برای کسب  و کار خود نیز رقم خواهید زد.

موبایل سلام برای رهایی تعمیرکاران موبایل از دغدغه های همیشگی اقدام به واردات مستقیم و عرضه تجهیزات مدرن با قیمت منصفانه و رقابتی کرده است. به دلیل دسترسی مستقیم موبایل سلام به این قطعات و خرید عمده آنها، امکان عرضه محصولاتی مانند منبع تغذیه sugon 3005D با قیمت منصفانه فراهم آمده است. تعمیرکاران سایر مراکز تعمیرات موبایل می توانند با خیال راحت برای خرید این تجهیزات اقدام کرده و شرایط ایده آلی را برای خود رقم بزنند. در ادامه با تشریح مشخصات و ویژگی های این منبع تغذیه اطلاعات لازم را درباره آن در اختیار شما قرار می دهیم تا در صورت نیاز به خرید، با آگاهی لازم اقدام کنید.

موبایل سلام به عنوان نمایندگی تعمیرات موبایل در کنار ارائه این خدمات عرضه کننده مستقیم قطعات اورجینال موبایل های اپل و سامسونگ بوده و در کنار آن پکیج کاملی از تجهیزات مدرن مورد استفاده برای تعمیرات موبایل را نیز در اختیار تعمیرکاران موبایل قرار داده است.

 

درباره منبع تغذیه sugon 3005D

منبع تغذیه sugon 3005D یک دستگاه برای تولید ولتاژ متغیر از 0 تا 30 ولت است. حداکثر مقدار جریان دهی این منبع تغذیه تنها 5 آمپر است. با توجه به شرایط مختلفی که در هنگام استفاده از منبع تغذیه در اتصال به دستگاه های برقی مختلف مانند موبایل با آن روبرو می شود، این وسیله در برابر اتصال معکوس، اضافه بار و برخی خطاهای کاربری محافظت شده است. استفاده از این منبع تغذیه برای تعمیرات موبایل می تواند شرایط بسیار خوبی را برای تعمیرکار ایجاد نماید. البته کاربردهای دیگری نیز می توان برای آن برشمرد. کاربردهایی مانند استفاده در آزمایشگاه های مدار منطقی و الکترونیک را نیز می توان برای منبع تغذیه sugon 3005D برشمرد.

کاربران باید دقت داشته باشند که موبایل سلام عرضه کننده قطعات اورجینال و اصلی موبایل و همچنین تجهیزات مدرن اورجینال مورد استفاده برای تعمیرات موبایل است. این مرکز هیچ فعالیتی در عرضه محصولات تقلبی و متفرقه با برندهای ناشناس و بی کیفیت نداشته  و حتی به درخواست مشتری نیز امکان عرضه چنین محصولاتی وجود ندارد. از این رو تنها برای استفاده از محصولات اورجینال و اصلی می توانید از خدمات ما در موبایل سلام استفاده کنید.

 

خرید منبع تغذیه sugon 3005D

 

ویژگی های منبع تغذیه sugon 3005D

اگر درصدد خرید یک منبع تغذیه عالی و با کیفیت برای استفاده در خدمات تعمیرات موبایل هستید، sugon 3005D می تواند یک انتخاب عالی و ایده آل برای شما باشد. این محصول تولید کشور چین است و یکی از بهترین منبع تغذیه ها در بازار ایران محسوب می شود. هر چند نمونه های داخلی نیز برای این رده در دسترس است، اما خرید sugon 3005D می توانید شرایط بسیار بهتری برای شما ایجاد کند. از جمله اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های منبع تغذیه sugon 3005D می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصول دارای یک صفحه نمایش LED است که با دقت و وضوح بالایی تولید شده و باعث می شود تا تعمیرکار با دقت بالاتری از این محصول استفاده کند. همچنین این صفحه نمایش استفاده از این منبع تغذیه را بسیار ساده می نماید.
  • یکی از مشکلات اصلی که اکثر منبع تغذیه های مورد استفاده برای تعمیرات موبایل دارند، خرابی ها و عدم کارکرد مناسب آنها در دمای بالا و همچنین در زمان استفاده طولانی است. منبع تغذیه sugon 3005D بدون هیچ ایرادی قابلیت استفاده در دمای بالا و حتی در زمان استفاده بسیار طولانی را دارد.
  • یک خنک کننده هوشمند با طول عمر بالا روی این منبع تغذیه استفاده شده است که استفاده از آن را با کیفیت بالاتری امکان پذیر می نماید.
  • sugon 3005D دارای حافظه داخلی است و آخرین موارد ضبط شده به وسیله این دستگاه را می توانید در این حافظه بازیابی و مشاهده کنید.
  • همچنین در تولید این منبع تغذیه به گونه ای عمل شده تا در برابر جریان اضافه، محدودیت جریان و اتصال کوتاه کاملا محافظت شده باشد. به همین دلیل به این راحتی ها شاهد خرابی آن نخواهید بود.

 

مزیت های خرید و استفاده از منبع تغذیه sugon 3005D برای تعمیرات موبایل

نه فقط خرید و استفاده از منبع تغذیه sugon 3005D بلکه استفاده از سایر تجهیزات مدرن مورد استفاده برای تعمیرات موبایل ابزار آلاتی هستند که برای بالاتر بردن کیفیت خدمات تعمیرات موبایل عرضه شده اند. استفاده از این محصولات با اهداف بالاتر بردن کیفیت خدمات تعمیرات موبایل می تواند بهترین شرایط را برای تعمیرکاران ایجاد نماید. از مهم ترین مزیت های مربوط به خرید چنین محصولاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به عنوان نکته و مزیت اول باید به راحت تر شدن خدمات تعمیرات موبایل اشاره کنیم. با استفاده از این تجهیزات می توانید عملیات های معمول تعمیرات موبایل را با راحتی بیشتری انجام دهید.
  • دومین مزیت استفاده از منبع تغذیه sugon 3005D و سایر تجهیزات مشابه بالاتر بردن سرعت خدمات تعمیرات موبایل است. همان طور که می دانید خیلی از کاربران به دلیل زیاد شدن زمان تعمیرات موبایل ترجیح می هند تا از خدمات نمایندگی های دیگری استفاده کنند. با استفاده ز این تجهیزات می توانید این دغدغه را نیز برای آنها حل کنید.
  • رسیدن دقت به نقطه اوج نیز از دیگر مزیت های استفاده از منبع تغذیه مورد استفاده برای تعمیرات موبایل است. منبع تغذیه و وسایلی مانند آن باعث می شود تا تعمیرکار خیلی راحت و سریع اقدام به تشخیص علت خرابی موبایل نموده و سپس با دقت بالاتر آن را تعمیر کند. این شرایط می تواند باعث افزایش خدمات حتی تعمیرکاران معمولی در حد حرفه ای شود.
  • همچنین طول عمر بالا نیز یکی دیگر از ویژگی های این منبع تغذیه می باشد.
  • امکان اتصال کابل USB به این منبع تغذیه نیز وجود دارد تا بتوانید با استفاده از آنم موبایل خود را نیز شارژ کنید.

 

قیمت منبع تغذیه sugon 3005D اورجینال

قیمت منبع تغذیه sugon 3005D

فروشگاه موبایل سلام عرضه کننده مستقیم لوازم و تجهیزات مدرن مورد استفاده برای خدمات تعمیرات موبایل است. این قطعات با قیمت های مناسبی عرضه می شود تا کاربران دغدغه پرداخت هزینه های بالا برای خرید این قطعا ت و تجهیزات را نیز نداشته باشند. تعمیرکاران موبایل در ایران می توانند برای خرید تجهیزاتی مانند:

و البته بسیاری دیگری از تجهیزات مورد نیاز که می توانید از بخش تجهیزات تعمیرات موبایل در فروشگاه به آنها دسترسی داشته باشید، اقدام کرده و خدمات خود را در سطح کیفیت بالایی عرضه نمایند. قیمت تمام این تجهیزات به صورت کاملا منصفانه و منطقی تعیین شده و کاربران می توانند قبل از خرید این قیمت ها را با سایر فروشگاه ها مقایسه کنند. همچنین به دلیل واردات مستقیم از منبع اصلی خارجی، موبایل سلام اطمینان بالایی از اورجینال و اصل بودن این تجهیزات نیز دارد.

دسترسی و استفاده از تجهیزات مدرن مورد استفاده برای خدمات تعمیرات موبایل مانند انواع منبع تغذیه، دیگر امری نیست که آن را ساده بگیرید. عدم دقت به چنین موضوعاتی باعث می شود تا مشتریان از کسب  و کار شما فاصله گرفته و از خدمات مراکزی استفاده نمایند که به چنین تجهیزاتی دسترسی داشته باشند. با توجه به کیفیت قابل قبول منبع تغذیه sugon 3005D این وسیله می تواند مزیت های بند قبل را به راحتی در دسترس شما قرار دهد.

موبایل سلام عرضه کننده تجهیزات و ابزار آلات اورجینال و اصلی تعمیرات موبایل است. تمام این ابزارها همراه با گارانتی های لازم و مهلت تست عرضه می شوند.

 

موبایل سلام نمایندگی فروش تجهیزات مدرن تعمیرات موبایل در تهران

چشم انداز ما در موبایل سلام ارتقاء سطح کیفیت خدمات تعمیرات موبایل به بالاترین سطح ممکن است. بالا رفتن کیفیت خدمات تعمیرات موبایل باعث می شود تا کاربران اعتماد بیشتری نسبت به تعمیرکاران داشته باشند و دغدغه های خود را نیز از بین ببرند. یکی از ضروریات اصلی برای ارتقاء سطح کیفیت خدمات تعمیرات موبایل در ایران، دسترسی تعمیرکاران به تجهیزات مدرن و پرکاربردی مانند منبع تغذیه sugon 3005D است. با استفاده از این محصولات کاربران می توانند در هنگام تعمیرات دقت بالایی برای خود رقم بزند.

موبایل سلام به عنوان نمایندگی فروش تجهیزات مدرن مورد استفاده برای تعمیرات موبایل در تهران، شرایطی را فراهم آورده تا تعمیرکاران در این عرضه بتوانند به تمام تجهیزات مورد نیاز در این باره دسترسی داشته باشند و با خرید آنها با قیمت های مناسب، پیشرفت قابل توجهی در کسب  و کار خود نیز ایجاد نمایند. همچنین برای اینکه در این امر از رقبا نیز عقب نمانید و کیفیت خدمات خود را در سطح بالاتری قرار دهید، نیاز به استفاده از چنین تجهیزاتی خواهید داشت تا شرایط را برای خود بهتر کنید.

موبایل سلام به عنوان نمایندگی تعمیرات موبایل آیفون در شرق, غرب, جنوب و شمال تهران و   آموزشگاه تعمیرات موبایل در کنار ارائه این خدمات عرضه کننده قطعات اورجینال موبایل آیفون با قیمت منصفانه و منطقی نیز می باشد.

20 دیدگاه برای منبع تغذیه sugon 3005D

  1. پویا لامی

    با این که سوگون نسبت به بقیه منبع تغذیه ها ناشناخته تره ولی واقعا یک سرو گردن هم از نظر ظاهر و هم کیفیت بالا تره
    به شدت پیشنهاد میکنم بهتون البته اگر دست و بالتون بازه …
    چون یه کوچولو قیمتش بالاست.

  2. مدیر

    پویا لامی عزیز
    ممنون بابت نظر مفیدتون.

  3. حسن محرابی

    با سلام خدمت موبایل سلام عزیز و دوستان گرامی 💯خدمت شما عارضم که منبع تغذیه خوبیه، پس از کلی پرس و جو از دوستان تصمیم به تهیه ش رو گرفتم اما باید بگم که سوئیچینگ نیست خطی ه و اینکه گفته شده که فن از نوع هوشمند هست یعنی با رسیدن به حرارت مدنظر دستگاه و گرم شدن hitsing باید فن کار بکنه که برای من توی استفاده که داشتم که حالا محیط کار خنک بوده در مدت زمان روشن بودن دستگاه فن روشن نشد توی اون مدت فقط اول کار بعد از زدن دکمه پاور کار میکنه و سریع قطع میکنه
    از آپشن های دستگاه هم میتونیم به صفحه نمایشگر بزرگ،
    قابلیت تفکیک آمپر و ولتاژ روی صفحه نمایش
    تنظیم ولتاژ و آمپر با دقت فوق العاده بالا از ۰.۰۰۱ تا ۵ A. و از ۰.۰۰۱ تا ۳۰V
    دکمه تغییر ولتاژ از ۳۰V روی ۵V برای تست جریان کشی گوشی(که در صورت تغییر ولتاژ آسیب به گوشی وارد نشه) یا شارژ گوشی روی حالت standby
    4 دکمه آبی رنگ برای save کردن ولتاژ و آمپر بعد از خاموش شدن دستگاه
    امکان فهمیدن اتصال کوتاه توسط خود دستگاه در زمان روشن گذاشتن دکمه cont.ocp
    دکمه once.ocp برای فهمیدن اتصالی برد
    فقط دوستانی که برای شوک باتری یا هر مورد دیگری تهیه میکنن توجه کنین که برای شوک باتری یا جریان کشی این دوتا دکمه از روی صفحه نمایش خاموش باشه و گرنه امکان انتقال جریان به برد انجام نمیشه چون مدار حفاظت اتصال کوتاهش روشنه که باید با این دو دکمه نارنجی خاموش کنین
    در کل با توجه به قابلیت ها و امکاناتش فوق العادس، درضمن یه صفحه مگنتی هم برای پیچ های ریز یا وسایلتون توی جعبه تعبیه شد. ممنون از تیم عالی موبایل سلام و دوستان زحمت کش در این عرصه

  4. میلاد حقیقی (خریدار محصول)

    کیفیتش ساختش که عالی هست
    بسته بندی هم عالی بود
    اما قیمت اینجا از بیرون کمی بالاتره

  5. شهرام بزرگ نیا

    اوکبه

  6. قاسم آشوری

    خیلی خوبه برای سیستم خونگی

  7. رضا عبدی (خریدار محصول)

    ناموسن عالی بخرید خیلی راضی ام واقعا با کیفیت اولش شک داشتم بین گرین با کولر مستر ولی گرین خیلی جوابه بخرید ضرر نمی کنید

  8. غلام واعظی (خریدار محصول)

    کیفیت مناسب

  9. امیرحسین نقدی

    پاور عالی و درجه یک انشالله حالا حالاها برامون کار کنه
    تا برج ۱۰ ۱۴۰۲ ضمانت داره
    شامل:
    ۲۰+۴ پین
    ۴+۴ پین
    ۶+۲ پین
    ۶ ساتا
    ۳ مولکس
    و یک ۴ پین فلاپی
    این لیست دقیق خروجی هاست

  10. علی رضا جلیلی (خریدار محصول)

    پاور خوبیه کم صدا و طراحی زیبا

  11. علی اکبر امیری (خریدار محصول)

    عالی.با کیفیت

  12. علی رضا قاسمی (خریدار محصول)

    جدید ترین این محصول از نظرم

  13. داوود آشوری

    از هر نظر عالیه

  14. عیسی عسکری (خریدار محصول)

    این محصول کاملاً زیبا هستش

  15. میلاد امین (خریدار محصول)

    این محصول خیلی خوبی

  16. مهدی حسین زاده (خریدار محصول)

    قیمت یه کم بالاتر از بیرون بود

  17. عباس عسگری

    عالی عالی حرف نداره حتما پیشنهاد می کنم

  18. عباس اشرفی

    عالیی رنگ طلاییش

  19. عبدالرضا خمسه (خریدار محصول)

    خرید امن و مطمعن

  20. ابوالقاسم معصومی (خریدار محصول)

    بی نقص مثل این محصول

  21. خوش نیت (خریدار محصول)

    فقط برای کلاس خویه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط